Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Må det være veldig hyggelig og ordentlig osv. osv....?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Må du ha både sang og tale? Det bør være hyggelig, ja, uansett... (konfen er som alle andre familiebegivenheter bygget på at man later som man liker sin familie).
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Ja, både sang og tale. Men det skal nevnes at talen var min egen feil. Jeg må slutte å være så bråkjekk. Skjønner at jeg må legge litt å for at det skal være kjempe koselig. Jeg bare aner ikke hva jeg skal skrive uten at det blir klisjéfylt og det som er...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Det blir forjævlig uansett, hvis du egentlig ikke har lyst. Jeg har holdt masse taler etterhvert, men heldigvis ingen for folk jeg ikke helt kunne klare... Det går framover med sangen, forresten, men det er den vanskeligste jeg har gjort hittil, av en eller annen grunn. Har du noen flere gode ting å inkludere eller skal du spare dem til talen? Liker hun musikk, og hva? Sender deg begynnelse på sang på pm.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg er jo egentlig veldig glad i å være midtpunkt og det som er. Men jeg er ikke så veldig lysten på å holde tale foran over 100 stykker som skal i den konfirmasjonen. Da får jeg litt sånn presentasjonsangst gitt:D Det er sikkert fordi hun er veldig vanskelig av seg. At det er vanskelig å skrive mener jeg. Hun er nok glad i musikk, men ingen spesiell type musikk som jeg kjenner til. Men mer typisk henne, hmmm: Guttegal - alltid en ny gutt hun forelsker seg i, har en veldig vakker sangstemme - og dermed liker hun godt å synge (har hun gjort fra første stund...), hun har bodd i både Japan, USA og Singapore oppigjennom oppveksten. Er den mellomste av 3 søsken. (en gutt og en jente...) Som hun for øvrig krangler med dag og natt....Vært en "berte" fra dag en. Dette var jo vanskelig - så skjønner du sliter med sangen:D
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg har sendt deg et utkast. Har laget henne til Olsen-trilling, hehe.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Hehe, liker Olsen-trillingen;-) Hun er veldig prektig og leker veldig fin og clean. Men hun er ikke det. Hun slår og sparker, drikker og våser rundt. Hun er helt sick! Men du er kjempe flink!!! Nå får du slutte med tullet om at den ikke er helt bra ennå osv... Den var jo kjempe fin!!! Jeg er faktisk så imponert til de grader jeg, Suggie:)!! Tænkz<3<3
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Prøver meg på et par vers til, har hun noen framtid? Eller, framtidsplaner?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Det er kjempe snilt av deg:) Jeg mener det altså - jeg synes det. Om hun har noen fremtid? Haha. Satser på det. Men fremtidsplaner - ja. Hun har i førsteomgang tenkt å komme seg sånn på OHG til videregående (men det er jo ikke før om en stund igjen...) - så har hun alltid sagt at hun skal bli økonom. Ikke vet jeg hvorfor - men det er hennes store drøm:)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Sånn, ferdigferdig, bedre fornøyd nå. Kan du klare å leve med denne? Og vil du ha hjelp med talen også? Jeg gjør hva som helst for å slippe å lese fag. Vi har ei tulle med øyne blå Du var ei tulle med øyne blå, Hvem skulle trodd det, som ser deg nå Med håndballarmer Og smil som varmer Og kjole på. Du kunne bite i dine tær Og pleide danse foruten klær Men så kom gutta Og Mimi slutta Med alt det der. Nei, ikke alt – for du danser lell og synger alltid, fra gry til kveld, En Olsen-trilling I mellomstilling - en stjernesmell. Ei krangleberte, en venn så snål En pc-kaster som scorer mål Så på med klærne Og opp på tærne For Mimis skål
