kei80 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Da var mnd omme,ingen mens denne mnd,forrie mens var 2/3! Håper på mens til helgen og føler deg litt mer på meg at den er rundt hjørnet:) Flere?Hadde vært fint med en på veien!!
leia81 venter gull nr3 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 jeg har heller ikke hatt no mens denne mnd, men har ikke noe tegn på at tr kommer snart heller....
kei80 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Det er flere av oss ja..er litt mensmurringer av og på her,men skjer jo ikke noe utover det! Kan vi holde denne tråden jenter?Så jeg får høre åssen det går med dere??
GledeGlede Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Har ikke mensmurringer, ikke ømme pupper eller noe.. Ingenting som kan gi meg håp om at den er på vei.. *Sukk* Ja! Vi må holde denne tråden. Trenger noen å "støtte" meg på, som har det likens. Alle andre her venter på el, eller har negative eller positive graviditetstester osv. Mens her sitter jeg/vi og har ingenting. Kroppene våre er ikke klare for noen av delene..
Skihild Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Samme her. Siste mens 18.03. Flere negative tester. Synd, for nå var vi klare for å starte med prøving....
kei80 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 Føler så med dere her! Vi får jo ingen sjangse på lik linje med andre..har jo trossalt ikke mens hver mnd,irriterende!! Men må prøve å golde seg så posetiv man kan. Jeg har fått henvisning til gyn men fikk ikke time før 21 aug. Vurdere litt privat men må være helt ærlig og si at jeg faktisk er litt redd.Redd for å få vite at det er noe galt..Vil ikke begynne på medesiner eller,ikke ennå..Så foreløpig går jeg bare å håper at syklusen mni skal gli over til det normale igjen av seg selv. Krysse for oss alle her!
GledeGlede Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Auda. Det er lenge til den 21.august. Skjønner du vurderer privat gyn da! Skjønner samtidig at du er redd for å gå dit, og finne ut at noe kanskje er galt. Det er vi alle. Men kanskje det er like greit å bare "bite i det sure eplet" og bli "ferdig med det". Slippe å gå å være redd og grue seg, når man kanskje overhode ikke har grunn til det!? Det trenger ikke være noe galt, og om det skulle være det, så kan man få hjelp. Og jo fortere jo bedre, sant?! Men samtidig kan det jo hende at syklusen din er normal igjen til 21.august. At om kroppen bare får litt tid på seg, så fikser den det selv. Det er så vanskelig å vite hva man burde gjøre og ikke gjøre. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på alt dette. Når skal TR dukke opp? Når skal syklusen bli stabil? Hvordan blir det med EL? Når blir jeg gravid? Når bør jeg oppsøke lege? Huff.. Har dere et forslag på hvor lenge jeg bør vente på TR før jeg oppsøker lege/gyn?
heleneogde2gutta Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 hei! her er alt bra kluss også. har alltid hatt regelmessig mens, men nå som vi skal prøve, klusser det seg til.... siste mens var 23/3 men varte i 16 dager, så jeg vet liksom ikke om jeg burde hatt mensen nå eller om noen uker... fikk mensen før der igjen 1 uke over tiden, så jeg lurer på om den lange blødningen var pgs en veldig tidlig abort sist.... føler meg helt grønn på dette her håper vi alle får mens og kommer i lage igjen..kjedelig dette her skjønner at det føles lenge å vente til 21.aug.....
kei80 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2008 Du har så rett:) Får se hva jeg gjør.Men er ikke noe venteregel med legetime ang syklus tull.Det er utredning som man somregel må vente et år på. Du kan jo høre med lege om du kan får henvisning til gyn du også,jeg skal ditt hovedsaklig for indre ul.Men flere får jo provera eller pergo får syklusen sin hos lege eller gyn lenge før ett år.klem
kei80 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2008 Rart det der,at når prøvetiden er inne blir det kluss.. Høres ut som du har hatt en tillig abort.. Håper du får mens snart og det er vår mnd snart!! Hadde vært supert hvis hele gjengen ble gravide i mai:) krysse krysse jenter!!
malle mamma Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Eg har hatt mensen i seks uker nå men det gikk tre månder uten. SÅ eg kjenner meg litt igjen. Det er bare tull at du må vente så lenge med å få time til GU. Eg har gått til privat, ringte han i går og fikk time i dag:) Kjempe greie der eg går. Han så i dag at eg hadde alt for tykk slimhinne og at det var derfor eg blødde enda, så eg fikk Provera. Vet ikke så mye om hva det gjør, men tror det hjelper syklusen på rett vei. Eg foreslår at du får time privat, det er litt dyt, men eg har hvertfall bare god erfaring med det. Lykke til alle sammen, håper TR dukker opp snart.
GledeGlede Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Du må for all del holde oss oppdatert med hva du kommer til å gjøre, og hvordan det går! Okei, skal gi henne litt mer tid til å komme. Så får jeg ringe legen og får en time, om det tar for lang tid. Kan han evt henvise meg videre til gyn da.
kei80 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2008 Vil bare ønske jentene i tråden riktig god helg! Håper dere får kost dere og senke skulderene litt! Lov å gi lyd hvis det er forandringer eller dere har en vanskelig helg,med vonde tanker!!
mamma_Christine Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Jeg gikk 9 dager over egentlig forventet mensen å fikk det igår desverre
kei80 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. mai 2008 uff,alltid likke depprimerenes..Håper spiren sitter i neste pp!!!klem
kei80 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. mai 2008 Åssen går det jenter??Selv ingen mens her..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 4. mai 2008 #18 Skrevet 4. mai 2008 Ikke noe TR her heller... TRor jeg skal ringe til legen imorra.... Har fått time hos GU, men det er ikke før 12 august!!! Det er noen lange mnd å vente.....
kei80 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 4. mai 2008 Æsj:( hvilken dag er du på? ringer selv i morgen.Vil ha noe han kan sett meg på(pergo el provera) kan ike vente til timen til aug selv,så all forståellese der! Hold med oppdater da:)
heleneogde2gutta Skrevet 4. mai 2008 #20 Skrevet 4. mai 2008 kan det ikke være veldig mange grunner til at TR plutselig ikke dukker opp? jeg ser ikke tegn til noen TR og må nok bare vente til kroppen kommer igjenge igjen...gud vet når det blir...... håper TR dukker opp hos dere andre! enkelte ganger er det faktisk fint å få den, så man kan begynne igjen..
kei80 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 5. mai 2008 ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da kom tanta etter 63 dager!!!! så det dropper jeg lege timen jeg hadde tenkt å bestille idag! Er jo veldig glad,men litt redd for at jeg ikke har EL denne mnd..Men får ta en ting omgangen! Håper TR er på plass hos alle her som venter og venter!
kei80 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 6. mai 2008 Lurer fælt på dere jenter?noen posetive tester,tr eller noe nytt?
GledeGlede Skrevet 6. mai 2008 #23 Skrevet 6. mai 2008 Åh, så bra at du endelig fikk henne kei27;p Her i gården er det fremdeles ingen tegn til henne :s
kei80 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 6. mai 2008 Æsj,håper hun kommer snart!!krysser for deg her!! klem
GledeGlede Skrevet 6. mai 2008 #25 Skrevet 6. mai 2008 Ja det håper virkelig jeg også! Er bare glad for at du i det minste har fått den. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå