Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi står nå igjen med 3 navn, og det er Celina, Christina og Andrea. trur ikke vi klarer bestemme oss før jenta vår kommer!! ikke lett det her

Skrevet

hei;)

favorittnavnet vårt på gutt må bli patrick eller nicholas.

på jente er vi veldig usikkre, men har lyst til å ha dobbeltnavn dersom det blir jente;) jeg liker veldig godt mia sofie og leah malene. vet ikke om min samboer er så enig, hehe..

ellers har vi tenkt på:

julian

niklas

jonathan

ariel

marielle

ja, det var vel det;P synes det er kjemevanskelig å finne jentenavn som ikke er "oppbrukt" og klinger fint for våre ører, hehe. men vi har bestemt å ikke gi babyen noe fast navn til h*n er født.

Skrevet

Vi venter en jente. Vi har tenkt på navnene Amalie, Julie eller Emilie... Vi aner ikke hva vi ender opp med.

Skrevet

Vi får en gutt som skal hete Sivert.

Hadde Sunniva eller June som jentenavn...

Skrevet

Vi veit vi får ei jente og ho skal hete Lykke.:) Er vel så og si helt bestemt

Skrevet

jenta vår skal nok hete ingeborg sofie:-)

Skrevet

Blir det jente skal hun hete Ingrid og blir det gutt skal han hete Even.

Skrevet

Åh, Ingeborg er så fint navn!

Skrevet

Tristan er også skikkelig kult navn! Tristan og Isolde :)

Skrevet

Min mamma har mast om at dersom jeg får en gutt så vil hun at han skal kalles opp etter min oldefar som het Markus (noe hun har fått med barnefaren på også). Nå vet jeg at det blir gutt og ettersom jeg fikk bestemme på førstemann så blir det nok en liten Markus her. :-)

Skrevet

vi har bestemt oss for Linus Alexander:)nydelig navn synes vi:)

Skrevet

Vår het Lidia Isabell fram til uke 12, da fikk vi vite at det var en gutt...Nå heter han Rafael Leander og har to etternavn til bruk i norge og to andre etternavn til bruk i Spania...Dumme regler i Spania...:(

Skrevet

Kommer jo litt ann på dagen og hormonene men har falt veldig for Samuel til gutt, jente har jeg kanskje 20 navn som jeg vil ha.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...