Gjest Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 Selvfølgelig kan jeg leve med den der!!! GENIAL!!! TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (overdrevent mange utropstegn for å understreke at jeg er svært takknemmelig....) Om jeg vil ha hjelp med talen?? Ja takk du! Hvis du er lysten på det - sier jeg aaaaaldri nei takk:D:D:D:D
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Noe du skal ha med? Er det fem år mellom dere? Finnes det noen populærkulturreferanser som garantert funker, og kan jeg bruke både fra engelsk/amerikansk popkult. (barnesanger, rim, regler, litteratur) og norske, sånn litt om hverandre? På rim eller ikke? Lengde?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Skal me sjå.... Det er ikke fem år imellom oss. Hun er født i 93 og jeg er født i 89 - så det er 4 år mellom oss. Når det gjelder noe jeg skal ha med, tenkte jeg vel å nevne noe om søsknenehennes og hvor annerledes hun er i forhold til dem osv. Men det er vel ikke så sinnsykt viktig sånn egentlig.... Det behøver ikke å være rim, og jeg vet ikke med lengde. Ikke sånn kjempe kort, men ikke sånn kjempe langt. Did that make any sense? Det kan være både engelsk og norsk om hverandre.... Hvis du klarer å hjelpe meg der er jeg overimponert og super takknemmelig:D!!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 Hvor gamle søsken, storebror elller lillebror? Hvordan annerledes? Skal se på det når jeg får tid.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #15 Skrevet 28. april 2008 Sender deg PM om et øyeblikk. Innser kanskje at jeg skal spare litt på detaljene om henne - sånn at ikke en random lærer er her inne osv osv:p
Gjest Skrevet 28. april 2008 #17 Skrevet 28. april 2008 Tror jeg har sendt den nå I to deler - siden den ble litt lang:p Hehe
lilja70 Skrevet 28. april 2008 #18 Skrevet 28. april 2008 Åh, mekker dere konfesanger??? -Nå ble jeg misunnelig, altså!!! Jeg ha jo også konfirmant på lørdag. Bør mamma eller pappa holde tale? Vi vil også ha sang!!! Hva melodi velger jeg til storebror, da? Trenger noe med litt action, noe moderne, helst ikke lillebrors vise eller bamses fødselsdag. Og ikke alt for harry, sha la la, liksom;-) Tips, damer og herrer???
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 28. april 2008 #19 Skrevet 28. april 2008 We will rock you? hehe Må jo være allsangbart, så altfor nytt kan det ikke være (selv uten tantene)! Finn en fet ballade!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #20 Skrevet 28. april 2008 Om VI mekker konfirmasjonssanger? Nei - aldri i verden:D Suggie gjør;-) Jeg klarer ikke slikt vel... Jeg synes både mamma og pappa skal holde tale jeg:)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 28. april 2008 #21 Skrevet 28. april 2008 Lilja, du er og blir inspirator til mine nick-endringer. Her er den nye lut!
lilja70 Skrevet 28. april 2008 #22 Skrevet 28. april 2008 He he he;-) Au pairen foreslår I will survive;-DDD Vi overlever i allefall uten dem;-) -Godt. -Eller fader jakob! Den kan til og med ungene her, på tre språk;-D
lilja70 Skrevet 28. april 2008 #23 Skrevet 28. april 2008 Åh, så søtt. Jeg ler og sukker om hverandre;-D
lilja70 Skrevet 28. april 2008 #24 Skrevet 28. april 2008 Suggie??? Hå hå, den var ikke pen. Suger'n, luten, satan i toer'n, ja. Suggie??? Nei. Tror ikke det. Jeg har forresten blitt kalt trollkjerring i dag. Av en voksen mann. *godter meg så langt inni kranglesjela mi som det er mulig å komme uten sølvsverd*
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 28. april 2008 #25 Skrevet 28. april 2008 Jeg liker ikke taler annet enn morsomme... hadde taleforbud på konfen, men en snørrete gråtkvalt onkel kunne ikke la være, og ble så dypt rørt selv at ingen forstod noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå