Gå til innhold

Vil ha pizza,jeg,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pizza med buffalo chicken.

:o(

Vedder på at gubben drar på walmart for meg, om jeg ber pent nok.

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du bor i stantene du ..

Hva er klokka der nå da??

Her er det vel bare kebab, hamburger og pølse å få på denne tiden..

eller kan kjøpe pizza på 7-eleven eller deli di luca da.

Men siden du er her...

Hva er corn dog for noe?

Er det brød med pølse i?

Eller er det noe med mais?

Skrevet

Trykte nettopp i meg et stykke grandis. Kald...

Har smågodt her som vi kan dele. Tviler på at mannen blir glad i morgen, for det er hans smågodt.... fniiiiiiiiiiis.... :o) VAR hans smågodt... hehehe...

Skrevet

Han kunne ikke dra,gitt =o(

Uansett hvor mye jeg sa Pleaaaseeeee... (ny medisin gjorde han groggy,sa han)

Så nå stekes det kylling ;o)

Med pasta!

Skrevet

corndog er pølse dyppet i en slags røre,sånn at det er pølse med brød på en måte,ja.

Skrevet

Hehehehe.

Da kjøper du å putter i fryseren så du har til neste gang :-)

Men hva er klokka der da? Er dere bak oss eller foran oss?

Skrevet

Vi er 6 timer bak dee, så dib er bestandig så kjedelig på denne tiden :-p

Skrevet

ja er ikke så veldig mye liv her på denne tiden.

Nå er det senga for min del. er sentrumsløpet her i Oslo i morra. Så da skal vi å heie på di som skal løpe...

God natt til deg.

Klem...

Tror sug lut er her.

Hu sa hu skulle døgne :-)

Skrevet

Da synes jeg hun skal dikte litt-....iallefall komme på en knute for dibgraduates.

=oD

Natta lillesnuppis!

Skrevet

Jeg ogsaa!!! men kunne tenkt meg Pizza Hut, he he!!! Uff, naa maa jeg skjerpe meg....jeg har 5kilo jeg prover aa bli kvitt, he he!!! Babyweight :-(

Skrevet

Hvor i USA er du? Jeg er i NC.

(henta meg mere kyllingpasta ;o)

Skrevet

Ble det pasta ikveld da? he he....Jeg er i Florida....jeg skal vaere her til juni....vi har vaert her siden januar....helt topp....Jeg er amerikansk og mannen min er norsk....jeg flyttet til norge i '93... bare 19aar gammel, saa jeg foler meg mest norsk naa....Du da? Hvorfor bor du i NC?

Skrevet

Mannen min er herifra,men bodd i VT i nesten 10 år,

Jeg er stappmett på kyllingpasta nå =o)

Jeg elsker forresten NC!

Var i Florida ei uke i 2002, og synes det var kjempeopplevelse. Likte spesielt Seaworld.

Skrevet

Flyttet til NC i august i fjor, så det er første gangen i mitt liv jeg har bodd et sted uten snø en hel vinter.

=o)

But thats OK!

Skrevet

Ligner NC paa norge? Jeg var der for mange mange aar siden saa jeg husker ikke helt. Trives du i USA da? Foler du deg mere norsk eller amerikansk? Jeg gaar og irritere meg over amerikanere her....da stopper vi og ler litt...jeg har blitt altfor norsk, he he!!!

Skrevet

Er det ikke snoo i NC, mente vi sto paa ski der, lurer bare?

Skrevet

Mannen min pleier si jeg er mer amerikansk enn jeg vil innrømme ;o)

Men jeg har faktisk et delt syn på det; jeg elsker begge land...like mye,tror jeg.

Noen amerikanere er irritable. Jeg er enig. Men jammen er det mange nordmenn som etterhvert har gjort at jeg spekulerer på om jeg vil innrømme jeg er norsk...hehe

Mye vil ha mer-mentaliteten irriterer meg, etter å ha vært her så lenge, og slitt meg igjennom to svangerskap med jobbing rett etter fødselen.Hardt!

Uten barnetrygd eller poermisjonsordninger med overgangsstønad osv.

Men jeg føler meg nok likevel mest norsk,

Skal feire 17.mai i Maryland i år =o)

Og 17.mai er jeg VEEEEEEEEELDIG norsk,altså!

