Gjest Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 husker veldig godt det med gøril og jesper..(tenker på dere) og hun som liksom mista tvillingene sine som folk kjøpte blomster til. og for ikke og snakke om alle trådene som blei starta hver gang det var unge mødre på tv:):) fra bim husker jeg spess godt alle de morsome trådene sauen lagde. pluss at vi lurte på når duracellgirl skulle føde:)
Tøysetipp Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Var det deg, det! Der ser du hvor god hukommelse jeg har.. he he.. Det var noe av det bedre..
minsta Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 Den med lyspæra, går det an å finne den igjen? Den hadde vært morsom å se igjen. Ting har vel ikke forandret seg såååå mye her inne, regner jeg med. Vi kjenner oss vel igjen fremdeles. Det var forresten jeg som la den ut...
wirre;o) Skrevet 24. april 2008 #29 Skrevet 24. april 2008 den der med hva fedre sa og gjorde under fødsel--
Gjest Skrevet 24. april 2008 #31 Skrevet 24. april 2008 Jeg husker godt den tråden mannen min startet da sønnen vår lå på nyfødtintensiven, og den fikk hundrevis av svar Fikk sjokk jeg, over hvor mange som svarte Også husker jeg godt en spøkelseshistorietråd (tror det var northernlights som startet den) på BIM. Og alle de triste trådene om de som har mistet barna sine
Blåttkryss Skrevet 24. april 2008 #33 Skrevet 24. april 2008 gulli chanzei tråden om du vet du er gravid når.. var hysterisk morsom hvordan sinnene kom i kok når gravid i storbyen-forumet kom
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #34 Skrevet 28. april 2008 dytt=) flere morsomme tråder dere husker?
petite fleur Skrevet 28. april 2008 #35 Skrevet 28. april 2008 Jeg husker godt en tråd som gikk på bim om ei som var så forbanna på svigerforeldrene sine fordi de hadde vasket seg med pynteklutene hennes ;-) Også var det en ganske heftig diskusjon om dødsstraff (også bim), den var litt artig ja...;-) Da husker jeg forsåvidt at jeg var hjertens enig med deg, rebel (sauen het du jo da) ;-)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #36 Skrevet 28. april 2008 Doffines bæsje- historie på Ica (BIM) Hysterisk......! :-D Chanzei Lillegull og Mikael + Gøril og Jesper Morsomme fødehistorier
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 28. april 2008 #37 Skrevet 28. april 2008 Husker godt den tråden om ting man gjorde under fødselen som der og da virket veldig naturlig...men som i ettertid var veldig komisk! Lo godt av den Også historien til Hotte Charlotte. Fy f... for en mann! +++ mange andre .
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #38 Skrevet 28. april 2008 Haha, ja husker doffines bæsjehistorie=) Hun hadde mange gode flauser, hun! Hvem var det som gav fregner på nesa til mannen under oralsex igjen? haha, syns den var dritmorsom jeg da(bokstavelig talt)
yasmina Skrevet 28. april 2008 #40 Skrevet 28. april 2008 Minstemann husker jeg godt og foelger dem fremdeles ellers saa husker jeg godt Kibimor og lille Johanna, C79 og hennes lille gutt, Lille Mikael og lillegull, og hun som opplevde at flere av barna hennes doede som nyfoedte, husker da hun kom tilbake fra den avgjoerende ULen med sistemann-det var forferdelig. Mye trist som setter seg paa minnet. Ellers saa husker jeg Northernlights la ut en historie,eller link om en liten som doede ved samsoving eller amming i senga var det vel. Hotte C gjorde ogsaa inntrykk.
Northernlights Skrevet 28. april 2008 #41 Skrevet 28. april 2008 De morsomste trådene er slettet =o(( Husker mange fine,triste,gode,oppmundtrende og rørende tråder. Umulig å trekke fram en enkel..
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 28. april 2008 #42 Skrevet 28. april 2008 hønemor og lille andreas sin historie.... og hun gærne diamonbackrattlesnake dama som hadde han fyren med åpent forhold og visstnok var synsk og splittegal. doffines bæsjetur på ica hun som sa hun var gravid med femlinger.-...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 28. april 2008 #43 Skrevet 28. april 2008 Maiken må jo nevnes også, da. Interessant tilfelle, og absolutt god underholdning.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #44 Skrevet 28. april 2008 Den om ho som hadde hatt sex med svigerfar (bim)
Linda-Kristin=) Skrevet 28. april 2008 #45 Skrevet 28. april 2008 den confessionstråden;) husker ikke hvem som starta den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå