Gå til innhold

dere som har vært på ordinær ul..hviket kjønn får dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser at det er 2 stykker som har vært på ordinær ultralyd i dag som er i uke 18. Vet dere hvilket kjønn det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får en jente, termin satt en uke tilbake.. fra 30/9 til 7/10..

 

Vi gleder oss stort!!!

 

Var der sist uke, er nå i uke 18!!!

 

Stjerna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag! Fantastisk og betryggende å se at det var liv der inni! Vi får ei jente, helt sikkert, sa jordmora:) Endelig kan jeg dra ut å handle!!!!! Ville vente til vi så at det var liv der inni. Termin 2. oktober:) Gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Var på ordinær ul i går... og til vår store overraskelse var det to stykker inni der... ei lita jente og usikkert andre kjønn.... Helt utrolig å se to små krabater som sparket og slo... hverandre.. hehe... søskenkjærlighet :):)

 

Ble satt fram mht termindato... tidligere dato 5. oktober.. ny dato 29. sept.. og må jo si jeg er glaaaa for d :)

 

Håper det går bra med dere alle :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ordinær ul i går. Og der fikk vi se en herlig liten skapning, som var i full bevegelse hele tiden. Beina over hodet til tider og sutta på totten=) Det var en liten jente.

 

Ble satt tilbake en uke og ny termin er 11.oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! 18 fullgåtte uker her.. var på ordinær UL på tisdag og da kunne de ikke være sikkre på hvem som bodde i min mage;P men alt stod bra til. lille krabaten ville ikke vise seg mellom beina, hehe. så vi venter i spenning på fødsel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal tydeligvis også spare masse penger på å vente.. vi fikk bare se ei søt lita rumpe;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 2, det må ha vært litt av en overaskelse kan jeg tenke meg! :)

 

Vi skal ikke vite kjønn før barnet er født, veeeldig spennende. termin 21 oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ordinær UL i slutten av april. Fikk se en et aktivt lite nurk som beveget seg masse og siktet tomlen inn i munnen. Artig :-) Vi fikk vite at vi får en liten jente, og terminen ble dyttet fra 20.09 til 12.10. Er så glad for at alt står bra til med den lille jenta i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 3 oktober og vi får gutt. Tok en xtra ul bare for å være heeelt sikker før jeg svir av penga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en liten gutt her og, og terminen ble flyttet fra 29.09 til 02.10. Så nå hører jeg til på oktoberklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ultralyd i dag - termin ble flytta fra 6. til 10 oktober.

 

Ultralyd sier gutt, så det riiimelig tydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Er det noen som har beholdt den termin datoen de trodde etter ultralyd? Det virker som nesten alle blir flyttet litt frem eller litt tilbake? Jeg skal neste uke, og er veldig spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd igår, og terminen ble flyttet fra 5. til 11 oktober. Men alt stod bra til med jenta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange som venter jente her.....

skal ikke på ordinær før 6 juni...så blir spennede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var å så lille nurket idag, og h*n var så søt og aktiv:-D men kjønnet ville den ikke vise, den knep sammen knærne den...:-) Så vi får vente i spenning litt til da:-) En utrolig lettelse at alt så fint ut med bebisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL igår(uke 18) og vi får en liten gutt:=) Termin ble flyttet fra 7okt til 13 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul på tirsdag og vi får en liten jente til. Har en fra før, som snart er to. Moro med to jenter! Termin 17.10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i går og vi skal ha en liten gutt:)Termin 5 oktober..Gleder oss masse masse:):)Var ikke tvil om hva det var;hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i går, og vi får jente:) Veldig aktiv og søt inni magen min! Alt så bra ut:). Har to gutter fra før, så det blir stas! Termin flyttet fra 8. til 11 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også en liten gutt, han var veldig blottelysten så var ikke mye tvil hos jordmora... Ellers ble terminen satt 4okt, har hatt ca terminer fra 29 sept til 5 okt alt etter de forskjellige ul siden jeg ikke hadde noen mens mellom sist SA og denne graviditeten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...