Gå til innhold

Vil ha pizza,jeg,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noe jeg lurer på jeg men det handler ikke om pizza;)

hvorfor har de sånne papp bæreposer i USA uten håndtak? sånne som de har på film? ser jo så utrolig upraktisk ut!

det har jeg lurt på lenge;) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay!

Kan jeg bruke sånn lekepizza? Liker ikke smuler i håret...

(hvor ble det av den tråden din??)

Skrevet

Man kan velge paperbag på noen butikker ;o)

Istedenfor plast.

Ja,det er fryktelig upraktisk,men de er utrolig sterke.

Vi bruker bare sånne der jeg hjelper til på noe som kalles "the food closet", som gir mat til fattige.

Dumt på sykkel. Måtte legge alt i plastposer for en mann som syklet...hehe, plent umulig med papirposer da,ja!

Jeg bruker ikke de papirposene selv..nettopp på grunn av at det er upraktisk. Men jeg bør anskaffe meg handlebag snart, og tenke miljø..

Skrevet

ja, for det er jo begrenset hvor mange sånne man kan bære;) hehe tenker hver gang: "hvorfor kan de ikke bare lime på noen håndtak";)

Skrevet

Hei igjen....Paper or plastic? Veldig viktig sporsmaal i matbutikkene her i USA...Jeg spurte de i matbutikken her om dagen....Jeg sa at det spilte ingenrolle for meg.....men det er tydelig viktig for mange amerikanere! Skjonner ikke hvorfor....maten maa jo hjem uansett!

Skrevet

Det snør kanskje et par ganger i året her, og da stopper alt opp. To cm er vel det meste jeg har sett. I vinter snødde det ikke en eneste dag.

=o) Passer meg helt fint! Men vi hadde frost, og vannet frøs to ganger...

Ja,man kan stå på ski her. Men da drar man til fjellene. NC er stort..Vi bor ganske langt sør.

Skrevet

Men wal-mart har kun plastposer..

Skrevet

He he....ja, stemmer det... Wal-mart er kun plastposer!! Jeg handler mest paa Publix da....har dere Publix "where shopping is a pleasure" in NC?

Skrevet

Aldri hørt om Publix,jeg..

Har forresten en kyllingpizza i frysern nå =o)

Skrevet

Hortes deilig ut!!! Og vet du hva jeg gjorde idag? He he :-) Bestilte Pizza fra Pizza Hut og hadde piknik i hagen med ungene....det var godt altsaa! Jeg skulle ha aldri lest traaden din igaar....he he...og som jeg klager over de siste kiloene fra minstemann!! Pytt pytt...

Skrevet

Pizza Hut er godt, men hadde du smakt pizzaen til den italienske restauranten jeg snakker om, så hadde du aldri likt noe annet.

Men det er 150 mil dit fra meg...

=o) Spiser jordbær,jeg!

Skrevet

He he....ja, liker godt de italienske family owned restauranter som er her i USA....har du hort om Cheesecake Factory? Oh my god....sier jeg bare......Jeg har en halv pizza i kjoleskapet, prover godt aa holde meg unna!!!

Skrevet

Drikker cola light for aa gjore meg mett...

Skrevet

Ble sulten igjen nå...enda jeg hadde kyllingfilèt til middag (med smeltet ost), og spiste altfor mye...

Hm..kvelden er jo enda ung, så kanskje det blir litt popkorn om ikke annet..hehe

Ja,har hørt om det cheesekakegreiene ja. Jeg er ikke så glad i kaker og sånt. Men tar gjerne en trøndersk krembolle.

=o)

Skrevet

He he.....nei, ikke bare cheesecake der....masse god mat ogsaa! Hva savner du mest fra norge da? Er du over en tur innimellom?

Skrevet

Var hjemme i jula og i februar/mars i år.

Blir nok lenge til neste gang.

Jeg savner først og fremst familien. Har en sønn der, som er gift. De har ei lita jente, så det er nok de jeg først og fremst savner.

Av mat og sånt, så får man jo det meste her. Men saltlakrisen er hard å være foruten..må jeg nok innrømme.

(nå har jeg poppa popkorn ;o)

Og jeg som har planer om å komme inn i bunaden den 17.mai....

Skrevet

Skjonner godt at du savner familien....det maa jo vaere tofft aa vaere saa langt unna sonnen og barnebarnet....kan ikke forstille meg hvor vondt det maa vaere....hvor mange barn har du? Jeg har 3 barn....to jenter paa 8 og 7 og en liten gutt som er 8mnd. idag...

Skrevet

Har 4 gutter på 2,9,21 og 23

Og 2 jenter på 16 og 19.

Bare tre stykker som bor hjemme (de yngste).

Gratulerere med 8 "månting" =o)

Jeg er hjemmeværende nå, for det ble for mye for meg da jeg jobbet nattskift.Har disabled mann, som jeg aldri kan regne med.-Så det er vanskelig. Men nå er det tornado warnings og flood warnings på TV,så jeg tror jeg logger av,jeg...vært veldig mye lyn og torden, men håper det ikke har gjort neon skade.

Vi snakkes =o)

Natta!!!

Skrevet

Takk takk....Det var litt av en gjeng :-) Imponert! Det maa vaere goy med saa mange barn!

Ok, ja, det er meldt regn her i imorgen, det beveger seg sikkert sorover til oss in the sunshine state...

Natta og sov godt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...