Gå til innhold

Milde makrelll!! Har rocket bort 6 cm av midjen på 1 mnd :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 cm av hotene og hele 6 cm av midjen er rocket bort på én måned!

Andre som bruker rockering med samme resultatB

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge holder du på hver dag?

Skrevet

jada, jeg har gode resultater! :D

Skrevet

Trener du vanlig fra før av, eller akkurat startet?

Hvor mange cm er du rundt livet nå da?

Og gratulerer, selvfølgelig!:)

Kanskje dette er oppskriften på flat mage?? *håpe,håpe*:)

Skrevet

Har rocket 15-20 min hver dag. Trenger ikke fra før (annet enn å gå lange turer med barnevogn).

Er 74 cm rundt midjen og 93 cm rundt hoften nå.

Magen er også redusert med 3 cm.

Jeg ser det i speilet at jeg er smalere og litt strammere, men vekta er som før.

Skrevet

Jeg har gått inn ca 4cm rundt magen siden jeg begynte for ca 3 uker siden. Måtte ha et opphold på ca 1 uke pga omgangssyken....

Men vekta står på stedet hvil da :-(

Skrevet

Så flott at det funker så bra!

Hvor bestiller dere fra egentlig?

Nå er jo jeg gravid da, men DET skal jeg ikke være forever ;)

Skrevet

Jeg har bare målt magemål da( på det feitaste). Har gått inn 3 cm jeg og på tre uker. Helt fantastisk!

HAr ikke målt midje og hofter, men merket det på jeansen i dag at den satt mye penere. Rompa og lår har blitt fastere, og midja er mye smalere. Begynner å ligne en timeglass figur her;)

Rocker 20min hver dag.

Her er vekta 1 kilo i minus. Trener ikke noe utenom, går en tur et par ganger i uka når jeg får tid på kvelden etter mini er i sengs.

Skrevet

Jeg bestillte den på http://www.sports-hoop.com/

Tok ca 3 uker før den kom. Kostet 30 dollar og så kostet det ytterligere 30 dollar å få den sendt (ca 60 dollar totalt). Kom på totalt ca kr 330.

De sender det som "gave" slik at man slipper å betale toll.

Skrevet

Takk =)

Skrevet

Grunnen til at du slipper å betale toll er at varen har en verdi på under 200kr. Det er varens verdi uten fraktkostnad som legges til grunn for tollberegningen.

Skrevet

Bruker du ringen på hofte og lår også, eller blir man strammere der også ved å rocke "normalt"?

Skrevet

Rocker bare normalt, men bruker jo rumpe og lår musklaturen og da når jeg rocker. Så de får kjørt seg litt de også:)

Skrevet

Spiser du normalt siden du ikke går ned i vekt?

Hvor lenge klarer du å rocke i strekk?

Har tenkt å gjøre det etter svangerskapet.

Sist jeg slanket meg (spiste bare lit mindre og oftere) ble jeg også 5 cm smalere rundt midjen på 4 uker. Men ikke strammere.

Men flink har du jo vært uansett!! :)

Skrevet

Spiser normalt. Jeg slanker meg ikke så jeg har ikke gått inn for å gå ned i vekt. Ville bare stramme opp litt etter fødsel og det har gått bemerkelsesverdig bra med rockeringen. Var redd for at dette kjøpet skulle være en sånn teit greie jeg kom til å angre på men jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Så bra!!! :)

Ja da syns jeg du har enda mer grunn til å være stolt!!!! :D

Men det var godt å høre, da må jeg prøve det jeg og!!

Skrevet

man slanker seg jo ikke bare av å rocke. Men man bygger muskler og strammer huden. Musker veier jo like mye (om ikke mer) som fett.. Så for å slanke seg i tillegg må man jo spise sundt og ofte, gå/jogge masse. Jeg har bestilt en ring jeg også og gleder meg til å stramme opp litt, men skal også trene mye mer enn i dag (i dag trener jeg ikke noe)

Skrevet

Må man rocke begge veier? Får bare til å rocke den ene veien jeg.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med rockeringen min, har plutselig en midje jo;)

Skrevet

Men rocker dere begge veier? :)

Skrevet

Jeg fikk plutselig til å rocke begge veiene da jeg begynte å stå på treningsmatte til lillegull. Var hpåløst å stå på den glatte parketten med ullvangsokker på beina.

Rocker rundt 5 min pr dag, og har gått inn ca 2 cm ppå 3 uker.

Skrevet

Nå maser jeg fælt... :) Må man rocke begge veier?

Skrevet

Nei, det trenger du ikke. Jeg gjør ikke det. Har prøvd men det ble for komplisert. Tror ikke hjernen min takler motsatt vei? Ble totalforvirra, he he

Skrevet

Pju... :) Da slipper jeg å plages med det vært fall .Tror jeg må ta meg ei rockeøkt nå jeg. Skal prøve rockebøy etter tips fra InnMari. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...