Sivalur Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 Er det 88 som er anbefalt, hurra, da er jeg ikke så langt fra det målet hvertfall. Men skulle vel gjerne fått bort noen flere cm ja. blond: ja, jeg mener det skal måles på det tynneste.
wirre;o) Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 det med 80cm kan ikke stemme.. jeg er 181cm høy og veier 76kg og er 78 cm rundt livet. og jeg er utpreget slank og har definitivt smal midje iforhold til lengden på kroppen min. Post graviditeten veide jeg 10kg mindre enn i dag, men da syntes ribbein, hoftekammer og kragebein og jeg lignet en belsonfange i kroppen. Mulig at jeg skulle veid 5kg mindre, men de kiloene må taes fra rompa og lårene og ikke fra midjen min for da ser det ut som om jeg er iferd med å knekke på midten!
meg og jentene Skrevet 24. april 2008 #29 Skrevet 24. april 2008 Kommer jo helt an på hvor på magen man måler! Jeg har meldt meg inn i Vektklubb.no og da fikk jeg beskjed ved innmelding om å måle midjen ca to cm over navlen. Og da var jeg 78. Men er jo ikke der jeg er tykkest! Så prøv igjen å måle der du skal, så kanskje du får bedre resultat
MaRiAnNe_85 Skrevet 24. april 2008 #30 Skrevet 24. april 2008 det jeg bruker i bh er iaf 65-70....ellers så har jeg aldri målt selv:)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #31 Skrevet 24. april 2008 Til vanlig, ca 65 nå er det litt "værre" hehe,, tipper jeg er 68-70 nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå