:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. april 2008 #26 Skrevet 25. april 2008 jeg har hammock på verandaen min :-) ganske trivelig sted og slappe av. småen elsker det! aner ikke hvor den er kjøpt, men den er ikke mer en 1 år gammel, så det fins!
lilja70 Skrevet 25. april 2008 #27 Skrevet 25. april 2008 De har en veldig fin en på coop obs bygg her jeg bor. Litt lite blondete, sort og grå, faktisk. Jeg skal kjøpe den så snart jeg endelig får solgt huset her.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #28 Skrevet 25. april 2008 Selge huset og flytte inn i hammocken? Simple Living-konseptet dratt helt ut?
PAVEEL Skrevet 25. april 2008 #29 Skrevet 25. april 2008 haha nok en gang, for det samme hadde jeg, skulle bare skifte fra spiral (tålte den ikke) til pillen igjen, men skulle vente til jeg fikk jeg blødning....så kom lille hull i gummi.... men når den kommer er jeg jammen meg ferdig ja! skal si i fra når ungene har kommet ut at de bare kan sy sammen hele greiene nedi der...
lilja70 Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 Ikke mye simple living her i gården. Neste helg blir her konfirmasjon med 25 gjester, men tantene har heldigvis takka nei, den ene for hun skal "noe annet", den andre fordi hun skal til utlandet to dager senere!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #31 Skrevet 25. april 2008 Helt enig. Evt sette borrelås, i tilfelle man skal ha noe vedlikeholdsarbeid og generell oppussing gjort ;D - men spesifisere at her er det krypkjeller, ikke mulig å innrede til hybelformål! Dessuten er jo jeg, i motsetning til deg (iflg profilen), faktisk gammel nok til å tenke at jeg er for gammel til å orke det en gang til. Nå står hammocklivet for tur.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #32 Skrevet 25. april 2008 Noe annet er dog langt bedre, uansett om det er å tatovere seg og danse naken på kommunestyremøte. Hui, konfirmasjon, det er det jo de voksne som arrangerer..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #33 Skrevet 25. april 2008 Tror det har en umiddelbar appell til unger i alle størrelser, og skaper bare koseminner, bare se så mange som kom ut av treverket da jeg satte inn en tråd om noe jeg ærlig talt ikke trodde noen brydde seg om!
lilja70 Skrevet 25. april 2008 #34 Skrevet 25. april 2008 Jada, bare voksne, nå som tantene uteblir. Jeg sverga på at jeg skulle være nettopp voksen nok til å sende nøyaktig samme invitasjon til dem som til de andre, det er noe med å la de voksnes konflikter gå ut over ungene... Men konfirmanten er helt easy.
PAVEEL Skrevet 25. april 2008 #35 Skrevet 25. april 2008 hmmm....borrelås ja, den skal jeg huske på, tror jammen meg jeg skal ta med det og ta det frem etter at ungen har kommet ut. kan bli en slager på fødestua det.... må jo sette et enedlig punktum på avls karrieren;-) lurer på om jeg skal få de til å ta ut noen egg forresten, kanskje selge noen. 100% sikre, virker til og med sammen m kondom. bra reklame det gitt:-)
Jodasåneidaså Skrevet 25. april 2008 #36 Skrevet 25. april 2008 Hagefest! Kan vi drikke oss kanakas og bli hammock-svimle? 27 kvadrat går i grunnen forbausende bra, men bevares - har jeg vært LITT for lenge hos noen som faktisk har plass å bevege seg på (og luksusting som soverom og vinduer som faktisk kan åpnes etc), så må jeg nesten gråte en skvett når jeg kommer hjem.
prekæs Skrevet 27. april 2008 #38 Skrevet 27. april 2008 Jeg har vært på plantasjen i dag. Svart aluminiumshammock til 2499,- Var uten puter, men med sånt plastsete (ser ut som vevd plast) til å sitte rett på. Du trenger ikke puter, men kan ha puter i. Fin og ganske klassisk fasong. Jeg sjekket ikke om den fantes i andre farger.
ragna Skrevet 27. april 2008 #39 Skrevet 27. april 2008 coop obs bygg; løp og kjøp! 1495,- for svart aluminiumsdings. funker som bare pokker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå