Gå til innhold

brått ble all melk borte.. fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melka mi forsvant da jeg ble syk... Etter nesten en uke hvor jeg kastet opp alt jeg puttet inn (og nei, jeg har ikke bulimi) endte jeg opp som utmagret, dehydrert og uten melk... Dessverre.. Null næring inn = null næring ut.. Har derimot ingen forklaring på hvor melka di ble av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 3 mnd :)

Han liker visst NAN 1 veeldig godt =)

Skrevet

Prøv å legg til puppen ofte likevel HVIS du ønsker å amme i tillegg!!! Det er ofte litt eller mye melk selv om det ikke kjennes slik ut!! Jeg synes det er såå godt å kunne gjøre litt begge deler iallefall!! Hvis du slutter helt litt nå i noen dager, mister du iallefall melka!! Dumt å angre senere hvis det ikke er et bevisst valg at du slutter. Prøv å pumpe deg litt og!! MEN - flaske går jo greit det og :))

Skrevet

Er ikke en dråååpe igjen :( Legger han til brystet hele tiden, han blir illsint.. Nå har jeg ikke rørt brystene på 10 timer, prøvde og pumpe/håndmelke - INGENTING :(

Men men, NAN er en flott ting ;D

Skrevet

Slik var det her også... Hun ville ikke amme en dag - da ble det straks mindre, så ville hun igjen.... Og da jeg ga henne flaske etterpå for å være siker på at hun var mett ville hun ikke ha flaske.... Prøv en gang eller to til dagen i noen dager til iallefall!!! Og om natta tar de lettere pupp!! ellers får du fylle termosen med kokende vann og ha det klart til nattmaten... Hihi _ det må vi gjøre. En pupp og ei flaske i løpet av natta som regel... Men hun sover jo 12-14 timer hver natt avbrutt av en til to matinger :))))

Skrevet

hadde samme problem for en stund siden...lå med feber i 4 dager(viste seg å være mensen på vei) så feber og oppkast/dårlig mage førte til at jeg mista mye av melka! Klarte ikke melke ut noe..men ble bedre etterhvert...ammer 90% og gir 1 maks 2 flasker i løpet av et døgn!

Lykke til, mat må de ha samme hvor det kommer fra;)

Skrevet

Gutten vil jo gjerne ha pupp, men kjedelig når det er tomt :( men snakka med mamma idag, og ho mista å melka si etter 3 mnd..

Martin sover fra kl. 23 - siste stell, og til kl. 09 neste morgen :) Altså 10 timer uten mat.. hehe, flinke gutten ;)

Skrevet

Får babyene deres vondt i magen hvis dere både ammer og gir MME?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...