Gjest Skrevet 30. april 2008 #26 Skrevet 30. april 2008 sa lurer jeg på hva jeg har..om jeg sitter i ro ,eller blir stressa så kan jeg få sååå vondt at tårene triller..jeg må legge med ned å konse meg om å puste..d er så jævlig..men d er bare nederst i livmoren,å d er ikke alltid magen blir hard.. har hatt dette fra uke 13..men d har bare blitt vondere å vondere..ingen mensmurring her i gården..d er mer lignende krampe smerter på en måte..nesten som om noen vrir hele livmora:( jeg har vært inne på sykehuset,å livmorhalsen var ikke påvirket..men d er skremmende når jeg får d ..siden d er så jæ..vondt.. dette er mitt 3 sv..
Sannellerslik? Skrevet 30. april 2008 #27 Skrevet 30. april 2008 jeg får kynnere med en gang jeg begynner å gjøre noe tungt (jeg jobber på ett alders/sykehjem...). De er ikke vonde men ubehagelige, føler att det presser nedover liksom.. jeg var til legen min bare for å høre om det var normalt, da ble jeg sendt på føden for å sjekke att alt var bra og det var det, men jeg ble sykmeldt 100% i 2 uker.. i neste uke skal jeg begynne til igjen i 50%, så jeg håper det går bra! jeg er i uke 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå