The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 vil vente 2-3 år med å lage ny unge, mens jeg vil vente et halvt år? Hva gjør man om ingen vil fire? Jeg er i min beste alder, og vil utnytte det, og ingen mann skal vel nekte meg å oppnå det jeg vil her i livet...?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 hadde ikke du en tøffel da? trodde det jeg. ellers kan du jo bytte han ut med en som vil gi deg barn. eller ta en tur til DK.
FuckFace Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Stå på, kvinne!! Girlpower!!!!! Ikke fir på kravene! Men tenk hvis du nekter han å oppnå det han vil i livet, da?
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Han kan vel satse på det han vil selv om vi får en til. Kan jo bare la vær å være like kravstor under neste graviditet, så ordner det seg. :-) Det er jeg som skal være gravid, ikke han, jeg bør bestemme når kroppen min orker det! Ikke tøffel akkurat, men en som jeg har kontroll på (men som nå har gått inn for å være litt irriterende STA!) Jeg kan jo finne en annen, men hvis jeg hinter om det så "føler han seg presset" -stakkars følsomme lille mann :-(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 ja han burde selvsakt få et barn fordi koppen din er klar.... helt logisk
FuckFace Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hva er hans grunnlag for å vente 2 år til da? Det er stress med to "babyer" har jeg hørt, men greit for dem når de vokser opp. Greit at kroppen din orker det, men hodet til både deg og han skal jo være med, det er nok ikke bare bare å ha en gravid kvinne i hus, samtidig som man skal passe en liten baby. Men "kjenner" jeg deg rett, er nok du en fryd å være sammen med, spesielt når du bobler over av flotte gravid-hormoner!!!
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 Joda, men jeg skal være snill neste gang, og han skal til og med få lov å dra på jam en gang i uken, det lover jeg. :-) Han er bare ikke "klar", økonomi, bla bla bla. Men jeg har bare ett liv!
FuckFace Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Men det livet varer jo mest sannsynlig mer enn 2 år? 2 år er lite, spesielt når man begynner å bli voksen, da går det sabla fort!
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2008 Glem at jeg spurte. Har alt under kontroll igjen nå. Må bare være snill jente i et halvt år, og hvis jeg er det er han klar for å få en til da :-) Hurra! Jeg er snill fra i morgen av jeg!
FuckFace Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 HA! Det tviler jeg sterkt på, men vi får se...
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2008 Ingen grunn til å tvile på meg. Jeg gjør det jeg må gjøre for å få det jeg vil :-) Selv om det er vanskelige ting som å være snill i et halvt år, hehe...
FuckFace Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Hahaha.. det går aldri bra... Jeg skulle være snill de 4 siste timene på jobb idag, men det gikk fint rett i vasken!!
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2008 Handler bare om litt selvkontroll vennen ;-) Og en stor nok motivasjon :-) Hva var din motivasjon da?
FuckFace Skrevet 30. april 2008 #14 Skrevet 30. april 2008 Slutte å slenge halvfrekke kommentarer til småfeite, halvgamle mannfolk i tilfelle noen skulle ta seg nær av det... Som sagt, gikk i vasken, det... hehe Må jo tåle såpass!
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. april 2008 Haha, ja det synes jeg! Hva jobber du med?
FuckFace Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 Æsj, kjedelig jobb... sitter på kontor. Jobber med totalt meningsløse ting som materialer og diverse. Så noe frekkheter og morsomheter må man ha på jobb. Og da går det lett utover de smågamle mennene i overgangsalderen som plutselig blir "småvittige" og teite når en snerten, slank ung-hoppe som meg går forbi... Hahahh I permisjon du?
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. april 2008 Ja :-) overgangsaldermenn er morsomme ja, hehe... Skjønner at fristelsen er stor da!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 Haaaaaa.. for en pinglepikk du har:-)
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 30. april 2008 Neida, det er langt i fra en pinglepikk :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #20 Skrevet 30. april 2008 Åhhh jo da:-) Er jo greit å bli ferdig med resirkulasjonsarbeidet før en tipper over 30 også da:-)
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 30. april 2008 Ja, nettopp, og han blir 30 i år! *angst for at småttisene hans skal dø* Jeg har 5 år igjen, men skal jo ha 2 før den tid, så da må jeg få den første av de 2 snart! Er du ferdig med resirkulasjonen da?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #22 Skrevet 30. april 2008 jepp..... 4 stk som jeg vet om.. masse arbeid og oppfølging..yææækkkk:-) Jeg er ferdig, slått knute på den, sterilisert meg, tatt bort testikkler, fjernet halvparten av utstyret, prøvd å bli homo!!! Har kun sex med damer som er ferdig med overgangsalder..ehhheeeeeeee.. problemet er at jeg må ha dem under 35.. passerer de 35, så er damene så jævla tuppete:-)
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 30. april 2008 Hahaha, så du er bare en halvmann som humper rundt på gamle kjerringer?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #24 Skrevet 30. april 2008 Hæææææææ??? frekk heller???? Jeg har prøvd alt for å sikre at reproduksjonen har stoppet opp, men er pokker meg ikke noen halvmann som humper rundt på gamle damer...urrrrghhhhhhhh... kvalmt!!!!!!!!!!!!!!!! Her er det kun damer fra øverste hylle som teller, og den pinglepikken og vinglepikk som du har valgt, har ALDRI klart å danke ut en slik notorisk skjørtejeger og sexatlet som meg uansett hva han prøver på:-)
The most famous Ludder Skrevet 30. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 30. april 2008 Han har jo utstyret inntakt da ;-) Og damer på 35 år er vel ikke det man kan kalle øverste hylle kjære deg. Hohoho... Dessuten trenger han ikke jage andre skjørt når han har hendene fulle med meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå