Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat den gutten har blitt vår nye "arving". Jeg har en gutt noen år eldre, så det passet bra å sende ting til "puls-gutten" i stedet for å gi tøyet til mine venninners barn (som alle har jobb og menn med inntekt og egentlig er veldig lite trengende).

 

Men det finnes MANGE flere slike barn enn vi liker å tro - så hvis du kontakter frelsesarmeen der du bor, kan de kanskje snakke med noen av familiene de har kontakt med og da kan du også være med å gjøre en forskjell for et barn eller en familie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin måte å gi ting man ikke bruker lenger videre på:)!! Svigerfar driver med sendinger av klær, møbler og annet til Estland, så her går det meste dit. Kunne likevel tenkt meg å hjelpe de her i landet som trenger det. Er jo ikke bare i utlandet det finnes fattigdom, desverre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...