Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Selv har jeg Kystdrakten og synes den er fin, men kunne jeg ha ønsket meg en annen måtte det ha blitt beltestakk fra Telemark for de er jo rett og slett bare helt nydelige! men prisen er jo også deretter.
hit og dit Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Hardangerbunad med detaljer fra Øystese, og brokadevest istadenfor filt. Veldig fin.
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Jeg har Gudbrandsdalsfestdrakt jeg og, men jeg har den i mørkeblå, ikke svart!! Er såpass partisk at jeg syns den er kjempe fin jeg da!!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 For meg er det viktig med tilhørlighet til bunaden min, og slekten min kommer også bare fra Nord-Trøndelag. Jeg har blå Floan-bunad, noen kaller det kanskje også Nord-Trønder bunad. Ligner ikke på den vanlige Trønderbunaden. Er kjempestolt av bunaden min, og elsker å bruke den! Har ikke brukt den siden dåpen til Teodor, så når gleder jeg meg veldig til 17.mai
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Sunnmørsbunad. (Eller ørskogbunad som den egentlig heter)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Svart og grønn Vestold bunad har jeg
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Bolsøy her. Romsdalen ca
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 Meldalsbunad:) Kjeeeempefiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin:)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 27. april 2008 #18 Skrevet 27. april 2008 Har øst telemark bunad å er kjempe fornøyd med den
MrsDior & baby-Dior Skrevet 27. april 2008 #19 Skrevet 27. april 2008 rogaland frafjord. blå, med lys vest. fiiiiin!
Tøysetipp Skrevet 27. april 2008 #20 Skrevet 27. april 2008 Østfoldbunad og løkendrakt. Jeg hater å gå i kjole så den blir mest brukt til og bare se pen ut.. på kleshengeren.
elinmamma Skrevet 27. april 2008 #21 Skrevet 27. april 2008 Jeg har blå løkendrakt jeg også! (Østfold)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 27. april 2008 #22 Skrevet 27. april 2008 Rogland blå jelsa m/rød vest:-)
kanutteogkruttet Skrevet 27. april 2008 #23 Skrevet 27. april 2008 Bolsøybunad med rød vest.... Elsker bunaden min, og går så ofte jeg kan med den
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 27. april 2008 #24 Skrevet 27. april 2008 Bergensbunad, den mørkeblå
kristin2 Skrevet 27. april 2008 #25 Skrevet 27. april 2008 Veøy bunad. Kjempefin. Det er en kvinnebunad fra Romsdal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå