*Lykkeliten* Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Heisann! Flere som har IKM til helga?? Hare dere fått symptomer? Har IKM på søndag, har vært skikkelig opplåst i flere dager nå, og masse stikkinger nederst i magen.. Har også endel luft i magen, og masse humørsvingninger, hehe.. =) Tappen skjønner jeg ikke så mye av, men den er myk som bomull, jeg tror den er åpen..hmm.. =) Brystene er jo også ganske ømme, pluss at jeg har fått råmelk(hvit).. (men det kommer sikkert av at jeg har sluttet med p.piller) Håper selvfølgelig at det er en spire i magen min.=) Hvis vi lykkes så blir dette nr to. =) Har en sønn på snart 2..=) Flere der ute som sliter med tålmodigheta? Jeg hater å vente på tanta!! =)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 jepp eg har ikm til helga:) har testa i dag..men var negativ:( men håper eg og:) når du kjenner på din tapp?? er det ein liten grop?? hehe skikkli forveten eg
*Lykkeliten* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Hei hei! Jeg skulle også gjerne testet, men har dem ikke før kanskje på lørdag, har bestilt.. Ja, det er en liten grop, den er ikke sentrert men litt bakovervendt.. Noen dager er den høyt oppe andre dager nede.. Blir liksom litt forvirret.. hmm.. Hvordan er det hos deg da? =)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Heisann. Jeg har også ikm på søndag. Har hatt "menslignende" smerter side el. Vet ikke hva det betyr men.. Min tapp har vært myk, åpen og rett ned helt til i går kveld, da var den helt hard ,mindre åpen og bakovervendt. Vet ikke hva det betyr. Har litt stikking i brystene, men det har jeg hatt mer eller mindre hele tiden siden maen i jan. Sliter med tålmidigheta jeg også. Vil så gjerne bli gravid igjen. Ønsker oss alle lykke til :-)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 er ein liten grop...og ganske myk og langt oppe. litt vanskli og nå. er spennandes dette:) men er og ganske kvalm.
*Lykkeliten* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 Spennende dette..=)Vi må følge hverandre å se hvordan det går..=) Hold denne på 1 siden.. hehe..
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Mener jeg har IKM lørdag... Er kvalm (av nervøsitet.. hehehe) Syns dagene nå går ulidelig sakte, og har angst hver gang jeg må på do.. Blir jo helt skrullete av dette jo.. :-s
Hope2015 Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Hei jenter:) Jeg er litt usikker på når jeg har IKM egentlig....Har de siste 6 mnd for første gang holdt oversikt over syklusene mine og de har vært fra 27-31 dager lange. Vet at dette regnes som en ganske stabil syklus, men det gjør det allikevel litt vanskelig å vite når man har gått over IKM-dato. Er på dag 31 idag da, så begynner jo å håpe litt.... Pleier vanligvis å spotte litt i forveien, men ingen spor til det heller! Hadde bare vært sååå kos om tanta holdt seg langt vekk denne mnd!! På en måte har jeg ikke troa, for det ble bare med ett forsøk denne PP. Fikk selvfølgelig en kraftig soppinfeksjonen et par dager etter vi prøvde, så ble med den ene gangen. Ikke fant jeg EL heller, enda jeg nettopp har starta med Clear Blue's fertilitetsmonitor...håper ikke syklusen begynner å kødde med meg nå altså Men men, skal ikke ta sorgene på forskudd! Lykke til alle sammen, blir en spennende helg for oss alle:)
Hope2015 Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Glemte forresten å svare angående symtpomer! Har egentlig ikke hatt de helt store tegnene, men er også støl i magen og hatt typiske mensforvarsel i 3 dager nå...puppene er litt ømme, men det er de alltid før TR...vanskelig å tolke signalene til kroppen gitt!!
