Gå til innhold

dere som har vært på ordinær ul..hviket kjønn får dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter en liten gutt vi, veide 73gram og en fotblad lengde på 1,8cm.Tok bilde avfoten, og både 2d og 3d bilder.Var veldig veldig tydeligatdet var en gutt. Har en gutt på 2år fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var vi på ordinær ul! :) Alt så kjempefint ut. Den lille hoppet rundt der inne, og drakk fostervann og spiste på sine fingre :) Vi får ei lita jente! :) Har ei datter fra før av på fem år. Hun ble i ekstase da jeg fortalte henne hvem som venter der inne i magen min..hehe. Det var enkelt å se at det blir jente, da jordmor var veldig flink til å forklare i detaljer..hehe ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne termin. 18.oktober. Jeg hadde regnet meg frem til 19.okt iflg. siste mens...Ganske korrekt det da! :) hehe... Så nå er det bare å veeeente...og ruge..hehe... Skal begynne å shoppe litt innimellom, om jeg finner litt koselige ting jeg vil ha til pia :) Har jo en del fra min førstefødte jente også, men koselig med noen nye plagg og div. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95% sjangs for ei lita tulle i mammas mage :) ble veldig overrasket for jeg hadde en så genuin følelse på at jeg bar på en gutt *ler* men der lurte hun alle :)

jeg hadde selv funnet ut termindato på 09.oktober, legen min sa 10. oktober (det sa vel igrunn jordmora mi når jeg var der og), mens jordmor på ultralyden igår sa 08. okotber.. hehe... så det var ikke store forskjellen!

ultralyd er noe av det mest fantastiske jeg har vært med på :) så tror at mann min og jeg også skal ta en 3D når jeg er noen uker til på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI FÅR JENTE :)

 

Har en gutt på 2 år fra før, så dette var stas...Alt stod bra til med prinsessa. Termin 11 oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på ordinær UL når jeg var 18+3 og der fikk vi beskjed om att vi skal få oss 2 gutter :-) Det så vi veldig tydeligt

 

Hadde termin 10-10-08 Jormoren flyttet den til 09-10-08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul 8.mai:) Hadde termin 4.okt, men vart flytta te 29.sept (same dato som Comon).

Vi ventar ein liten gut!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på ultralyd i dag og vi skal ha en liten jente ser det ut til! Det var en voldsomt aktiv krabat der inne=) Alt sto vel til og termin ble flyttet kun 1 dag fra 16. til 17.oktober. Morsomt at vi fikk se så mange detaljer! Mye har skjedd siden tidlig UL i uke 9...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr. 4 og venter en liten jente. Termin 6 okt.

Har 2 jenter og 1 gutt fra før.

Veldig stas å få vite kjønnet for aller første gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag. Alt så helt normalt ut!!! Dessverre lå beina godt samla sånn at vi ikke fikk sett kjønn. Termin ble satt til 13. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på UL i dag og vi får den fjerde gutten vår.

 

Dette er like spennende og moro hver gang.

Termin ble flytta tilbake to dager til 13. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL 29 april.

Får mest sannsynlig en liten jente ( skal jaggu med ha 3d UL for å være sikker!)- har en gutt fra før.

Ble flyttet tilbake fra 30/9 til 10/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi var på ul på tirsdag. Jeg var da 18 + 3, én dag mindre enn jeg trodde.

 

Lille under er hemmelighetsfull hva gjelder kjønn, men det ble sagt at det mest sannsynlig er ei lita jente. Det var full action der inne, og alt så veldig fint ut i følge jordmor og lege. Termin flyttet fra 12.til 14. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge før fikk dere vite når dere skal på ul? gleder meg. har ikke fått brev enda at jeg skal dit. men hååååper det kommer snart i posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en gutt, noe som gledet far og en meget stolt og glad storebror siden han ikke blir den minste guttten jeg har lenger :o) ellers så var termindatoen uforandret 15 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble flytta fr 15. til 22. okt. det va en aktiv bebis som gapa, strakk seg, sparka og vifta med tærne! meeeen klarte ikke se kjønn;) spennende!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært. Ser ut som det blir en liten jente=) Fikk termin 2 okt så da var jeg plutselig litt lengre på vei enn jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på torsdag og hadde en aktiv liten gutt i magen. Utrolig med UL :) Så inmari deilig å se at det faktisk var en liten tass der inne :)

 

Beholdt samme termindato: 14.10 ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd på mandag, ble satt tilbake 4 dager, ny termin 16.10. Jordmor mente det er jente ganske sikkert, men jeg tror hun så det underifra? så selv er jeg litt usikker på om jeg tør tro det. Det sparker mye for tiden, men jenter er vel også aktive!? blir gal av alle " slik og sånne tegn på kjønn".

Ooh vil så gjerne være sikker mtp. innkjøp. Selv om det er ett fett hva som kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul i dag:) og der va ein aktiv krabat. Ser ut som det blir ein prins:) er i evig lykkeruuus:) skal på 3d i juni so da får eg vite det 100%sikkert, slik at eg da kan lage gutterom uten å bomme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som lurte på hvor lang tid i forveien man får beskjed om ultralyd:

Jeg var på tidlig ultralyd, og da ringte jeg sykehuset uken før fordi jeg ikke hadde fått noen innkalling enda. Da hadde det tydeligvis skjedd noe mystisk med posten... :/

Men denne gangen fikk jeg innkallingen en måned i forveien...

 

Du får nok din snart du også:) Hvis ikke, så er det jo bare å ringe sykehuset;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL den 20 mai, og venter en liten jente den 15 oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...