FrøkenKnallkul Skrevet 25. april 2008 #26 Skrevet 25. april 2008 For mannen min er nok jeg den fineste i verden, og for meg er han den fineste. Selvsagt pga den totale "pakken"; personlighet, utseende, væremåte, sjarm, kjemi osv osv! Men tror nok vi begge to fra tid til annen ser personer som vi anser som penere den andre av oss to, vi er jo ikke hverken blinde eller innbilske Dersom jeg ser en fin dame på tv og kommenterer utseende hennes i form av "sånn skulle jeg ha sett ut", sier alltid mannen min at jeg er akkurat like fin som henne Sånn skal det være!!!
wirre;o) Skrevet 25. april 2008 #27 Skrevet 25. april 2008 Frekkasen! Jeg spurte ham nå, og fikk til svar: på mange ting, ja... Snakk om svadasvar!
Little P & D Skrevet 25. april 2008 #28 Skrevet 25. april 2008 Jeg spurte nå nettopp, ja svarer han:) hehe
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 25. april 2008 #29 Skrevet 25. april 2008 hadde mannen min sagt det hadde jeg bedt han pisse seg i øret! Herregud da, for det hjelper jo.. Mannen min sier stadig at jeg er nydelig, pen osv. Senest i går da vi satt i sofaen og glante på tven. Plutselig så han bare på meg og jeg spurte hva det var, så smilte han bare og sa at jeg var så nydelig. Skjønne mannen;o) Må si at selvtillitten har steget noen hakk etter at jeg traff ham ja;o) Men om jeg tror at han synes at jeg er den fineste i hele verden - nope.. Det tror jeg virkelig ikke. Men synes det er supert at han sier det fordet:o) Ikke synes jeg at han er den fineste mannen i verden heller, men for meg er han det;o)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. april 2008 #31 Skrevet 25. april 2008 Jeg spurte han nå om jeg var den fineste i verden, og han svarte "for meg så" med et ømt smil om munnen:) That's all I need to know:)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #32 Skrevet 25. april 2008 Sitat fra mannen min: "I mine øyne er du utrolig pen" Men jeg vet jo at han lyver så det renner av ham. Det er jo fredda'! ;-) Og til deg hovedinnlegger; jeg synes ikke mannen din er noe snill mot deg når han sier sånne ting. Ta tilbake med samme mynt og si at Orlando Bloom er så utrolig pen og at du synes han burde ha hår/klær som ham. Kanskje pipa får en annen lyd?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #34 Skrevet 25. april 2008 Vel, mannen min sier faktisk det og han ser veldig oppriktig ut når han sier det og vier meg svært mye oppmerksomhet. Jeg skjønner ham ikke helt, men er jo glad for innstillingen hans da ;-) Senest for en god uke siden kom jeg hjem etter en lang dag, midt på natten, var utslitt og humør deretter. Gikk på badet for å stelle meg og oppdaget et ark som var fetet i speilet og gikk bort. Der hadde min mann tegnet et stort hjerte og skrevet "sammen i 11 år og fortsatt nyforelsket, elsker deg!" Smeltet veldig da ja! :-)
-Lane- Skrevet 25. april 2008 #35 Skrevet 25. april 2008 Tipper mannen din har lav selvtillitt,jeg. Hva med å gi ham tilbake med samme mynt så tar han kanskje hintet. Og på spørsmålet ditt - ja,det syns han
Libido- Skrevet 25. april 2008 #36 Skrevet 25. april 2008 Nei og det tror jeg egentlig det er veldig få som gjør.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #37 Skrevet 25. april 2008 jeg spurte akkurat kjæresten nå og han svarte ja!!, og iallefall når du har kjole og fjærhatt på deg! *ler* Fine mannen!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. april 2008 #38 Skrevet 25. april 2008 ja, han sier alltid når eg sier hun var jo fin, så sier han alltid nei du er den fineste!!
MissBenz Skrevet 25. april 2008 #39 Skrevet 25. april 2008 Ja, han sier det hver dag, enkelte dager flere ganger hver dag. Jeg skjønner det ikke men...
soleie med fanten:) Skrevet 25. april 2008 #40 Skrevet 25. april 2008 Ja det synes han, og jeg tror han faktisk:) kan nok være at han synes noen andre er pen da men ikke finere enn meg. akkurat som at han er den fineste for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå