Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 1. mai 2008 #26 Skrevet 1. mai 2008 En utedress vi fikk i gave av mamma til 1års dagen...kostet 1100 kr.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #29 Skrevet 2. mai 2008 Kjøper av og til merketøy til ungene, og de får alltid gode høst - vinter - vårdresser enten i reima tec eller troll selvom de er dyre! Men det dyreste de har fått er vel håndsydd bunader med sølv, det fikk de sin 2. 17.mai! De var jo sååååå nydelige! Vi er jo veldig heldige som har foreldre på begge sider som ofte kjøper flotte og dyreklær til dem!! Men nå jeg ser i barnehagen er ikke mine barn noe mer mote løver enn de andre, så jeg ser jo at vi har mer penger nå enn den gang vi var små!
Gulljentene Skrevet 3. mai 2008 #30 Skrevet 3. mai 2008 Dyreste plagg er nok Reimadressene hennes. Hun er på nr. 3 nå...og er snart 22 mnd. Ellers har jeg handla mye ull på Nøstebarn og det er jo en formue tilsammen selv om hvert enkelt plagg kanskje ikke er steindyrt. Samme med Polarn og Pyret. Supplerer H&M tøyet med et og annet litt dyrere plagg innimellom. Kjøpte f eks noen trøyer og artige bodyer på Kool Kidz mens vi bodde i Oslo Savner en sånn butikk her vi bor nå...Siste "dyre" plagget vi kjøpte til henne var en Katvig vårjakke, ca 600,-. Ikke så dyrt egentlig, men sammenlignet med H&M er det dyrt og også med tanke på hvor utrolig fort de vokser...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. mai 2008 #32 Skrevet 3. mai 2008 Reimadressen til en tusing..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #33 Skrevet 4. mai 2008 En skogstad jakke till 500kr. Ser ikke vitsen med å bruke masse penger på klær som barna vokser så fort ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå