Gå til innhold

hvor mange cm er dere rundt livet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 94cm....

er det mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 78 for to uker siden, nå er jeg 75 :)

Skrevet

Ja, det er altfor mye. Men er i samme båt, jeg også. Er 92 cm. Da er det målt på kvelden uten forsøk på å holde inn magen. Er alltid stor på kvelden pga masse luft. Men føler det er mest riktig å måle magemålet på kvelden, siden det er jo faktisk så tjukk jeg er rundt livet.....luft eller ei.

Anbefalt er vel helst ikke mer enn 80 cm, mener jeg å ha lest, men det er vel også noe med et forholdstall (hvor tjukk man er rundt livet i forhold til hoftene).

Skrevet

Kommer vel helt an på kroppsfasong og høyde osv. Jeg er selv 84cm rundt magen, og jeg synes jeg er tjukk rundt magen. Det ser ut som jeg er gravid for å si det sånn.. Mente jeg leste et innlegg her for en ukes tid siden at om man var over 89cm rundt så var man farlig overvektig rundt magen. Hvor mye man skal tro på akkurat det da er en annen ting!

Skrevet

I dag er jeg 65...vet ikke om det var 88 eller 80 man helst skulle være under...

Skrevet

Eller, forresten: mener dere på det tynneste eller der hvor man er rundest?

Skrevet

Jeg har målt meg der hvor jeg antar jeg er tjukkest rundt livet, altså ikke nøyaktig der midja mi er, men nedenfor. Dvs har en slik kul på magen og denne kulen er størst nedenfor mellom navlen og hoftene, og som tidligere nevnt, om kvelden for da har det samlet seg opp masse luft gjennom dagen som har gått.

Skrevet

beklager feil info i innlegget mitt....

Det er rundt MAGEN jeg er 94....

Rundt LIVET er jeg 84....

Skrevet

er det der man skal måle da? trodde det var i midja jeg...

Skrevet

Jeg er 72 rundt livet. Kan jo legge til at jeg er 168 cm høy.

Skrevet

Jeg målte på det smaleste. Jeg er tykkere på det tykkeste, rundt 82 tror jeg (har ikke måplebånd her).

Skrevet

72 jeg også, og jeg er 168 cm. :o)

Blir spennende å se om den blir mindre når jeg har rokket en stund. ;o)

Skrevet

På det tynneste er jeg 65 eller 66. Men jeg er ganske liten da. Og så går det utover jo lenger ned du kommer.

Skrevet

tror snart jeg er på størrelse med et traktorhjul!!!!=///

Skrevet

Man skal måle over navlen, og der er jeg hele 109 cm. Ille, ille. Veier dessverre ca 10 kg mer nå enn før graviditet. :-(

Skrevet

Altfor mye.

Skrevet

68 cm er jeg, er 170 høy. Målt der det er smalest.

Skrevet

80 cm rundt livet.Gravid 5,mnd. 168 høy..

Leste i går: ideelt under 80,helsefarlig over 88.Men så var det forholdet mellom hofte og midje som også var viktig.

Skrevet

De 80 cm som er anbefalt, skal da vel være rundt det smaleste, altså midjen, og ikke over navlen (det tjukkeste??) Hvis ikke kommer aldri jeg ned i 80.. :(( Og jeg er ikke feit heller akkurat, men har litt ekstra såklart. Tror ikke noen ville sagt at jeg var feit om de så meg. Ja forøvrig 90 rundt midjen, det smaleste altså... over navlen tør jeg ikke måle, hehe..

Skrevet

ja, under 88 er best...

selv er jeg 104............gravid i 6 mnd...

Skrevet

61cm rundt midjen og 173 høy. Men skal opp i vekt, jeg har vært syk en stund så all vekta datt av (inkl rumpe og pupper). hva er minstemålet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...