Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 Som sagt, gjør du det for gøy er det hobby... helt sant. og penger er penger.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Nei, ikke sånn kreativt sett.
Loglady Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 Nå her jeg sett en del av deg her inne, så spørsmålet er: Hvorfor i helvete ikke? What went wrong?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #29 Skrevet 24. april 2008 Ingen som vil betale meg for å ha det gøy, antakelig.
Loglady Skrevet 24. april 2008 #30 Skrevet 24. april 2008 Beklager gnålet, men har du prøvd? De burde du.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #31 Skrevet 24. april 2008 Nja, vanskelig å se hvilket forum det skulle vært i, men det hadde vært moro, da. Tror du jeg kan få hete sug lut satan i toern uansett forum? Ellers vil jeg ikke.
Loglady Skrevet 24. april 2008 #32 Skrevet 24. april 2008 Aviser, magasiner, bøker... Og pseudonymet ditt funker, spør du meg. By the way: Tror ikke jeg røper identiteten min selv om jeg sier at jeg er journalist i rikspressen. Bare for å poengtere at jeg ikke er helt på viddene i anbefalingene mine. (Ikke bruk det mot meg ifht skriveleifer, er altfor bortskjemt med språkvaskere).
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #33 Skrevet 24. april 2008 Jeg skal selvsagt bruke det mot deg neste gang jeg er premenstruell, men ikke på de andre mer tilregnelige dagene. Kan ikke akkurat bare tusle ned på redaksjonen og si "sug lut, satan i toern!", da blir jeg bura inn før jeg får sagt "og jeg er det nye hvite håpet" og slått vedkommende sommervikar i hodet med åndsverket mitt.. Tips?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #34 Skrevet 24. april 2008 Forresten, nei, du røper deg ikke, det er masser av dere. Men hvis du viser deg å være en av de to-tre jeg kjenner så kommer jeg til å flire veldig lenge og så kanskje skamme meg litt.
Me & Ne Skrevet 24. april 2008 #35 Skrevet 24. april 2008 Jeg har skrevet endel sanger ,og syntes jo denne var helt grei men vil du ikke ha en anna melodi? Blir jo veldig mye ojaoiaahahaha.. også er det ikke fint når de samme ordene blir brukt om igjen i samme vers isteden for andre ord som rimer.. mener ikke å lage ustemning men det var min mening. Lykke til
Loglady Skrevet 24. april 2008 #36 Skrevet 24. april 2008 Fnis. Tips: Har du noe som engasjerer deg, så skriv en sak på spek og vurder forumet. Det var slik jeg satte foten innenfor dørstokken for snart 18 år siden. De samme reglene gjelder fortsatt. Jeg kan gjerne videreformidle, kødder ikke nå. Tipper du går de fleste av dagens journalister en høy gang. Forøvrig tror jeg du har noen bokideer i skuffen, eller tar jeg feil?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #37 Skrevet 24. april 2008 Sorry, jeg er antakelig treig, men "på spek"?
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #39 Skrevet 24. april 2008 Fy søren. Du er bare helt rå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry for at jeg ble borte så lenge, fikk uventet besøk...som ikke skal vite at jeg lager sang... Tusen millioner takk. Du bør få egen hjemmeside hvor du tar betalt for slikt. :-) Nå er jeg overlykkelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå