Gå til innhold

Nytt treff for oss med termin juni/juli/august/september mammaer


Gjest

Anbefalte innlegg

Hej igen!

Såg inte detta för än nu. Såg bara att "höns" ikke kunde komma så då får jag kanske plats. Hoppas jag inte är för sent ute. Jag vill gjärna ha pizza alltså nr 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh glädjer mig massa till ikväll! Som sagt kommer lite senare då, blir nog kvart på sju. Men vänta inte med beställning, jag bara beställer när jag kommer senare :)

 

Undrar bara vilket namn de tär bokat i? Har inte varit på denna Santinos, kanske inte är så stort så att vi ser varandra. Men men... :)

 

Ses ikväll!! : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ ser alltid slike innlegg for sent :( Er sikkert litt i seneste laget å melde seg på nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er alle velkomne til å være med på treff, så bare å møte opp;)

Men vil gjerne minne på, at nå som vi blir så mange, så må vi forholde oss til den lista med menyer som er satt opp, dette var et stort ønske fra restauranten....

Så jeg skriver dette ned og tar det med meg, så kan de som ikke har sagt hva de kan tenke seg se på dette, og evt de som ombestemmer seg se igjen;)

 

Gleder meg masse til treff selv... Nyt solen så lenge!!

Klem klem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som også lurer, så står dette treffet i navnet mitt, var ihvertfall mitt navn han fikk over tlf, og det er Anette. De vet også at vi er gravide hihi, så tror de skjønner det uansett... en veldig hyggelig mann jeg prata med;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...