Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #26 Skrevet 30. april 2008 heyyyyyyyyy... jeg skrev under 35 for pokker:-) Hvis han har bare deg så er han i alle fall en pinglepikk!!! lite og kjedlig variasjon i hverdagen:-) Ekte mannfolk må ha flere damer, da det er for kjedlig med 1,2 osv:-)
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 30. april 2008 Da har du ikke møtt noen som meg du! Med mine kunnskaper og kvalifikasjoner ville du glatt valgt meg fremfor 10 på en gang, lover deg :-) En kjerring på under 35 år i overgangsalder er jo fakisk verre enn en gammel kjerring. Har sett noen av de du mener, og jeg ville heller valgt en 50-åring fremfor dem!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #28 Skrevet 30. april 2008 phøøøøøø... slike damer finnes ikke:-) Dessuten så holder jeg meg unna damer som er rene sandpapiret nedentil... noe som oftes skjer etter fylte 50:-)
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 30. april 2008 Haha, så du har vært borte i de altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå