Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk. Du er heldig.

Er litt for glad i menn for tida jeg. Hihi.

Er det våren? ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Ja, hippocampus er et relativt viktig ord.

Skrevet

en blanding hadde kanskje vært det beste. hadde vært ok og like ett menneske som jeg kunne datet osv.

Skrevet

ja forstår.

jeg er bare så utrolig lite gira på et forhold nå.En ny mann i hus frister absolutt ikke.. Må få litt avstand fra det som har vært, tror jeg.

Men dating er fint det da? ;-) Kansje ikke så mange perfekte eksemplarer å finne. men kjekke menn popper jo opp over alt. Hihi.

Skrevet

hehe... jeg vil heller ikke ha noe forhold. jeg vil ha en drøm... det er vel kansje der jeg bommer

Skrevet

Kansje det. ;-)

Etter å ha brukt 10 år på å prøve å få til drømmen, med en mann, er jeg kansje litt desillusjonert. Og tenker at jeg får ta menn som de er. og ha det litt gøy.

(Vel det er ikke bare gøy. Av og til littegrann skummelt.

Men jeg gjør det ikke så skummelt for meg selv, at jeg blir alt for uansvarlig, eller en dårlig mor.Det er jo skrekken.)

Men litt sjanser må en jo ta her i livet?

Skrevet

hm... sjangser?

det har jeg ikke prøvd... hehe... for om man skal ta en sjangse så må man i utganspungtet like noen.... å det er der jeg bommer..

Skrevet

Hehe. kansje jeg bare har lav standard.

hadde forøvrig en skikkelig skrekkopplevelse her en kveld, da jeg traff en mann som viste seg å like eurotrance. Urk. det var faktisk langt over grensa for meg.

Han påsto cden satt fast i spilleren da han kjøpte bilen, men han har tydeligvis hørt på den, siden den kom på da han starta. Grøss! Akkurat der og da følte jeg meg litt skitten. Haha.

Skrevet

hehe... det verste er at jeg ikke vet hva eurotrance er. musikk, er gresk for meg. (og gresken min her heller dårlig)

hm.. hvorfor er det sånn at noen mennesker ikke finner andre mennesker som de liker godt, (i form av kjæreste/dating)?

dålig gjort

Skrevet

Vel, det er dårlig, dårlig, fæl musikk. Alt du trenger å vite om den saken. Hehe

Skrevet

hehe... velger å tror deg på den ;-)

Skrevet

hater menn med gensern nedi buksa.. åhh grøsser ass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...