01-08-2008 Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 Vi er ferdige med å handle vi.. Eneste vi mangler er seng og bilstol, men det skal vi få så det gidder vi ikke å tenke på engang =) Er i uke 27 =)
fisk-76 med fjerdemann i magen Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Er 18 uker på vei. Har kjøpt en rosa dress, siden jeg tror d er en jente, sokker og bilstol.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 21 uker på vei og har ikke kjøpt en ting. Har en jente på 1 år og har jo det meste til henne. Må vel kanskje få tak i en sprinkelseng til og en tvillingvogn, men håper på å få tak i dette brukt...... Må vel ha en ny madrass hvertfall.....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. april 2008 #29 Skrevet 24. april 2008 Jeg er 14+5på vei. Og har ikke kjøpt noen ting. Har en gutt og en jente fra før så har det meste. Men skal kjøpe vogn, badebalje og lekegrind. Har funnet ut hva jeg vil ha, men venter og sparer penger før jeg kjøper det.. Og så har jeg ikke plass til å oppbevare det så vil bare føle det vil være i veien.. Og sikkert bli lei det.. Ellers av klær så vil jeg vente til UL og få vite kjønn for så gå gjennom hva jeg har fra før, så begynner jeg nok å handle litt etter den. Men jeg er typen som blir veldig lei av ting som ligger, og når jeg så tar det fram igjen så synes jeg ikke det er fint lenger. Så går jeg å kjøper nytt likevel.. Og av erfaring så vet jeg at når babyen kommer ut er det kjempegøy å handle klær som akkurat den vil passe.. Men litt blir det nok før den kommer ut ja.. Vanskelig å holde seg når det er så utrolig mye fint i butikkene.. Så trenger jeg en del vaske kluter og håndklær som er myke og gode:)
halloween-termin :) Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 ingentng... vi har en fra før - så jeg tror vi har det meste vi kommer til å trenge den første tiden.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #31 Skrevet 25. april 2008 Ingenting enda. Har en på snart 2 år fra før så vi har jo en del. Trenger vogn og sprinkelseng. Det så ut som en jente på ul og vi har en gutt fra før, men tør ikke kjøpe noen jenteklær før jeg har vært på ul-kontroll i uke 32. Hvis det er en gutt i magen så trenger vi egentlig ikke noe annet enn vogn og seng....jo, vi trenger bilsete også.
Hege27Ullern Skrevet 25. april 2008 #32 Skrevet 25. april 2008 har mått godt til innkjøp av stasjonsvogn, kjøpt brystpumpe på tilbud på vitus i april folkens;).... ellers litt klær, men vet ikke kjønnet ennå så får ta det litt rolilg...ellers skal vi jo kjøpe seng, bilsete, etc etc
Nesta_L med guttebebis Skrevet 25. april 2008 #33 Skrevet 25. april 2008 Jeg er 15+5, så har ikke kjøpt særlig mye enda. Har jo ei fra før, så planen er å vente til å vi får vite kjønn med å kjøpe klær osv. Jeg har henta frem vogna og sprinkelsenga fra boden og tørka litt støv av dem (vi gleder oss nesten over evne), og har kjøpt nytt stellebord og en kommode :-) Hele nabolaget fikk vite om graviditeten da jeg stod og peste i boden og tryllet frem barnevogna ;-)
trollmor85 Skrevet 25. april 2008 #34 Skrevet 25. april 2008 jeg er 19+3 uker på vei. har kjøpt et helseteppe og et par bodyer. har seng fra før, ellers blir jeg å kjøpe det meste senere i svangerskapet.
Sola mi:) Skrevet 26. april 2008 #35 Skrevet 26. april 2008 Jeg er 13 uker på vei og overhodet ikke tenkt på å kjøpe noe, men det har svigermor. Helsetepper, bodyer, nattklær, bleiebøtte... Kan jo ikke gjøre annet enn å takke, men synes det er litt tidlig enda, hadde ikke tenkt å begynne før i sommer selv men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå