Pappas fultreffer :) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Det synes nemlig ikke min mann at jeg er. Altså, jeg er realistisk å vet at det finnes finere damer enn meg, jeg vet også at det finnes masse fine menn. Men jeg syns faktisk at min mann er den fineste og han er den eneste jeg tenner på. Mannen min syns at jeg ikke kan sminke, ikke kan kle meg, ikke har jeg hår som Jessica Simpson osv osv. Og idag sa han at viss jeg trente litt så kunne jeg bli finere enn Aylar, Jessica og den gjengen der. Hva sier deres menn til dere egentlig? Er du den fineste i hans liv? Til eventuelle menn som måtte lese dette: Er dama di den fineste i verden?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hehe....nei...men jeg vet han elsker meg på tross av at jeg ikke er finest i verden...og så elsker han personligheten min... Finnes mange menn som er kjekkere enn mannen min, men ingen er som ham og ingen har hans personlighet. Vi liker utseende til hverandre, men vi har da øyne i skallen ;-) Likebarn leker best...noe med det også.. ;-)
Pappas fultreffer :) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Jamen da syns han jo på en måte er du er den fineste, den beste liksom. Jeg har ikke noe imot at han ser på andre damer, det er ikke det. Jeg ser jeg også. Men han sier rett ut til meg at jeg ikke er noe fin. Det gjør de vel ikke om de er glad i deg?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Ja, merkelig nok syns han det. Og jeg tror ham helt ærlig talt også. Han syns selvsagt sikkert at andre damer er fine også, men jeg er ganske sikker på at han syns jeg er den fineste i hele verden. Han sier det ofte, og gjerne når jeg har en jævlig dag. Tilogmed 20 min etter narkosen på sykehuset klarte han å få frem det :-) Og haner den fineste han også. Han støtter meg i alt etc :-)
Pappas fultreffer :) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Det er det jeg mener, jeg og vil ha en sånn mann.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg syns mannen din er litt frekk jeg, som sier "hvis du gjør sånn og sånn så blir du finere enn den og den" det er hans problem, det er han som setter sånne syke standarder. Mannen min er nok litt rar for han syns ikke jessica alba etc er så veldig fine. Han er egentlig veldig negativ mot andre damer, hehe, litt slitsomt men
Tøysetipp Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Det har jeg faktisk ikke spurt 'mannen' min om. Men, jeg vil jo tørre påstå at din ikke vet hvordan han skal behandle damen sin. Jeg synes forøvrig at min er den fineste i hele verden.
Pappas fultreffer :) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2008 Jeg er jo ikke dum, jeg vet jo at det finnes mange fine damer, mange fine menn også. Men jeg syns faktisk at min mann der den beste i hele verden, selv om jeg nå må si jeg tviler litt akkurat nå når han sier slik Men om han syns det er så mye galt med meg, hvorfor er han med meg da? Jeg begynner jo å lure på om han rett og slett er for lat til å gå å finne seg noen andre, at han bare er med meg for å ha barnevakt liksom. Joda, er kanskje litt urimelig nå, men jeg er ganske nedfor akkurat nå, når han klarer å finne så mange feil med meg uten å lete engang. Off nei, nå bare belemrer jeg dere med mine problemer, men det var veldig godt å få det ut. Og takk til dere som svarte, dere som har skikkelige menn som er glad i dere som dere er.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 jeg synes gubben din er frekk rett og slett! kan du ikke spørre han hvorfor han er sammen med deg da? er det fordi han ikke greier å få noe bedre? av utseende altså? makan! hadde jeg ikke funnet meg i at kjæresten sa til meg at om jeg bare trente litt så kunne jeg sikkert bli finere en aylar liksom. hahahaha! om kjæresten synes det? det gjør han sikkert ikke, men han har vettet i behold og forteller meg ikke om alle de damene han synes er finere en meg!!
Mamma2OO5 Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Hehehhe den var go' Ugl@!! Jeg tviler vel på at han synes at jeg er den fineste i verden he he. Men vet han er glad i meg og at han synes jeg er fin:o)
Northernlights Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Ja,faktisk så sier han det.. Men om det er sant, det er en annen ting. Men jeg lar han nå bare si det. Tror faktisk han mener det. Han er veldig glad i meg,selv om han er en snodig skrue til tider.
Pappas fultreffer :) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2008 Takk for at dere giddet å lese mine syteinnlegg Det hjalp masse. Tror nok at vi får ta enda en prat jeg om dette. Vertfall siden det bare er 3 mnd og 20 dager ijenn til vi skal gifte oss. Takk skal dere ha damer, det ga dagen min et løft akkurat nå
Northernlights Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Hvis mannen din sier sånne ting, elsker han deg iallefall ikke høyt. Man kan da ikke leve opp til å ligne/være som kjendisene i verden?? Har han sett dette: http://seehere.blogspot.com/2006/08/celebrities-without-makeup.html Det går ikke an å gå rundt som ei sminkedukke døgnet rundt. Nei,han får værsegod være glad han HAR dame. Sånt sier man ikke. Eksen min var flink til å såre sånn. Han er "Eksen". ;o)
Anne-B. Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Ja, det gjør han, raringen. Men da er vi like der, for jeg syns han er aller finest i hele verden, av alle menn som fins. Hmm. Jeg tror jeg er litt forelska enda, etter fire år. Jeg kan jo se at andre menn er pene, vakre osv, men de er ikke samboeren min.
høstbarn:) Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Ja, han synes faktisk det. Selvfølgelig finnes det vakrere kvinner i verden enn meg,- men for han er jeg den fineste. Men det går ikke an å stole på det han sier da,- selv om jeg ser helt rævva ut liker han meg;) Så jeg kan ikke bruke han som speil, men ha et kritisk blikk på meg selv.
winneboo Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 Han sier så Men jeg tenker jo realistisk da å vet jo at det finnes jo mange andre jenter der ute som er myyye finere enn meg. Men det er jo ikke noe koselig å høre da, så han velger jo de rette ordene
Gjest Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 Utrolig nok så sier han det, ja. Selv om jeg vet at det ikke er sant, for så søt er jeg ikke. (Er vel litt søt, på en god dag).
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #18 Skrevet 25. april 2008 både jeg og han vet det ,det er jeg ABSOLUTT ikke...men han sier jeg er det,og han syns jeg er den fineste han vet om,ikke regna med kjendiser.. hadde han sagt det der til meg hadde jeg klikka..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #19 Skrevet 25. april 2008 Nei,garantert ikke,men det er meg han elsker ogvil ha;)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. april 2008 #20 Skrevet 25. april 2008 Ja, mannen min er flink til å juge =)
Mille** Skrevet 25. april 2008 #22 Skrevet 25. april 2008 Jepp, han sier så. Kjærlighet gjør blind tydeligvis. ;o) Syns mannen din virker ganske teit jeg, man sier ikke sånt!
Pappas fultreffer :) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 25. april 2008 Jeg er o realistisk jeg også, vet det finnes masse fine damer rundt omkring. Men jeg kunne godt tenke meg en mann som syns jeg var fin, en mann som forsatt er litt "forelsket". Jeg vet at det ikke er alle som er forelsket etter 7 år, men det går jo liksom over til en dypere følelse liksom. Men jeg er forsatt forelsket i manne min jeg, etter 7 år. Syns han er best, helt til han begynte å si disse tingene. Jeg har jo gått rundt å grått i hele dag. Her går jeg rundt å planlegger bryllupet vårt som er om mnd, fant kjole igår, også er ikke han sikker på om han vil ha meg lenger. (er sånn det føles vertfall) Jeg begynner jo å lure på om han egentlig er lei av meg, at han vil ut. Jaja, jeg får prate med han , er vel egentlig det eneste jeg kan gjøre tenker jeg. Også får vi ta det derfra liksom
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 25. april 2008 #24 Skrevet 25. april 2008 ja, det gjør han. jeg er den fineste FOR ham. sikkert mange som ser bedre ut. men det er meg han kjenner fra topp til tå, så jeg tror han når han sier det ja. hadde klikket hvis mannen min sa noe sånt til meg HI. MAKEN TIL RESPEKTLØSHET.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 25. april 2008 #25 Skrevet 25. april 2008 Spurte han akkurat og han sa: - ja, etter Angelina Jolie Måtte bare le jeg da, vet at han har en ting for henne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå