Gjest stockholms tjej Skrevet 25. april 2008 #26 Skrevet 25. april 2008 du er alvorligt syk....seriøst du må virkeligen søke hjelp. Mener du at du ikke kan ge han bort till adoption men du kan drepe han? Beklager men jeg kan ikke fatta at du virkeligen mener dette.. Jeg får vondt i hele mitt hjerte for den vakkre lille gutten i din mage. Hvor langt er du på vei?
Trulte76 Skrevet 25. april 2008 #27 Skrevet 25. april 2008 når du har kommet så langt, så kan du heller for den lille i magens skyld adoptere den vekk istedet for å ta livet av han. Håper virkelig ikke dette er et seriøst innlegg..kjenner jeg blir fryktelig kvalm her jeg sitter å leser det siste du skrev nå. Hadde det vært jente så hadde du beholdt det? Du må være syk og trenger profesjonell hjelp. Synes den lille fortjener å leve fordi den er en gutt (feil kjønn)
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 25. april 2008 #28 Skrevet 25. april 2008 Jeg vil råde deg på det sterkeste til å oppsøke jordmor/lege/psykolog for å få profesjonell hjelp og få ordnet opp i tankene og følelsene dine!! Jeg er bombesikker på at du kommer til å angre deg resten av livet om du tar livet av en frisk, nydelig gutt som er i magen din. For de følelsene du har nå er ikke normale, det kan virke som om du har fått deg en psykisk knekk. Søk hjelp! Gi barnet en sjanse! Du kan bare ikke ta livet av han, du må ta deg sammen og forstå det!
Venter på bitteliten Skrevet 25. april 2008 #29 Skrevet 25. april 2008 Du skriver H J E L P i overskrifta i dette innlegget, og jeg håper seriøst at du velger å henvende deg til fastlegen din for å få denne hjelpen. Du høres rett og slett deprimert ut og du bør be fastlegen din om rekvisisjon til psykolog. Alle kan ha ”rare” tanker i graviditeten, men så lenge det bare blir med tankene så er det relativt normalt. Når du derimot har konkrete planer om handling – i dette tilfellet abort, så bør du snakke med folk som kan gi deg kyndig hjelp og veiledning. Og én ting til; du får ikke innvilget senabort i Norge på grunn av ”feil” kjønn (og med senabort menes abort etter 16. svangerskapsuke).
Simbasa Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 Jeg er helt enig med Venter gull nr. 2:). Tanker og følelser er en ting. Det kan en ikke alltid styre, men det at du har konkrete planer om handling, bekymrer meg. Tror det er viktig at du får snakket med noen som kan hjelpe deg, fastlege/jordmor/psykolog.
Lillegulle<3 Skrevet 25. april 2008 #31 Skrevet 25. april 2008 Håper virkelig dette er et tulleinnlegg.. selv om det er en alvorlig ting å tulle med.. uansett.. hvis det ikke er det, så håper jeg at du oppsøker proffesjonell hjelp. Høres rart ut at mannen din bare ler av deg hvis du har slike tanker, hvem gjør vel det ???
Gjest stockholms tjej Skrevet 26. april 2008 #32 Skrevet 26. april 2008 Hvor langt på vei er du? hvor gamel er du? Jeg håper og ber at dette er et tulleinlegg for ellers tror jeg du trenger hjelp veldigt raskt, innen du gjør noe dumt.Jeg kan ikke slutte og tenke på den nydelige lille gutten...det gjør vondt i hele mitt hjerte=( og viss de er et tulle inlegg så må du være helt hjerne død.
Lotta med novembergutt Skrevet 26. april 2008 #33 Skrevet 26. april 2008 Dette her MÅ jo bare være tull!
Gjest stockholms tjej Skrevet 26. april 2008 #34 Skrevet 26. april 2008 ja de håper jeg og for den gutten sin skull.... men du må jo va rimeligt hjernedød viss du kødder om noe sånt då så uansett så må jo hun vara syk i hodet.
Resilience Skrevet 26. april 2008 #35 Skrevet 26. april 2008 Hva i he*****!? Du snakker om å ta livet av ditt eget barn? Fordi han ikke er en jente? Hører du degselv? Hvis du ikke kan ta hånd om ham, adopter ham bort. Du skriver at du ikke klarer det, men du kan leve med å ta livet hans? Og tror du at mannen din hadde latt deg ta livet av sønnen hans? Det er ikke bare ditt valg! Du trenger HJELP, som du skriver. NÅ. Det her er det sykeste jeg har hørt på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå