Gå til innhold

Hvor mange har dere hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sex med 16 stykker.. Er 20 år. Telte istad, fikk nesten litt sjokk over hvor mange det var egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 år hatt sex med 32.

Skrevet

stolt over å si at jeg har hatt sex med 3 personer :)

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Mellom 30 og 40 et sted tenker jeg, fordelt over 20 år som seksuelt aktiv.

Skrevet

30 år og hatt sex med 2 stk

Skrevet

ca 25 stk, fordelt over 19 år. (er kvinne i midten av tredveåra)

Skrevet

Gosj så løsaktige dere er da. Hatt 1 jeg og er kjempestolt. Er forøvrig 32 år. Godt jeg ikke er løsaktig hore.

Skrevet

Jeg har vært både løsaktig og hore.... Er 36 år, og hatt sex m ca 85 stk... Pluss ca 3000stk "på jobb"...Litt av en motvekt til nå om dagen - jeg har ikke hatt sex i det hele tatt på 1,5 år..sukk...

Skrevet

Fy. Hvordan klarer du det? Blir du ikke uvel og sår? Hvordan er det egentlig å være prostituert og hva tjente du?

Skrevet

Løsaktig har jeg sikkert vært ja. Men hore, det er jeg ikke...

HI

Skrevet

Fy?? det var helt selvvalgt, har aldri gått på gata eller vært narkoman. Jobbet som "luksusprostituert". Gjorde aldri noe jeg ikke ville, ingenting uten kondom, mennene fikk ikke hverken ta på/i musa mi, eller bruke munnen på meg. Tjente ca 100.000 kr i mnd svart. jobbet vel totalt 3 års tid, tenker jeg. Ingen hallik. Var ikke meningen å starte noe debatt her, klarte bare ikke dy meg å svare på denne tråden, da det var så sparsomt med sexpartnere på de fleste, hehe. men nå har du fått svar på det du spurte om.. Sår??? Glidekrem, glidekrem, glidekrem!!!!

Skrevet

Ja da har du vært heldig som slapp å kysse så mange frosker før du fant prinsen. Det er dessverre ikke alle som er så heldige :-(

Skrevet

Er 34 år og har hatt sex med ca 7 stykker tror jeg.. begynner å bli lenge siden, har vært gift noen år nå.

Skrevet

30 år, 7 personer inkl min samboer. hvordan har dere klart å ha dere med så mange!?

Skrevet

Hva er vitsen med å dømme de som har hatt mange sex-partnere. Noen har hatt behovet for å utfolde seg andre ikke.

Jeg er 28 og har hatt samleie med 5 stk.

Har vært i fast forhold i 8 år med 2 forskjellige!

Skrevet

Begynte da jeg var 14 år. Så hatt noen år på meg. I tillegg har jeg vært en liter urokråke i ungdomsstida mi;-)

HI

Skrevet

Til du som er luksusprostituert:

-hvorfor ble du det?

-ikke kyssing sa du, men de var da inni deg, inni ditt kjønn...er ikke det veldig nært så vet ikke jeg...

-hvilke menn hadde du? noen kjendiser eller politikere?

Jeg spør fordi jeg ønsker å vite hvordan det er å være sexselger, om det ikke gjør en avstumpet.

Skrevet

2 stk, og det skal ikke bli flere :) *stolt*

Skrevet

mellom 40 og 50stk...er 24 år.

Skrevet

Er 36 og har hatt sex med 13. Nå er jeg gift, så jeg håper at det blir med det antallet.

Skrevet

Vet ikke.. Et sted mellom 20 og 25. Er 25, men det var før jeg traff mannen min da jeg var 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...