Anne-B. Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 - Jeg vet ikke. Kanskje den heller skulle hete "Far eller mor svarer mor eller far, fordi den ene parten har problemer med å fortelle hvor skoen trykker." - Nei, men det er kjekt å kunne. Jeg liker best presskannekaffe, så jeg står for det, mens samboeren min trakter. Hilsen en som ikke kan trakte kaffe og som ikke klarer å lære seg blandingsforholdet, noe som gjør at hun alltid får klager, og derfor ikke gidder.
.Ann. Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Om dere hadde sett etter, hadde dere sett at inne på forumet, heter det "far og mor svarer" sikkert bare en glipp at det står far svarer mor i forum lista? men det høres rimelig forelda ut da. Vi må vel klage til moderator. Hehe. kaffitrakting har jeg vel fått inn som barnelærdom. har aldri tenkt på at det er noe som må læres. Rensing av de trakter og kanne,er derimot noe en bør ha i bakhodet om en driver med trakting. En del som slurver der ja. Usj.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 På dinbaby heter debatten "Far og mor svarer" Og ja ->>- jeg tror det er symptomatisk for de tusen hjem at debatten ikke heter "mor svarer medmor" eller "mor svarer mamma".
Gjest ->>- Skrevet 24. april 2008 #29 Skrevet 24. april 2008 Det er på dinbaby.com jeg ser "far svarer mor" i sidemenyen. Utover det misset du vel i stor grad poenget.
Süsse Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 Kom ikke forumet "Far svarer mor" siden noen kjerringer ikke greide å holde seg unna forumet "Pappaer imellom"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå