Gå til innhold

IKM TIL HELGA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativ... uff... syns det var antydning til kryss, men er nok bare fantasien som spiller meg et puss.. ingen tr da, men sikkert bare ikke helt i rute:) jaja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei heidi----

Kattid oppdaget du hullet?? Venter tanta imorgen, har fortsatt en grop der, tappen er litt bakovervendt, myk utenpå og hard inni.. Er fortsatt bitte litt håp hos meg! :) Tror jeg tester imårn tidlig jeg! ;) Hvis jeg tør..

Skrevet

Uff det er såå kjedelig å få negative tester!! Fikk en igår kveld..:( Skal teste igjen imorgen..:) Hvis jeg tør, blir så skuffet hvis den er negativ!!!

Ta og test med morgenurin du Vivianca! =)

Skrevet

heisann:)

dagen før eg fekk mensen var det stor forandring...ikkje til og unngå!! stort hull og langt framme!! visst det bare er ein grop på din, er den lukket!! håper du får posetiv test, og er gravid!! :) ....visst ikkje prøver vi igjen neste mnd!! blei litt skuffa i dag når den kom...og når eg skulle i posten så låg graviditets testane i posten, dei som eg bestillte...

vi prøver igjen vi:) stoor klem og masse lykke til i morgen:))

Skrevet

Okeei. Her er det enda lukket da..=) Skal ihvertfall teste imårn tidlig..=)

Takk for det. :) Håper du får en fruktbar vår i vente! =)

Skrevet

Nå har jeg testet, og det var som forventet: Neg!! Har ikke flere tester igjen.. Må vell bare vente å se om tanta dukker opp idag eller imorgen.. Den er aldri mer enn 1 dag forsinket..

Hvordan går det med dere andre? =)

Skrevet

off:( skulle fått av meg..har to stk:) gleder meg til neste mnd!! da skal vi prøve igjen, men syklusen min er litt rar. mensen kommer tidligere for kvar mnd, nede i 24 dager og minde....så er litt vanskli og sei kor tid eg har eggløsning

Skrevet

2 mens etter exu kom idag... så har heldigvis en syklus på 27-28dager fortsatt..

Skrevet

ja, Lykkeliten, jeg skal vente noen dager og så teste igjen på morgenurinen... tirsdag tenkte jeg.. uff ja, det e grusomt med negative tester når man går og venter og håper.. Lykke til til deg og alle andre her:)

Skrevet

Hei! Jeg må nesten kjøpe tester imårn.. Men jeg tror det er best å vente til tirsdag ihvertfall med å teste..=) Takk for lykkeønskninger , ønsker dere en fiiin søndag! =)

Skrevet

Hadde skikkelig vondt i høyre eggstokken i ettermiddag, pluss at det verket i korsryggen.. Og gjett hvem som dukket opp i kveld da?? Den dumme tanta!! Du verden kor skuffet vi ble..:(( Har hatt så mye symptomer denne pp, men men.. Kommer sterkt tilbake neste pp..=))

Hva med dere?

Merket også større hull på tappen ikveld..

Skrevet

off ja veit akkurat korleis du har det:( blir sånn nedtur!! men vi kommer til og følge kavrandre vi no framover vi da :)) så vi får støtte og tenke posetivt sammen:)) masse lykke til og ha en fin dag :)

Skrevet

Ja det her e no dritt!! Ja vi må følge hverandre videre.=) Etter at tanta sjekker ut her, så skal det bli så mye sengekos som vi aldri har hatt i løpet av 1mnd, haha..=))

Takk for det, og lykke til til deg/dere å! =)

Skrevet

Jepp, her og!! Venter i spenning... Har mensmurringer og stikninger i magen, småuggen på kvelden og kjenner meg skikkelig oppblåst i magen. Er svolten heile tida.... :S Så lever litt i håpet.... :) lykke til folkens!

Skrevet

Klarte forresten ikkje å venta, så tok ein test idag som var negativ.... Men leve i håpet endå! satse på at hcg nivået er på full fart oppover! :D

Skrevet

Tok en test her omdagen jeg å, men negativ:( Men var 4-5 dager føre ikm ca :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...