Gå til innhold

HELT SYKT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at eg synes det er totalt unødvendig av deg Hi å ta opp igjen disse debattene og gi det sånn oppmerksomhet. Hvorfor? For å kjefte på folk som sier sin mening her inne? Er ikke dette et fritt internettforum kansje?

Ja, noen kan bli hissige, men slik er det i verden. Folk som er her inne må forstå at dette er et internettforum og slutte å leke "moderator" eller hva nå du prøver på med disse uttalelsene dine. Dersom du synes det er så ille så burde du overse det! Beklager visst eg virker litt krass, men eg synes det er idiotisk når folk klager over slike ting. Alle som er her har rett til å si sin mening, og om noen er litt frekke bør du ikke dra alle over en kam som du gjør her. Trekke fram ulike debatter og ta en side (for selv om du mener du ikke gjør det så oppfattes nok dette innlegget slik; at du er imot de som fremmer amming, gir beskjed om at myggnetting kan føre til overoppheting osv), samtidig som du klager over at andre gjør det samme. ikke er du spesielt hyggelig i tonen heller, du skriker ut og ramser opp helt idiotiske sammenligninger, så satt på spissen at det sannsynligvis bare er 2 personer i hele verden om mener akkurat det du skriver om.

Det er ikke så svart og hvitt, selv om det kan virke slik, og alle med litt vett i behold skjønner at dette er et internettforum der en finner alle slags folk. Godta det.

På andre kjenner man seg selv er det noe som heter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er heldigvis få personer her inne som tar disse debattene like ille opp som deg da HI, og det er jo bra. Ellers hadde det vært en haug usikre mammaer der ute;) Trist at du har fått dette inntrykket av dib at det er slik det er, for det er faktisk bare en brøkdel av de som er her inne som oppfører seg frekt.

Alle vi andre som vet å skille gode erfaringer og kunnskap fra provokasjon og tull har nok stor glede av dette forumet. Det har iallefall eg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...