Gå til innhold

brått ble all melk borte.. fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fullamma frem til i går, da var all melk borte ?? har alltid hatt myyyye melk..

har ikke en dråpe i brysta..

hvordan kan dette skje ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være forbigående.. kanskje du har stresset litt eller noe??

Skrevet

Nei :(

Får gi mme da?? har litt melk i fryseren, men ikke nok :(

Skrevet

hmmm.. merkelig.. kan ikke være forstoppede melkeganger da?

(helt blank, kommer bare med de forslag som poppet opp)

Skrevet

ikke vet jeg..

brysta er liksom heeeeelt slappe.. kommer ingnting ved pumping/håndmelking heller :(

Skrevet

Sliter med det samme. Var ikke stresset. Men NÅ er jeg stresset!

Skrevet

Vi får bli stolte flaskemammaer vi da :)

Skrevet

Ler.. Ser jo sånn ut. Så deilig at du er et så positivt menneske!!

Skrevet

Må jo bare se positivt på det :) Er ikke så mye annet vi får gjort :P

Nå skal jeg ut å handle flasker! Gleder meg =)

Skrevet

Hvilke flasker kjøper du da? God tur!

Skrevet

Tenkte å prøve de Avent flaskene og Dr. Brown. Dr brown er dyre, men det går ikke ann å suge luft ut :)

Skrevet

Det er vel helst at utdrivningsrefleksen av en eller annen grunn er blitt borte. Ta en tur til legen og få resept på nesespray som starter utdrivningen.

Skrevet

Avent sine er også anti-kolikk, og veldig mye lettere å rengjøre enn Dr. brown. Anti-kolikk/luftfunksjonen er heller ikke så viktig når barnet er passert 3 mnd. Jeg er misfornøyd med Dr.Brown-flaskene (har hatt to stk) pga av det lekker, det er vanskelig å få dem helt skrudd igjen. Derfor blir det mye søl.

Har hovedskalig brukt Avent til begge mine, lettvindt fordi du kan kjøpe dem overalt og at delene til flasker og drikkekopper kan bruke som hverandre. Anbefales!

Skrevet

Melken er ikke borte!

Hvis du begynner å gi MME slik at barnet ikke suger så ofte, ja da vil melken ihvertfall bli borte etterhvert, eller ihvertfall minke i mengde. Det er om å gjøre at barnet får suge ofte, hvis du fullammer er det en fordel å amme en gang om natten også, hvis ikke får du mindre melk! Vær tålmodig! Men hvis du ikke ønsker å fullamme (fordi du ikke orker/gidder å amme ofte nok) da kan du jo kombinere bryst og flaske.

Uansett lykke til!

Skrevet

Min baby orker ikke suge av mitt bryst. (Kolikk og fortidlig født). Så jeg må pumpe.

De siste dagene blir det mindre og mindre melk. Nå er det nesten tomt. Noe jeg kan gjøre da?

Blir rimelig stresset av dette melke- og ammemaset..

Hilsen Dagros

Skrevet

nydelig navn på jenta di M,vestfold

vil anbefale dere alle å drikke amme te... den hjelper i hvertfall hos meg... og ikke stresse... er virkelig ingen fare om dere må over på flaske.... alle har dager med mindre melk, men det kommer som regel tilbake bare dere ikke gir opp...

Skrevet

Vil bare si at jeg hadde noen dager da jeg ikke fikk pumpet ut noe melk. Aner ikke hva som skjedde, men to dager etter var den tilbake. Og tror jenta mi (8 uker) fikk ut nok melk ... Er du sikker på et den er borte?

Skrevet

Så sprøtt! Akkurat det samme har skjedd med neg nå. Nå ammer vi hver 3. time, bruker nesespray, drikker amme-te OG pumper etter mating.. Håper jammen det kommer mere melk snart.. Hun er bare 3 mnd..

Skrevet

Har aldri klart å pumpe ut nokon ting eg, og håndmelking har eg fått dreisen på nå når babyen min er 6 mnd.

Har fullammet han fram til i dag, men husker det var ein periode der det ble mindre spreng og eg trudde eg holdt på å miste melka, men gjorde no ikkje det.

Så ikkje stress så lenge babyen virker fornøyd, så har du melk. Er babyen missfornøyd ville eg kanskje ha kontaktet ein ammehjelper. Og heller gitt litt mme og prøvd å amme på nytt etter du har gitt litt sånn at babyen ikkje er kjempe frustert når du legger han til brystet.

Skrevet

Å,ja så har forskning vist at ein har melk i brystene faktisk ca 1 år etter amme slutt.

Skrevet

Tuuuusen takk! Blir så glad når noen liker navnet! Tror mange ikke liker det... Ler..

Skrevet

Hvordan går det, butterfly? Er melken borte for godt eller er den kommet tilbake :-)

Skrevet

melka er borte gitt :(

Men nå er jeg stooolt flaskemamma ;D

deilig å se ordentlig mett babygutt =)

Nå sover han brått hele nattan.. Legger han kl. 23 og sover til 09 =) Herlig!

Skrevet

hvor gammel er martin da?? håper du får litt melk tilbake - jeg ammer og gir mme 50-50 - veldig greit det og :))) snart 5 mnd gammel nå...

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...