Gå til innhold

Hvilke tråder og episoder husker dere best fra DIB?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Legg gjerne med linker=)

Husker godt tråden om morsomme ting man sa under fødslen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker best noen av de heftigste debattene jeg har vært med i:

- Kristelig konfirmasjon, dåp vs Borgerlig

- Omskjæring av jenter

Skrevet

Hun som faket er død unge. Den som spiste hjertededisinen til bestemoren.

Skrevet

Den tråden hvor man skulle innrømme tabber husker jeg godt :) Nothrnlights ble vel kåret til dronningen av den tråden :)

Skrevet

Jepp, det er den jeg også husker. Hun hadde en nyfldt jente - og gutten døde på et annet sykehus. Og så var det fake (heldigvis da)

Skrevet

Pling! Nattkjolen:-D

Fant den ikke igjen nå, men det var hysterisk morsomt

Skrevet

Sametrusa

Innrømmelsen

Hun på 16 som liksom var gravid med tvillinger (?), hang på ung mor og alenemorforum ihvertfall...

Skrevet

Jeg husker godt en tabbetråd hvor *Rutelutt* hadde lett etter q-tipsene sine - hvor hun etterhvert fant dem. Stikkende ut av øra. Da lo jeg godt.

Skrevet

Det var ikke rutletutt, det var meg!! *flau*

Hvis ikke hun har gjort akkurat det samme da. ;o)

Skrevet

Hahahah! :P

Husker veldig godt historien om Mikael.. innlegg fra Goeril om lille jesper... Ellers husker jeg morsomme innlegg som syke ting folk sa under foedsel... :P

Skrevet

Barn som jager duer-debatten.

sametrusa

Skrevet

Flere av de som er nevnt her+ noen fra Bim

-fødselshistorien til Kibi

-en fisetråd

-curlys tabbetråd

-hvor maneg dibbere trengs for å skifte en lyspære

Skrevet

hun damen som sa soennen doede pga av at han hadde spist hjertemedisinen til bestemoren.. Husker det at hun var paa et annet sykehus med datteren ja men jeg bare hallo du ha nettopp faatt beskjed om at soennen din er doed og saa sitter du og dibber.. Var ikke nicket hennes maryland et eller annet?

Skrevet

Husker flere triste, særlig fra tiden på BiM. C79 sin lille gutt som ble altfor tidlig født og døde, Kibi som mistet jenta si, hun som hadde mistet to nyfødte og fikk vite at barnet hun gikk gravid med hadde samme "sykdom".

Et par gærninger som har faket døde barn har jo festet seg, og Hotte C som var høygravid da hun fant ut av mannens dobbeltliv.

Det hender fremdeles at jeg tenker på flere av disse.

Skrevet

Hvordan vet du det var fake?? Vi fikk da aldrig noen avklaring på det.

Førøvrig husker jeg godt den debatten jeg også, hyener på sitt beste vil jeg si om den.

Skrevet

Husker også hun som sa at sønnen var død. Det jeg husker best var hvor mange som faktisk trodde på det, og som rakket ned på de som skjønte dette var ei dame som ikke helt hadde vettet i behold. ;o)

Skrevet

Hva slags dobbelt liv levde mannen til hotte C da? Har ikke faatt det med meg.

Skrevet

fra BIM husker jeg forøvrig alle trådene til bim's hells angels, som jeg snikleste...=P

Anonym som slengte dritt på BIM, var helt ekstremt i en periode.

Alle som lurte på når Kine hadde tenkt å føde...

Skrevet

Man vet man er gravid når... - tråden.

Noen som har link til den? (BIM)

Skrevet

Hvordan vet du det? Jeg sier ikke at jeg nødvendigvis trur det var sant, men den sk bevisførseln til hyenene var temmelig laber,.

Skrevet

Ganske mange tråder fra psykisk helse, som jeg tenker på av og til og lurer på hvordan det går med de, om de fikk hjelpen de søkte osv..

Skrevet

Jeg husker best da historien om Minstemann ble fulgt her, samt historien om baby Kaleb som ble lagt ut link til her.

De to sakene kommer jeg aldri til å glemme.

Skrevet

Jeg husker best da historien om Minstemann ble fulgt her, samt historien om baby Kaleb som ble lagt ut link til her.

De to sakene kommer jeg aldri til å glemme.

Skrevet

Jeg trykka på F5 (refresh) og jaggu ble ikke innlegget lagt til en gang.

Ha ha, dataen er snodig for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...