Gå til innhold

Hvor mange har dere hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten dobbelt så gammel som HI og har hatt sex med 4 stykker.

Skulle ønske det var bare med mannen min.

Hadde ikke trengt de erfaringene jeg har.

Skrevet

32, aldri telt, men over 50 er det nok. Seksuellt aktiv fra 17 år.

Vært endel av et swingersmiljø. Angrer ikke på erfaringen, fant til slutt det jeg søkte, og er monogamist. Ikke for utroskap, Ikke har jeg vært hore, aldri fått betalt. Det har heller vært en livsstil, Er nok langt over snittet opptatt av sex og sexleketøy, menn ol...

Skrevet

"Gosj så løsaktige dere er da. Hatt 1 jeg og er kjempestolt. Er forøvrig 32 år. Godt jeg ikke er løsaktig hore."

Personer som rakker ned på andre og setter seg selv på sine høye hest har ikke jeg spesielt stor sans for.

Jeg er like stolt av mine!

Skrevet

Jeg er 27 og har sex med 8 stk, inkludert sambo. Traff han da jeg var 21.

Skrevet

fy fader anonym 18:19.. at det går ann å være så selvgod og helt utrolig blåst i hodet at du kaller andre for horer fordi de har hatt flere sex-partnere enn deg.. jeg har nå bare hatt en sexpartner selv, men dømmer vel ikke andre fordi de har kost seg med flere heller.. sånn er min situasjon blitt, andre sin annerledes.. du er ikke noe "bedre" selv om du har hatt sex med 1 person.. herregud..

Skrevet

31 å,ca 50 sexpartnere...skulle gjerne vært et mindre tall å skrive,men men

Skrevet

Hehe, nå fikk du meg til å lage en liten liste her.. :P

Jeg kom til sånn ca 17.. Er vel et par til muligens, hehe. Jeg er forresten 21 år, og mistet jomfrudommen som 14 åring.

Forhåpentligvis så blir det ikke så mange fler på lista mi.. :P

Men det var faktisk "godt" å se at det er fler med mange partnere!!!

Skrevet

Har ikke du noe med.

Skrevet

rundt 40 stk tror jeg. 22 år.

Skrevet

Er 21år og har hatt sex med 18stk.

Har hatt det mye gøy, men sexen med min samboer den beste i verden:-)

Kan aldri tenke meg at jeg noengang kommer til å ha meg med noen andre igjen.

Skrevet

10. Mistet jomfudommen som 17-åring, og møtte livsledsageren som 22.

Skrevet

31 år, og 6 sexpartnere. Har ingen problemer med det, kunne godt vært fler, men så traff jeg sambo, så da ble det med det. :)

Skrevet

Ca 100+/-. Er midt i 30-åra, og har kun korte forhold bak meg, siste forhold for ca 10 år siden.

Skrevet

22 år, harr 2 sexpartnere;) Godt er det syns jeg, I alle fall veldig få som kan skryte på seg noe:P "Jerntrusa".. Haha:P

Skrevet

mellom 10 og 15 et sted...

er 21 år.

Skrevet

10 stk. Er 23 år, og sammen med ham jeg håper jeg skal dele livet med. Men ti er topp. Alle fingrene, det;)

Skrevet

Jøss, er veldig overrasket over at det tydeligvis er vanlig å ha hatt så mange!

Er 27 og har hatt sex med 4 stk, inkludert min samboer.

Skrevet

Er 26 og har vel hatt ca 20 stk tror jeg. Sluttet hvertfall å telle en gang.. :) Har vært seksuelt aktiv i 10 år nå, Da er det gjennomsnittlig 2 i året det. Utrolig rart å tenke på. Men de siste 4,5 årene har det kun vært mannen min. Og 1,5 år før det var jeg i forhold også... hmm... hvordan gikk det til tro?

Hihi...

Skrevet

29 år, hatt sex med ca 50 stk fordelt på 14 år som seksuelt aktiv.

Skrevet

5 stk.. jeg er snart 29 år.

Skrevet

Jeg er 25. Har hatt fire inkludert samboer. Vi har vært sammen de siste tre årene. Synes fire er mer enn nok.

Skrevet

jeg er 20 år, har hatt sex med 4 stk, hvorav en ikke var frivillig. Så sånn egentlig skulle tallet bare vært tre.. Nå har jeg vært vært med sambo i over 3 år, så tallet forblir nok det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...