Ja,jeg trives =o)

Men de første 7 årene var et mareritt.....var gift med en mann som nok aldri var glad i meg, og jeg gråt mye og ofte etter Norge.

Skrevet

Helt enig med deg! Det finnes ting i begge land aa irritere seg over....men jo lengere jeg er her jo mere jeg setter pris paa norge. Jeg foler meg kjempe heldig som ha faatt barn som faar lov til aa vokse opp i norge. Jeg har vaert en del paa legevakta med barna her i USA og jeg blir jo saa j...vlig provosert.....det forste de sier er "can I see you insurance card please?" Ungen hadde over 40 i feber....hadde lyst aa si "drit i kortet, jeg vil ha behandling fortest mulig"....helsevesnet her bryr seg kun om $ og ikke mennesker!! Uff blir saa irritert....tenk paa alle de stakkars modrene som ikke har forsikring!!! Stakkars folk...

Uff dumt aa hore at ikke du hadde det saa godt i starten, det er bra du trives naa :-)

Skrevet

Ja, jeg jobbet i nesten 9 år på en akuttavdeling, og det er fælt å spørre om det kortet, men vet du, hipparegelen er at de ikke skal spørre før de har fått se en sykepleier i triage!!

Så hvis de spør etter forsikring først,så bryter de loven!

Men det er en viktig del av jobben,dessverre, at man dokumentere forsikring. Jeg var alltid forsiktig med dette der. Jeg dro aldri inn hos en hardt skadet personb og forlangte bevis på forsikring, Viste alltid skjønn, og det tror jeg er det riktige.

Forsikringa kan de alltid få opplysninger om før eller siden uansett.

Skrevet

Ok, da vet du alt om dette...kanskje det var bare en ufolsom person paa vakt den dagen jeg var der....ble saa lei meg da....virket som pengene var mere viktig enn barnet mitt....uff!

Det er jo mye bra med USA ogsaa da (shopping, shopping og mer shopping, he he, shallow I know) mente ikke aa vaere saa negativ...ble bare saa provosert!!

Skrevet

Knock... knock...anybody there?

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Northernlights, nå er det kanskje blitt nattis for deg - men det er klart at vi har et noe mangelfullt knutereglement fremdeles... hva med pizzabit i lua for dem som døgner på dib?

Skrevet

Lag selv! Jeg laget hjemmelaget pizza for første gang i går, og jeg var sååå stolt av meg selv, enda det overhodet ikke var det vanskeligste jeg har laget noen gang. Det ble godt!

Men Snups, som har gått inn i sin kresne periode, klaget fordi osten ikke hang ordentlig på stykket hennes, eller noe sånt, så hun tok av seg smekken (hun insisterer på å bruke smekke, selv i den ærverdige alder av 3), sa høflig "Takk for maten" og forlot bordet.

Men jeg må innrømme at jeg ikke vet hva buffalo chicken er. Det var ikke en av ingrediensene i Ingrid Espelid Hovigs oppskrift.

Apropos snø: Det er meldt snø her i morgen, og mannen min skal delta i terrengsykkelritt! Jeg vet ikke hvem jeg skal grue meg mest for: Ham, eller oss som må stå og heie. I fjor var det 25°C under samme løpet, året før der var det krise fordi termosen med kakao falt og knuste så vi ikke hadde noe å varme oss på. Snups frøs så hun skalv.

Sånn er været i Iowa i hvert fall.

Skrevet

Oi! Håper rittet går bra,til tross for snøbyger.

Jeg lagde meg bare noe pasta isteden ;o)

Tar så lang tid å lage pizza...

Buffalo chicken pizza er verdens beste. Det er vanlig pizza,men med kyllingfilèt biter (strimler), og det er skikkelig HOT smak. Etter at pizzaen er ferdig, skal man nemlig bruke hot sauce,og tegne striper på pizzaen.

Ikke barnemat...men man kan jo lage fks bare halve pizzaen sånn ;o)

Den er meget populær på favoritt-pizzarestauranten min i VT.

Skrevet

USA mamma, jeg gikk og la meg.

Var uhøflig av meg å ikke si natta i alle trådene, I know...

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...