enda en Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Hiver meg på denne! Venter mensen i morgen, og har allerede tatt 2 tester. En på onsdag og en nå. Begge negative... =( Så jeg har ikke særlig "trua" nei. Skal vente til mandag med å teste igjen, tror jeg. Hvis jeg klarer å vente så lenge da... ;-) Har dere noen erfaring med RFSU sine strimmeltester? Er de jeg har brukt, og det var første gang jeg var borti de. (Også håper jeg selvfølgelig at noen skal si at de er kjempeupålitelige...hehe) Symptomene mine er: murringer (hatt i over en uke nå), hadde verk i korsryggen, har IKKE gått opp mine menskilo, og fikk en kraftig soppinfeksjon for en uke siden. Humørsyk som bare det, men det bruker jeg å være som en del av PMS... Men jeg tror ikke jeg er gravid. =(
*Lykkeliten* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2008 Hei igjen alle sammen! =) Hyggelig å høre at det er flere som venter i spenning. Jeg venter testene mine, dem er i posten enten idag eller imårra.. Kjenner at jeg blir litt nervøs bare av tanken på¨å teste. =) Dette er jo 5pp, og blir bestandig så skuffet når jeg får en neg test. Det er nesten slik at man gir opp! Men man er like motivert når man kommer til EL igjen..=) Denne pp har jeg prøvd å ikke vaske meg før flere timer etter sex, hehe.. Må prøve å gjøre noe annerledes, vil jo at det skal klaffe!! =))
Hope2015 Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 hei igjen jenter! Ja nå er jeg på dag 32 i syklusen og her er det fortsatt ingen tegn til tanta! Har litt lyst til å ta test, men samtidig er jeg redd for at det bare er syklusen som har hengt seg opp så tør ikke teste enda. Har ikke spottet eller noe, så hvis tanta bare er forsinket så er hun mer forsinket enn hun noen gang har vært før. Har litt symptomer, men som sagt kan det tolkes som vanlige menssymptomer også....nervepirrende dette!! Hvordan går det med dere andre?
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 off sjekka tappen i dag...og den var meir open no synest eg...er vel eit tegn på mensen da????? blei litt nedtur ja:( men ingen mens da, er noen dager igjen enda
Mina06+Mats09 Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Jeg hadde første dag av siste mens 2 april, hvor liger jeg i syklusen da? er det 30 å noe?
*Lykkeliten* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. mai 2008 Jeg hadde første dag av siste mens 6 april, har ikm til søndagen.. Testet ikveld men fikk neg test.. Vet at det er nesten litt tidlig, men fikk testene i posten idag, klarte ikke å vente.. Skulle ha ventet til imårn tidlig, siden morgenurin inneholder mer hcg(dersom man er gravid).. Men nu skal jeg vente til søndags morgen.. =) Hvis jeg klarer å vente da.. Huff slitsomt dette.. Hva med dere? =)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 heisann:) jeg har ikm i helgen. enten i morgen eller søndag. noen symptomer: - veldig kvalm(spesielt om kveldene) - sulten - trøtt - oppblåst(har gått over nå + treg mage) - merkelig magefølelse, vanskelig å forklare opplevde exu på hø side den 5april, opererte vekk hø eggleder,men legen sa at venstre eggleder så normal ut og at jeg kunne få mange barn:) får håpe d er sant:)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 og varm!!! (kald og varm om hverandre)
*Lykkeliten* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. mai 2008 Halloen! Mine symptomer: -har også merkelig magefølelse(vanskelig å forklare).. -opplåst -ømme pupper -litt kvalm om kveldene Vil bare ønske alle prøvere masse lykke til!! =)
*Lykkeliten* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er også skikkelig varm i ansiktet etter jobben.. Kom ifra jobben ca halv9, og sitter her enda knallrød i ansiktet , skikkelig varm kan du si..
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 3. mai 2008 #20 Skrevet 3. mai 2008 i dag kom TR!! jaja prøver igjen vi ) ...masse lykke til...til dere alle:)
*Lykkeliten* Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 3. mai 2008 Hvordan er tappen din nå??? Hvordan var den dagen før tr kom? Venter den dumme tanta imårn, håper den holder seg laaangt unna!!!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #22 Skrevet 3. mai 2008 Var heeeeeeelt sikker på å klare d denne gangen.. Pøh !!! Nå er jeg bare veldig lei og trist, og har besluttet å ta en pause fra hele greia... Skjer d ikke noe "tilfeldig" i løpet av de nærmeste mnd, så er løpet kjørt... 38år er grensa mi.. Forb... tr !!!!! Lykke til til alle dere andre her inne !!
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 3. mai 2008 #23 Skrevet 3. mai 2008 merka stor forskjell...det var ikkje grop, men stort hull. masse lykke til:) må få høre korleis det går med deg
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2008 #24 Skrevet 3. mai 2008 idag var tappen min helt rar, kjente den ikke pga oppsvulmende deler der inni, akkurat sånn jeg hadde d sist jeg var "gravid"(som ble exu). Tok en test,men den var negativ!!! Gir opp jeg!! selv om d er bare 1pp etter exu'en. Ingen TR ennå da,er vel håp da,men..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. mai 2008 #25 Skrevet 3. mai 2008 Hei hei! Jeg skulle ha mensen torsdag, fredag eller seinest lørdag.. ingen tr og d føles ikke som hun er på vei heller.. Men jeg testet for tidlig på onsdag kveld og den var negativ, så jeg har ikke store håpet. Nå kommer typen hjem med test, så nå springer jeg å tester:) er snart inne i 10 pp... sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå