Gå til innhold

Nytt treff for oss med termin juni/juli/august/september mammaer


Gjest

Anbefalte innlegg

Tenkte denne gangen noe nytt, igjen... Hva med Santinos på Youngstorget?

Hører de har veldig god pizza der hihi........

 

Heng dere på dere som ønsker, så håper vi på flest mulig blir med. Alltid hyggelig å treffe på dere andre gravide... ;)

 

Gleder meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

denne gangen har jeg ikke avtalt noe annet i forveien!! santinos er kjeeempebra:D jeg er med!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ånei, nå hadde jeg jo satt meg det målet å komme på BIM treff da det ikke har passet de andre gangene, men jeg reiser til spania den 13:( æsj.

ikke noen planer om ett tidligere treff da?`den 12 feks;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm alltis mulig å få til noe før, men desverre jobber mange ennå på dagen, og husk det er pinse osv snart... Den kvelden som er satt opp nå, må bli sånn om ikke alle andre vil bytte da... Jeg kan ikke de andre kveldene den uka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej hej,

 

Jag kommer gärna. Slutar jobbet kl 18 så drar jag rätt ner till er. Tippar jag är där ca 18.15-18.30, hoppas det går bra! Glädjer mig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,. Dere skal nå alle ha fått lik PM av meg... Men legger den allikevel inn her... Men fortsatt svar meg på PM som det står i mld;)

 

Hei igjen!

 

Etter en tlf samtale med santinos, fikk jeg jo bestilt bord til oss tirsdag 13 mai kl 18. MEN han jeg prata med, ville gjerne at vi plukket ut noen retter på menyen føre vi kom som vi hadde å velge mellom. Grunnen, var fordi det var et populært sted, og det ble ganske mye å gjøre hvis det kom kanskje 15-20 forskjellige retter til bestilling og vi ville kanskje ende med å ikke få maten likt.

 

Så jeg har plukket ut noe fra menyen, som dere kan se på, klarer dere ikke bestemme dere føre vi møtes, er det helt oki, men gi meg da beskjed.

Til dere som kanskje ikke skal spise mat, men bare ha IS feks, gi meg også beskjed;)

 

Her er de valgte rettene:

 

1: INSALATA DI POLLO

Blandet salat med kylling, oliven og artisjokker

 

2: ALLA BOLOGNESE (spaghetti)

Med kjøttsaus

 

3:ALL´ARRABBIATA (pastarør)

Oliven, chili og tomatsaus

 

4: ALLA CAPPELLANA (pastaskruer)

Kylling, asparges, friske tomater, hvitløk i olivenolje

 

5:LASAGNE AL FORNO

Med bechamel og kjøttsaus

 

6: AL PROSCIUTTO (PIZZA)

Tomat, Mozzarella og skinke

 

Jeg håper dette faller i smak.

Klem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke komme likevel da jeg må til Stavanger denne dagen i forbindelse med jobb. Håper å se dere neste gang jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...