Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Henger litt her inne enda, selv om jeg delvis er flyttet over til DiB. Men jeg trives ikke der i det hele tatt-det er en helt merkelig stemning der inne. Har sett at folk har klaget her på BiM over at enkelte er frekke og "umodne", men det er ingenting mot hva man kan snuble over på DiB!!!!!!! Man lager "konflikter" over de minste filleting, både i egen hverdag (ser jeg på det de skriver om) og inne på trådene. Ordentlig kjerringklubb, hakking og mye surmagete/negative oppgulp. Håper ikke dette er symptomatisk for hva som generelt skjer når man blir gående hjemme med barn... At man blir bitchy!!! Nei... er noe annet med dere Bim-damer altså, I'll stick with u for a while longer!! Kos dere med ventetiden:)
blond Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Du er klar over at innlegget ditt kan leses fra både dib og bim?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Ja:) Derfor jeg signet som anonym;) Ikke lyst til å legge meg ut personlig med noen av DiB-matronene Merkelig altså, trodde det skulle bli akkurat som å være på BiM inne på DiB, bare at alle har barn og er opptatt av baby-ting.. Men tok feil! Så ble veldig overrasket over at det var så "skarp" stemning der. Virker som det teller å være svær i kjeften og lage debatter om totalt uvesentlige ting (tydelig at mange kjeder seg som hemmafru).. Hmm håper jeg bare trenger å bli vant til det. For det er jo mange der m ekspertise jeg kan dra nytte av.
blond Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Det er lenge siden jeg var på bim, men jeg reagerte også på stemningen på dib i overgangsfasen. Jeg tror litt av grunnen kan være at dib er mye større enn bim (tror jeg). Det har blitt mer skitkasting/uhøflige kommentarer/uthenginger den siste tiden. Hvis du sender meg en pm kan jeg tipse deg om et annet nettsted med en helt annen stemning!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Enig med deg HI! Åsså har vi jo de velkjente som tror de er guder her inne...ahrg,lyst å spy når jeg ser noen nick!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Det skyldes hormoner, min kjære. :-) Når kvinnen er gravid har hun hormoner som skaper empati. Man blir MÅLBART mer empatisk av å være gravid. Så snart ungen er ute kommer beskytterinstinktene flyvende, og blir sterkere og sterkere de første ukene. Da er man i stand til å drepe en annen baby om man vet det ville reddet ens eget barn. Og på BIM er kvinnene empatiske hormonbomber, mens de er potensielle morderiske, ego-mødre på DIB. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 JA, kanskje det rett og slett er så enkelt.. holder meg nå mye på dib med de empatiske damene jeg da. fader for noen furier enkelte på dib er assa!!!!!!!! Blond; jg er litt paranoid mht til mitt kritiske utspill så tør ikke sende deg pm en gang, selvom du sikkert er hyggelig. men tips gjerne her om litt mer milde nettsteder fo nybakte mødre..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Hmmm, det er en vanesak tror jeg. Synes det samme og holdt meg på BIM lenge etter jeg fødte sist. Men nå er det jo ingen aktivitet på BiM lengre... Veldig stille der inne... På den annen side, DiB er nok litt "hardere" rett og slett fordi mange her inne har flere års fartstid på disse sidene, de vet hva man kan og ikke kan si, og leser raskt hvordan innlegg vil utvilke seg, og ikke minst er de kjent med mentaliteten som er. Så, der har du nok mange av grunnene... Dette forumet er forøvrig et fellesforum for BiM, DiB og Barnet Mitt, så "matronene" fra DiB er nok innom her de også... Og fra BiM...
___ Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Når man her vært her inne i noen år så kan det hende man blir litt krass. Det kan godt tenkes noen synes jeg er det. Likevel synes jeg det er bedre enn at det blir for mye "dill". Hvis det blir alt for koselig og ingen hverken lager litt liv eller tar til motmæle i innlegg så blir det etter hvert forferdelig kjedelig. Det er synd hvis du synes tonen er plagsom, men jeg tror du kommer til å venne deg til det etter hvert.
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 likte heller ikke dib da jeg nettopp hadde født,sa jeg kom til å være på bim for alltid.. men slik gikk det ikke.. man blir vant til det meste vet du..=)
Lykke X 4 Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Jeg opplever det motsatte jeg! Masse ufine, hormonelle gravide inne på BIM, på DIB er det helt annerledes, og en mye bedre, mer "voksen"tone. Men klart, det hender jo også der at noen tar litt vel av
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Synes ikke det var det spor bedre på BIM, jeg. Mye krangling og bitching både der og på DIB. Man får ta det for det det er verdt; ikke så veldig mye. ;o)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Gjesp. Jeg regner dermed med at om du noen gang får baller nok til å våge å være synlig på Dib joiner du gjengen med klemzere og kozere som får sloggien i vranga om noen er uenige med dem, ikke tør si bø til en kanin og hyler på moderator og politi om ikke hver tråd er en gruppemasturbasjonsseanse. Sånn sett er du neppe noe stort tap for forumet inntil videre.
Blue Lady Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Da jeg gikk over fra Bim til Dib første gang så synes jeg også det var litt rar stemning, mange krangler og mye rart. Men etterhvert trivdes jeg mer og mer på Dib. Klarer å overse tullet jeg ikke gidder å innvolvere meg i. Da jeg ble gravid for andre gang gledet jeg meg til å gå over på Bim igjen, det hadde jo vært så koselig der sist. Men denne gangen trivdes jeg ikke der. Alt for mye tull, umodenhet, gjnger og bander og intærne greier, lite svar å få, ja rett og slett ikke noe for meg. Det ble Dib i det svangerskapet ja!
blond Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Opp til deg om du vil ha tips på pm eller ikke. Du kan evt google og se hva som dukker opp.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 helt enig HI,men man blir vant til det etterhvert
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Haha- så vittig, der dukket en av DiB-matronene opp med gifttungen sin for å forsure miljøet for resten! Om ikke annet så illustrerer innlegget til ..satan i toern poenget mitt på en fremragende måte!! Jeg setter ikke blondestringen eller andre ting i vranga eller andre steder om noen er uenige med meg, men synes det er unødvendig å svare folk på en stygg måte. Selv prøver jeg å være hyggelig når jeg svarer andre, rett og slett fordi jeg ikke ser vitsen i å selnge med kjeften bare for å være ukoselig.. Hvorvidt jeg vil være et tap for forumet eller ikke var ikke poenget med innlegget, men heller hvorfor slike som deg forringer et forum hvor nybakte foreldre kan dra nytte av hverandres erfaring. Nicket ditt og tonen i tråden din sier for øvrig også sitt om det jeg over skrev om at det er om å gjøre å være størst i kjeften for enkelte DiB-matroner. Skaff deg et liv, det er åpenbart ikke bra for deg å bli gående hjemme på denne måten da det resulterer i en slik fiendtlighet overfor omverdenen.. Til dere andre; godt å se at det ikke bare er meg som reagerer på dette, får satse på at jeg klarer å styre unna trådene med høyest drama-queenfaktor og mest voldsomme gemytter, så jeg slipper irritere meg over de misfornøyde damenes negativitet.. Todde virkelig folk var mer modne enn som så når de får barn men... Det forklarer jo mye av den fraværende barneoppdragelsen rundt om i det ganske land!!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 Quod est demonstrandum: snurpfittenes inntogsmarsj, komplett med "stakkars ungene dine".-takter. Du trodde ikke på ramme alvor at du var original?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #19 Skrevet 26. april 2008 Hvorvidt jeg er original eller ikke er heller ikke poenget her, og ikke hva jeg vil fem til.. Du forstår visst fremdeles ikke at din- og mange andres- ukoselige fremferd på DiB er en plage for langt fler. Jeg kan bare ikke ta dine hodeløse omtaler av meg som vilt fremmed på alvor heller, det blir jo bare for dumt da du ikke aner noe om hvem jeg er. Men bare fortsett, du blir liksom kroneksemplet på hva jeg sikter til med dårlig DiB-aura, greit med noen eks for å illustrere..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 Ukoselig meg midt i hekken - har noen tatt patent på et garantert koseforum her, altså?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #21 Skrevet 26. april 2008 Jeg fatter og begriper ikke hvordan det er mulig at voksne mennesker kan oppføre seg så hinsides barnslig!!?? Det er greit nok at man trenger ikke jatte og si "ja, såklart du har helt rett" hele tiden. Og spør man om et spørsmål, så må man regne med å få ærlige svar, selv om svaret ikke var det man håpet på... Men det MÅ ga an å gjøre det på en litt mer voksen måte? Hva med å svare på samme måte som du ville gjort til ei venninne, naboen, en kunde på jobben - whatever... Bare fordi vi her er anonyme, trenger vi ikke legge folkeskikken tilside. Og jeg tør vedde på at de som er mest rappkjefta her inne, er de som er ikke tør å si en dritt i det virkelige liv! For de som har tid til å henge her inne og kjefte og smelle hele dagen, er vel de som ikke har noen ordentlige venner og familie.. Tyder på usikkerhet spør du meg.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. april 2008 #22 Skrevet 26. april 2008 Snakk for deg sjøl, jeg har full jobb, full studiebelastning, stor familie, plenty venner, høy lønn og brukbar bmi og kan likevel komme og ta deg hver eneste gang du logger på - at du tror det ene utelukker det andre er jo ikke mitt problem.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #23 Skrevet 26. april 2008 Hormonene til de gravide som gjør det triveligere der. Men dib er bra også,når du gir det en sjanse. Mange koselige der. Kan ikke la de som er ekle ødelegge for alle koselige.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #24 Skrevet 26. april 2008 Ok, det er jo kjempeflott for deg. Bra:) Men et eller annet må det være siden du virker så innamri bitter eller hva du er. Hvorfor skal du TA alle? Hva er poenget? Tror ikke du har det helt greit med deg selv... Men selv om du har et perfekt liv og ingen bekymringer, så synes jeg du skal ha respekt for oss andre som ikke er så perfekte og faktisk lurer på noen ting innimellom. Akkurat som på ungdomsskolen dette - de som var tøffest i trynet, viste seg at de ikke var de tøffeste når det kom til stykket...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. april 2008 #25 Skrevet 26. april 2008 Har det helt greit med meg selv. Og trenger ikke *ta* noen som helst, men det er tydeligvis det du tror skjer - og en lam sebra har jo strengt tatt ikke livets rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå