GledeGlede Skrevet 9. mai 2008 #26 Skrevet 9. mai 2008 Hvordan går det med dere jenter? Ser det lysere ut for dere denne mnd? Jeg sitter enda og venter. Si meg, hvordan er tempen deres? Om dere temper..
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #27 Skrevet 9. mai 2008 Kjære vene.. Trodde det nesten bare var meg som hadde det sånn, jeg. Skulle hatt ikm den 17.04, men neeeeeeeeeeeeeeeeeida... :\
GledeGlede Skrevet 9. mai 2008 #28 Skrevet 9. mai 2008 Å neida, vi er nok flere som sliter med det. Sukk..
Nurket11 Skrevet 10. mai 2008 #29 Skrevet 10. mai 2008 Venter jeg og,,begynner å tro at man faktisk kan holde den tilbake med tankekraft. Jeg hadde ikke el i april,,,typisk ettersom at vi endelig skulle begynne å prøve. Jeg skulle hatt mensen 8 mai,,men ingen tegn i sikte. Har jo hørt at det å ikke få el henger sammen med ustabil syklus. Jeg har hatt helt normal syklus frem til april (sluttet i jan) så dette her er jo abre så urettferdig om det går ann. OM jeg noen gang får mensen igjen så tenkte jeg kjøpe billig el tester og noen cb og teste hver dag fra siste dagen i mens.....DA må jeg jo ihvertfall få med meg om det er noen el....redd det ikke er det.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. mai 2008 #30 Skrevet 10. mai 2008 Jeg venter fortsatt på TR... Ser ikke ut som akupunktur har hjulpet hittil... (( Skal til legen til tirsdag, så da håper jeg får noe som kan sette de igang!!!!
GledeGlede Skrevet 10. mai 2008 #31 Skrevet 10. mai 2008 Celine29; Ja, det må være urettferdig når den i det minste har vært stabil etter pilleslutt.. Når TR engang dukker opp, skal jeg også bruke billigtester i fra siste mensdag til EL er påvist.. Men gudene vet når hun dukker opp. Er på dag 43 i dag, etter pillestopp :/ Føler jeg må ringe legen på mandag å få time. Snoop81; Hører akupunktur hjelper enkelte fort, andre ikke. Kjipt at det ikke har hjulpet deg enda da. Har du ventet lenge på TR(forsvunnet)? Eller har du ustabile sykluser? Hva betaler du for en behandling hos akupunktør?
Nurket11 Skrevet 10. mai 2008 #32 Skrevet 10. mai 2008 N-N-J: Ja det kan du trygt si..43 dager,,uff ja skjønner deg alt for godt. Bestillte ny ladning av billig tester nå....! Sikkert ikke dumt å gå til legen for å sjekke at alt er ok..når det er sagt er det jo veldig vanlig at syklusen er usabil og har lange og korte perioder etter pille slutt, men jeg tror vi alle har et ønske om at det ikke skal skje akkurat OSS. Vi får motivere hverandre og backe hverandre så ordner det seg nok til slutt. Ordner seg for snille piker, som mamma sier
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. mai 2008 #33 Skrevet 10. mai 2008 Nord norge jenta: Jeg slutta på pilla i november 07, og har ikke fått TR igjen etter dette. (( halvt år uten mens!! Men jeg håper virkelig legen er snill mot meg o gir meg noe så jeg får den igang igjen... Halvt år er lenge synes jeg.... Jeg betaler 350 kr for en time med nåler... hehehe...Skal dit igjen på tirsdag!
GledeGlede Skrevet 10. mai 2008 #34 Skrevet 10. mai 2008 Celine29; Vet det er svært vanlig at man får lange, og ustabile sykluser etter pilleslutt. Men ja, hadde håpet at det ikke skulle skje meg. Hadde håpet å bli gravid i sommer, men det ser jo mørkt ut nå som syklusen er helt på bærtur. Det er jo mulig at jeg kanskje har ubalanse i hormonene etter å ha brukt p-piller lenge, som lett kan medisineres?! Da ville det være dumt å vente lenge med et legebesøk, bare fordi jeg missliker å gå til legen. Hehe, ja det må ordne seg til slutt for oss:) Snoopy81: Herregud! Et halvt år? Og her syter jeg for 43 dager. Har du kun vært hos akupunktør? Eller har du vært hos lege osv..? 350kr var jo ikke så ille, trodde det var kjempedyrt jeg:p Men det blir nok fort penger utav det også, om en må tilbake dit flere ganger. Får håpe tirsdagens behandling vil gjøre susen for deg:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 13. mai 2008 #36 Skrevet 13. mai 2008 idag har jeg vært hos legen. Han tok meg heldigvis seriøst. Tok masse blodprøver som jeg skal få svar på neste uke. Og hvis det er noe så skal jeg ta GU også. Spennende! Og så har jeg tatt en ny runde med nåler idag. Jeg vet det virker, fordi jeg vaneligvis er kjempe allergisk mot bjørkepollen. Ifjor så var jeg bare helt kake på denne tida her. Men nå så trenger jeg ikke engang å ta medisiner!! Kjempe sprøtt synes jeg... Så nå venter jeg bare på at den skal virke inn på TR også...
Nurket11 Skrevet 14. mai 2008 #37 Skrevet 14. mai 2008 Hei, Er på dag 34 fortsatt ingenting Lurer på om jeg skal ta en test ikveld,,MEN jeg har jo ikke hat el tror jeg (teste hver dag alltid neg. pluss kun sex en gang) så jeg tror det sier litt om hvor tussete jeg har blitt. Vil så gjerne ha den sånn at vi kan komme igangn med pp2 ...Lurer på hvor mye stress har påvirkning på kroppen - for her er det mye stress
GledeGlede Skrevet 14. mai 2008 #38 Skrevet 14. mai 2008 Snoopy81: Så bra at han tok deg alvorlig:) Du må si fra hva prøvene sier;) Kjipt at TR ikke er kommet med nålene, men godt at det i det minste funker for noe:) Celine29; Huff. Det er kjipe greier det her. Er på dag 47 nå. Som jeg skrev i det andre innlegget så har jeg endelig bestilt time, for dette går ikke. Det er ingen tegn til tanta :/ Stress har nok en del å si for kroppen, desverre.. Men det tror jeg er individuelt!
Nurket11 Skrevet 14. mai 2008 #39 Skrevet 14. mai 2008 Går surr i disse innleggene Ja ja , jeg har innsett at jeg MÅ stresse ned - tror det bare gjør det verre. Det blir jo vår tur...er bare det at disse mnd blir så utrolig lange...!!
GledeGlede Skrevet 14. mai 2008 #40 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, ja det er ikke bare bare;p Stresser du generelt i hverdagen, eller bare når det gjelder alt ved prøvingen? Disse mnd blir veldig lange ja. Vet det ordner seg til slutt(ser bort fra de med virkelig store problemer med å få barn som det er verre for), men ettersom jeg ikke engang har fått begynt prøvingen engang.. Blir det ekstra tungt føler jeg. Om du skjønner? Var vanskelig å forklare.
Nurket11 Skrevet 14. mai 2008 #41 Skrevet 14. mai 2008 Nei, jeg skjønner deg veldig godt . Det er noe med det at man har ventet lenge...siden jan. for min del og visste vi skulle beg. i april. Når el DA bestemmer seg for å skippe en mnd OG syklusen er helt på tur så er det ikke rart man blir skuffet. Vi får backe hverandre og hjelpe med de spørsmål man måtte ha.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 14. mai 2008 #42 Skrevet 14. mai 2008 jepps, jeg skal holde dere oppdaterte!!! Hvordan går det med dere andre da???
kei80 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #43 Skrevet 15. mai 2008 Godt å høre at det skjer ting Jeg kan jo ikke lengere klage på uteblitt mens.Er på dag 11 på syklusen..og har testet el siden dag 6.Så krysser alt for at det er egg denne mnd siden jeg ikke har funnet siden feb.. Masse lykke til jenter!! Fortsette emd å oppdatere
GledeGlede Skrevet 15. mai 2008 #44 Skrevet 15. mai 2008 Celine29; Ja vi tenkte begynne i sommer, men når det er slike problemer så begynner man så snart det er mulig. Enten det er før eller etter Kei27; Håper virkelig at du finner noen egg denne mnd;) Du får ha lykke til! Krysser fingrene for deg X
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå