Gå til innhold

Hva er det dyreste plagget dere har til deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må det være Troll vår/høstdressen og bergansjakke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en rimelig dress pga at h*n ikke går i barnehage og orket ikke kjøpe supervarianten:), så det dyreste her er vel lacoste genser (1100,-).

Skrevet

Hos oss er det barnehagedressen fra Reima Tec og sko kjøper gjerne litt ordentlige sko.

Skrevet

Det dyreste plagget jeg kommer på i farten må være en levis selebukse som kostet ca 700,-

Har ikke kjøpt så dyre dresser/utetøy siden hun ikke går i barnehage og ikke går selv enda.

Skrevet

adidas sko som kostet 550 tror jeg... er jo ikke plagg da.

Skrevet

Kjøper ikke dyre klær til han, han vokser så fort. Har hittil brukt reflex-dress, men mulig vi må kjøpe dyrere etter hvert.

MEN, sko er veldig viktig og det bruker vi mye penger på. Snålt å tenke på at jeg kan få 2 par sko til prisen av et par sko til han, men men....

Skrevet

Eldstemann har en reima-dress til 700 kr, tror nok det er det dyreste plagget.

Skrevet

Trolldressene til gutta har nok rekorden her forstatt, selv om jeg fikk rabatt.

Skrevet

det dyreste som jeg har kjøpt er sikkert en heldress til kr. 300. men han har fått klær i gaver som jeg vet koster mer, samt han har arvet klær fra storesøstera si som koster atskillig mer enn 300,-. da tenker jeg på utedresser.

Skrevet

sko til 500,trur det er det dyreste...

Skrevet

Det er en nydelig ull kjole til 600 kr. Fått i gave.

Skrevet

Det dyreste plagget vi har er ei håndsydd romslig peske med lue til. Den kom på 2500 kr.

Da er tanken at det blir arvegods da... Vi hadde når vi var små etter oldeforeldrene våre, men den er desverre blitt så morken at den ikke er brukende lenger, så den er bare på utstilling eller i bruk til heeelt spes anledninger.

Skrevet

hva er ei peske? jeg takker for svar.

Skrevet

Det er en kåpe laget i kje-skinn. Det er et samisk plagg opprinnelig, og er et plagg fra langt tilbake i tid. Altså et tradisjonsplagg.

Jenta blir skikkelig fin i den og vi får alltid masse skryt når vi er ute.

Prøver å finne et bilde på nett, men var vanskelig...

Skrevet

her maa det bli festdrakten eldtemann hadde paa seg i bryllupet vaart i fjor, den kostet vel ca 2000 kr. Men den passer enda da , et aar etter, saa han skal ha den paa 17 mai ogsaa.

neste jul kan nok lillebror gaa i den og mini i magen er ogsaa gutt i henhold til UL saa vi skal jammen meg faa brukt den da :)

Skrevet

det må være Reimatec vinterdressen hans, kom på 800 ny. (salg)

Skrevet

er vel reima dressen tror jeg.. 999...

Skrevet

min 3 1/2 åring fikk skibukse, vinterjakke fra polarn o pyret.

mener det kosta ca 1700.

har aldri hatt så bra klær før. da har vi dress og regntøy og vinterjakke i ett. det syns jeg forsvarer prisen. vi bruker det hjemme og til fra barnehagen. så i bruk hver dag, og er ikke slitt i det hele tatt. helt fantastisk. eneste litt tungt. det skal selvsagt gå i arv også til nestemann. å vi kjøper nytt sett til høsten uten tvil til elste mann.

vi bruker også penger på sko. vintersko til 700, ecco, er vell det dyreste.

men det blir jo brukt hver eneste dag hjemme og i barnehagen, så det er et must med gode sko. kjøper aldri cherrox, fordi de er så tette og puster ikke, vi har en svett-unge.

ellers koster jo ullpysjene fra nøstebarn en liten formue. men da slipper en ha andre pysjer, og en bruker denne hver natt.

den er så deilig på vårt kalde soverom, og har den fortsatt på om morningene til vi får litt lunk i stua.

har erfart flere ganger at det lønner seg å kjøpe god kvalitet på ting en vet blir brukt mye.

men sånn pensko, og skjørt og kjoler kjøper vi billig.

Skrevet

Reima ditten og Reima datten, som vi har arvet. Dyreste jeg har kjøpt er vel en sånn nøstebarn bukse, til ca 500,-

Skrevet

Her er det en Maxemillia bunad til 1400 til minstejenta. Eldstegutten har ingenting som er spes. dyrt, ingenting overstiger 400 kr på han.

Skrevet

Festdrakten/bunaden til 1600kroner... gudskjelov er min mamma skredder så hun har sydd den inn og opp til henne i år, må sy den ut neste år og neste år der igjen. Så da vil den jo passe iallefall i tre år- Ellers ville jeg ikke ha kjøpt den!

Skrevet

Kjolen til navnefesten, den var svindyr. Men du verden så søt hun ble ;-)

Skrevet

Trur det må være vinterskoa til 600 kr. Utedressane vi har er kanskje dyrare opprinnelig, men vi har arva en reimatec og kjøpt en hellyhansen dress til halv pris. Ellers går det mest i hm, cubus, exit og lignande til klær. Veks jo ut av det i løpet av kort tid uansett

Skrevet

Vi har troll vinterdressen, den er det dyreste lille gutt har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...