Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 kjenner jeg blir kvalm av tanken av å være i den byen.. alt det man må finne i seg når man har barn!! argh
blond Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ikke dra hvis du ikke vil. Feire heller dagen i din egen hjemby.
wirre;o) Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 her ber vi hele gjengen hit, for da blir det litt mindre svigers på bare oss.. missforstå meg rett. jeg er utrolig glad i svigers, men det kan bli litt mye med en hel dag;o)
FuriLaks Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Har du egentlig noe å hente på å feire med dem? Er ikke forholdet til deg og han gjøken av en samboer over og ut for lenge siden? Skjønner jo at det er fint for barna å være sammen med dem, men det er masse andre tidspunkter for det. Eller? Hva er det du har lyst til å gjøre på 17.mai?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Her i huset feirer vi 17. mai hjemme - det er barnas dag, og skole/barnehagefeiring kommer foran. Hvis noen vil være sammen med oss - velkommen hit, men vi reiser ikke bort. Dette aksepterer alle i vår familie - hehe, de har ikke noe valg =)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 jo,det er jo over og ut mellom oss.. 8 timers kjøretur med en baby som er litt over en måned frister ikke og dessuten så føler jeg meg ikke velkommen hos de så skjønner ikke hva jeg skal gjøre der! er ikke bare bare å treffe svigers sånn ut av det blå da de bor på andre siden av landet så skjønner godt at de vil treffe ungene, men dette er ikke det beste tidspunktet å treffe meg på.. har lyst til å gå ilag med venninna mi og ungene hennes , finne på noe kjekt .. kjenner jeg sambo rett så blir jeg sittende hjemme hos svigers mens han er ute med kameratene sine hele dagen/natta...
___ Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor skal du dra dit da? Er det det ungene har lyst til?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Uff, ikke reis. Bli heller hjemme å kos deg med venninda di og barna 8 timers kjøretur er uansett ikke bra for den bittelille, så du kan bruke det som unnskyldning
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 eldste er 3 år til sommeren og yngste er snart 30 dager .. så jeg kan liksom ikke spørre hva de vil,hehe jo,sambo mener at jeg MÅ dit
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 ops.. kom borti send knappen han mener jeg må dit nettopp pga at barna skal ha rett til å se besteforeldrene sine.. men hver gang jeg er der så blir jeg skikkelig nedfor og litt lei av at han kommer hjem kl 03-04 på natta !!!
___ Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Si nei. Er det slutt mellom dere kan du jo eventuelt si at han kan ha barna den dagen. Før eller senere må dere vel få til en samværsordning likevel.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 samværsordning til en som ikke gidder å vaske eldste datteren sin engang? jeg lå på sykehuset og hun ble ikke badet en eneste gang på 10-11 dager!!
blond Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 17.mai handler for mange om å være tilstede i nærmiljøet og spesielt for barna. Det handler om tilknytning. Hvis besteforeldrene skal ha kontakt bør de heller komme til deres hjemsted. Barna først.
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Be dem hjem til dere da vel?? Og hvis han ikke vasker barna sine engang, hvorfor gidder du å adlyde ham da? Hvis besteforeldrene så gjerne vil treffe barnabarna sine, kan vel de som ikke må drasse på utstyr, vogner etc. komme til dere??
___ Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 En eller annen form for samvær får han nok om han vil. Det e uansett ikke du som burde ha ansvaret for at ungene får et godt forhold til hans fammilie. Ikke føy ham.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 hehe ;o) han vil ikke feire 17.mai i stavanger for han syntes det er så dritt her nede.. alt er bare fælt stakkars mannen, er så synd på han vettu :-p
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 jeg har så mye på han at han får nok ikke samvær om han så gikk rettens vei.. svigers er kjempekoselige folk så å være rundt de er helt ok . han vil vel også at ungene skal møte tanten sin (søstra hans) og ungene hennes. uansett så føler jeg meg helt grusom om jeg sier nei til å dra samtidig så vet jeg at det svekker meg psykisk om jeg drar..
blond Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Stakkars liten! Kanskje det er best for han å være hos mammaen sin da?
Snabel@ Skrevet 1. mai 2008 #21 Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor skal han bestemme hvor DU skal ferie 17. mai? Virker jo som om han ikke er veldig opptatt av å være med ungene sine uansett...? Og en biltur på åtte timer er jo ikke veldig sunt for en liten baby (med mindre den ligger i en bag med sånt sikkerhetsnett).
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #22 Skrevet 1. mai 2008 Ærlig talt! Skjerp deg! Babyen har ikke godt av en så lang biltur, ferdig md det. Ex'n din får enten reise hjem alene eller så får dine svigerforeldre komme til dere på besøk. Greit at barna dine skal få kjenne besteforeldrene sine, men det får bli en innsats fra deres side også, og ikke deg og en nesten nyfødt på 8 timers biltur. Sett ned foten, ha en fin 17.mai og ta positive valg, istedet for å fortsette å la den fjompen forsure hverdagen din! *Mentalt spark i rævva til deg!*
mai mammaen til to Skrevet 1. mai 2008 #23 Skrevet 1. mai 2008 kan han ikke bare dra alene da så kan besteforeldrene deres komme å besøke barne barna sine en annen dag? men bor dere sammen da?
mine små gull Skrevet 1. mai 2008 #24 Skrevet 1. mai 2008 nå lar du han reise så bler du hjemma me ungane.han kan ikkje drive å bestemme for dokk heile tiden.vil ikkje han se elste jenta gå i tog me barnehagen?elle betyr det mer for han å feire 17 mai sammen me mamma å pappa sin?han må tenke litt...
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 #25 Skrevet 1. mai 2008 Du, det høres veldig merkelig ut dette her. Dere er ikke sammen, han gjør ikke en dritt, vasker ikke engang datteren sin, han kommer ikke til å være der på 17. mai. Hvorfor i (unnskyld) helvete skal du være en tøffel og gjøre som HAN sier??? Det finnes 364 (365 i år) andre dager i året enn 17. mai hvor ungene kan treffe besteforeldrene sine. Kjører du en åtte timers biltur til et sted du ikke vil være med en nyfødt baby bare fordi en idiot av en eks sier det, så syns jeg i grunnen du bare har deg selv å takke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå