Hegemor og Marcusgullet Skrevet 1. mai 2008 #26 Skrevet 1. mai 2008 Bli hjemme med god samvittighet du! Kos deg sammen med venninna di isteden!)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #27 Skrevet 1. mai 2008 det er ikke slutt sånn sett men det går den veien.. føler at jeg jobber hele tiden med å holde økonomien osv og mentalt sett er han 14 år.. venner skjønner ingenting og er lei av holdningen hans
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #28 Skrevet 1. mai 2008 jeg har formulert meg litt feil.. vi er sammen enda men det går mot den veien at det er over og ut snart.. vet ikke åssen jeg skal få forklart det..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2008 #29 Skrevet 1. mai 2008 Da har kanskje tiden kommet for å fortelle ham hvordan virkeligheten er? Klare og tydelige beskjeder, og ikke rundt grøten varianten hvor forventninger blir høye og fallet dermed stort når ting ikke blir som man håper på. Fortell ham at du blir hjemme med ungene og at han evt kan reise hjem til foreldrene. Om de ønsker å møte barna så får de komme til dere. Du fødte for en måned siden og ingen kan forvente at du skal reise i 8 timer med en nyfødt........ Stå på!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #30 Skrevet 1. mai 2008 takk,tårene triller her og det er så utrolig vondt......
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #31 Skrevet 1. mai 2008 Poenget er uansett at du skal sette barna dine først! En måneds gammel baby har ikke godt av en 8 timers biltur, hver vei. Hun har godt av ro og fred og rutiner. En lar ikke en skarve 17.mai gå foran små babyers behov. Jeg skjønner at du selv setter barna fremfor det meste, men lever i en presset situasjon med en heller umoden/ansvarsløs/egoistisk barnefar....men la ikke det forvirre bildet for deg. Uavhengig av forholdet mellom deg og samboeren din, og besteforeldres ønsker om å se sine barnebarn: har 1 måned gamle babyer godt av 8 timer lange bilturer? Er det bedre for babyen å bli hjemme?
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 1. mai 2008 #32 Skrevet 1. mai 2008 Sender deg en god klem jeg:o) Ikke noe gøy å ha det sånn. 17.mai skal være en koselig dag, en dag du skal tilbringe med de du er glad i og trives sammen med!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. mai 2008 #33 Skrevet 1. mai 2008 Ikke la han bestemme over deg, det er absolutt ikke til å anbefale å reise så langt med en liten baby. En baby skal ikke sitte lengere enn korte strekninger om gangen før h*n får strekke ryggen. Mener de sa 45 min maks før enn tar pause med en liten baby. Vi reiste 2,5 timers kjøring til foreldrene mine, brukte vel 3,5 time på den turen da vi var hos de med babyen og storebror. Du må sette ned beina å bestemme hvor dere skal feire 17 mai, ikke la han ta styringa over deg.
Northernlights Skrevet 1. mai 2008 #34 Skrevet 1. mai 2008 Perfekt løsning: I år feirer barna 17.mai med deg. Neste år med han. Ferdig med det =o)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #35 Skrevet 1. mai 2008 feiret 17.mai ifjor her og da gikk han bare rundt å klagde på at alt var så dritt.. så vil heller feire den alene med ungene og kose oss istedenfor å høre på syting... men jeg skal ta en tlf til svigers og prate med svigermor .. jeg har jo sagt at jeg ikke vil reise langt når snuppa er såpass liten!! var meningen at vi skulle innom mine foreldre i kr.sand og være der noen timer men det er ikke mitt største ønske akkurat nå.. (anstrengt forhold til mamma). jeg setter ungene mine foran alt annet og føler meg litt frem og tilbake.. stemningen er laber her nå..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. mai 2008 #36 Skrevet 1. mai 2008 Feire dagen din med ungene og venninna i stedet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå