babyprincess Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Skal lage en sang til lillesøsteren min sin konfirmasjon som er om 1 uke....! Har hatt det så travelt at jeg har ikke hatt tid til å begynne før nå. Kan dere være så utrolig snill å hjelpe meg....! Lillesøsteren min sitt navn er: hilde. Hun er verdens beste. Melodi: dyrene i afrika (den går slik:) Det er ei lita dyrevise som du nå får høre, om dyrene i afrika og alt de har å gjøre. Ojajaja ohaha, Ojajaja ohaha, om dyrene i afrika og alt de har å gjøre.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Det er ei lita lillesøster vi skal konfirmere Jeg kjenner henne faktisk nesten enda mer enn dere Oja oja
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Gi meg noe du vil ha med, mer enn hilde og verdens beste, jeg kan alltids mekke masse vers men må ha noen historier du vil ha med.
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 oioioi:-) Hurra, nå ble jeg glad:-) Hun er veldig sporty. Trener ski, tennis, hest, vannski, Er den av oss søsken som alltid klarer seg bra uten å gjøre så mye. Eks på skolen....leser lite lekser, men det går alltid bra. Er alltid like uskyldig, selvom det er hun som har gjort noe gale. Mamma og pappas englebarn. Hun begynner en krangel, men min andre søster ender opp med å få kjeft. Har vært mye ute å reist til forskjellige land. Elsker å reise. (er det forresten slik informasjon du ville ha?)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Supert. Gi meg litt tid, må pakke for en som skal ut og reise her først, så skal jeg se (og får du noen bedre i mellomtiden så si fra, ok?).
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 åååååååååååååå, så snill du er:-):-):-) Jeg sitter her å vrir hodet mitt, men er så dårlig på slik!!!! Huff. Tusen millioner takk:-)
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 forresten, synes du det er en vanskelig sang å dikte til? Er bamsens fødselsdag bedre?
Loglady Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Tar en sjans: Som storesøster syns jeg klart hun er den aller beste Sporty, snill og kjempesmart det syns de aller fleste Oja oja
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2008 det var bra:-) Det er notert for å si det sånn:-) Tusen takk. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere hjelpsomme jentene:-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 flott å dikte til, grei i forhold til ordentlige setninger som ikke halter altfor mye! må bare sørge for sovepose og skift til ungen her, så kommer jeg!
Loglady Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Kan du angi antall stavelser i navnet hennes? F.eks: Anita = a ni ta = tre stavelser.
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. april 2008 hil-de. Da blir det vel to:-)
Loglady Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 Jorden snurrer rundt og rundt og Hilde snurrer med den Når andre måker snø i nord har Hilde dratt til Yemen (eller noe annet som rimer, skal finne noe) Oja oja....
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. april 2008 ooooooooooi, du er flink!!!!!!!! Tusen takk. Hvorfor er du så god til slik!!!!!!!!!!!!!!! jeg og kunne ønske jeg hadde slike egenskaper....
Loglady Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Hun har sikkert ikke vært i Yemen. Men kanskje i Bremen? Eller...eller... her trenger vi assistanse fra luten.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Puh, nå får du sette samme de forskjellige versene du har fått gjennom tråden her, og synge pent, hehe! Så søt og liten, grei og snill, et englebarn så fager, det er jo aldri hennes skyld, så hun har gode dager! Oja-oja-aha, oja-oja-aha, englefjes bør alle ha, så får de gode dager! En tøffing hele året rundt, i løypa og på vannet, En tennisproff og rytter, reiser gjerne ut av landet, Oja-oja-ahaha, passet sitt må Hilde ha, hun som drømmer om å dra på loffen ut av landet. For smart fra start, Too cool for school, hun gjorde ikke lekser Men det går greit for Hilde, hun drar likevel en sekser Oja-oja-ahahei Jeg er veldig glad i deg I faget "lillesøster" drar du også glatt en sekser!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Aner vi en mulig binæring her?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #19 Skrevet 24. april 2008 Det hadde vært en stor fordel, da jeg skal på fattigkassa framover, hehe.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2008 #20 Skrevet 24. april 2008 Si det er hobbyen din så trenger du ikke skatte av det heller.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #21 Skrevet 24. april 2008 Er det sant, trenger man ikke skatte av hobby? Skal jaggu skaffe meg mange hobbyer, ja!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #22 Skrevet 24. april 2008 Jeg har det i alle fall gøy.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. april 2008 #23 Skrevet 24. april 2008 Sant. Arne Bruntland trengte ikke skatte av fortjenesten på boka om gro, fordi han hadde skrevet den på fritiden og det var hobbyen hans.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. april 2008 #24 Skrevet 24. april 2008 Kødderu? Oj, dette åpner helt nye muligheter, det er jo mye jeg kan gjøre som hobby da! Men inntekt er da inntekt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå