Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Stramme bukser så hele kuken synes igjennom.

-Kort t-skjorte som viser den lubne og ekle magen.

-Som tror de er så superior, og alt de sier er det eneste rette.

-Som bare er så sinnsykt stygg i hodet og som jeg håper for et jævlig liv.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Ikke lat som - du hater EN SPESIFIKK MANN, tror nå jeg.

Skrevet

*får et jævlig liv kanskje.

Må adde mer:

- Som tror de er så morsomme fordi de har vært med på et komedieprogram på TV og egentlig bare dreit seg helt forferdelig ut...

- Som tror de kan synge men ligner på en rotte på håret.

Skrevet

Jeg hater også menn, bare sånn generelt. Mulig det er årstiden.

Skrevet

Hår på ryggen og hår ut av nesa. Sånn er'e bare.

Skrevet

Jeg hater alle.

Skrevet

Jeg òg - sånn nesten hvert fall. Men hvis du tenker menn og hvordan du hater dem, også ganger du den følelsen med 20 (skjønner du hvordan denne stygge overbitt wombaten er...)

Skrevet

Må du se vedkommende ofte? I så fall kan du påberope deg en sær form for allergi og få fritak.

Skrevet

Nei, ikke egentlig. Men jeg som har så respekt for de såkalte autoriteter holder som regel kjeft. Bare at i dag rant det over meg - og jeg var en smule frekk. Nå vil jeg aldri mer se vedkommende, fordi jeg seriøst kommer til å si noe jeg virkelig kommer til å angre på.

Allergi mot rottesveis og selvsikkerhet samt stramme bukser som skal vise mest mulig?

Skrevet

Ja, om du klarer å formulere det på latin. Allergica Rattus Scrotumasis, type.

Skrevet

Jeg skal nok klare det. Min store drøm er å lære latin - det kan jo være begynelsen.

"Ja, det viser seg nå at det jeg i alle år har trodd har vært pollenallergi er en annen type allergi, kjent som Allergica Rattus Scrotumasis, og jeg må derfor bare melde fra om at jeg aldri vil møte opp her igjen".

Skrevet

Er ikke så dårlig til å stave, men dette tastaturet er noe hardt. Les: begynnelsen.

Skrevet

Da har vi drept to åtselfugler med en ballestein: du slipper å se ham igjen, og du veit hva du skal studere, nemlig latin. Gratulerer, du er videre.

Skrevet

Nei, jeg vet hva jeg vil studere - men jeg kan ikke studere det (Latin er ikke så drøm...). Latin er jo ikke noe studie. Hva skal jeg bli? Nytteløst.

Skrevet

Flekser du hippocampus blir jeg mer imponert.

Skrevet

Hva i alle verden, har du vært og rotet med Valen, he. he??

Skrevet

Æsj! Når du sa Valen så kom jeg på Kjartan Salvesen:S Han er så ekkel:S:S:S Det må jeg bare si! (sorry om noen digger han....)

Skrevet

Hæ - er hippocampus faktisk et ord?

Skrevet

Godt ingen hater menn med ljå da..

phuh

Skrevet

jeg liker genrelt sett ikke folk. jeg kan komme på 2 menn der ute som jeg har lyst til å snakke mer med....

Skrevet

ved nermere ettertanke så kommer jeg bare på 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...