Gjest Skrevet 28. april 2008 #26 Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk ikke en eneste tale på konfirmasjonen min:( Fordi jeg nektet dem.... Åh, jeg angrer! Suggie er ikke ment frekt da:) Det er et kosenavn. Hva skal jeg kalle henne da? Fins ikke noe søtere å kalle henne:) Trollkjerring er drit rått da. Hvem sa det? hehe. Søtt. Det må jeg begynne å bruke:)
lilja70 Skrevet 28. april 2008 #27 Skrevet 28. april 2008 Åh, jeg får utslett av gråtkvalte onkler!!! -Jeg mener det. Jo, jeg fikk taler. -Og sang. -Men guttungen min er nok betydelig mindre glad i oppmerksomhet enn meg, ja. Regner med (håper) at gubben holder tale, så kan jeg heller prøve å mekke sang. Hva med dyrene i Afrika??? Like corny som bamses fødselsdag?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 28. april 2008 #28 Skrevet 28. april 2008 Take it from me, Dyrene i Afrika er lett å dikte til, mens Vi har ei tulle var kjempevanskelig!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #29 Skrevet 28. april 2008 Vanskelig eller ei sug lut - du gjorde det drit bra:)
lilja70 Skrevet 28. april 2008 #30 Skrevet 28. april 2008 -Enig i at du gjorde det kjempebra, eneste jeg ville endra, var håndballarmene. Det tror jeg ikke en tenåring ville likt å høre. Jeg ville ikke likt det! Hva med trollmor? Det var den fineste sangen han likte fram til han var kanskje...fem. Når trollmor har fulgt sin største trollgutt til kulturhuset på fjortisseremoni Så nynner hun stille for sin største trollgutt, den vakreste sang han visste: O aj aj aj aj boff
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 28. april 2008 #31 Skrevet 28. april 2008 Boff! ;D Der har du mulighet til å bli skikkelig snørrkvalt... tenk da han var liten og søt..
Gjest Skrevet 28. april 2008 #32 Skrevet 28. april 2008 Jeg likte håndballarmene! Hun kan ikke få for mye ros på den dagen. Noe dritt må hun tåle å høre. Dessuten er jeg ikke så hyggelig til alle døgnets tider. Det må hun bare leve med:D
lilja70 Skrevet 28. april 2008 #33 Skrevet 28. april 2008 Har en søster med spisevegring. Trør forsiktig i spede spirer! -Hva med lakristarmer, rom som larmer, ørevarmer, vinduskarmer, ...nei, her kommer jeg inn i innspurten og mess with perfection, det er din sang, jeg skal ikke bry meg!!! Det var en flott sang!!!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #34 Skrevet 28. april 2008 Har hatt dem i familien òg. Er nok veldig sår på sånt sjæl òg - men hun er ikke helt der. Tror neppe hun setter seg ned å sipper for det senere. Hvis hun gjør det så er hun bare skutt. Ja, det var en flott sang av SUGGIE:)
lilja70 Skrevet 28. april 2008 #35 Skrevet 28. april 2008 Sukk, sukk. -Og så så søt som han var!!! -Alt det morsomme han sa;-) føy (smør) leipa (hjelp) kuk (agurk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå