Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Synes alltid det er så gøy å høre hvilke navn andre har tenkt på :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 vi har tenkt på julian, adrian, isak, tobias, marcus, leander/leandro, angelica, alexandra, adriana, tuva, marthe/marte, Ami, Anora, Belisa..
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 leeenge før jeg ble gravid hadde jeg bestemt meg for tuva-emilie eller tuva-camilie... men syns d blir for søtt nå..
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Min skal hete Sebastian:) Det er egentlig det eneste navnet som falt i smak hos min kjære. Liker veldig godt Tristan, Aron, Aleksandrer, Mads, Christian, Jonas....
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Så fine navn! likte Tuva Emilie kjempegodt.. det var veldig fint.. har Emilie på lista vår vi og.. Alexandra er også kjempefint!! har du noen følelse på kjønn eller?
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Men Sebastian er jo kjempefint! et godt valg.. Aleksander er jeg også veldig glad i..
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Da har du bare med å kalle babyen din Tuva Emilie da:P har ingen følelse på kjønn tror jeg...eller, jeg drømte en gang det ble en veldig stor for tidlig født gutt, så for et par dager siden drømte jeg at jeg fikk en jente som jeg var aldeles oppslukt i... men føler liksom litt at d er en gutt. Har du noen følelse, eller vet du kjønn kaskje?.=)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Var sikker på at jeg kom til å få jente og kalte magen min for Emilie helt til jeg fikk vite at det var en gutt i uke 20. Litt uvant ble det, men velkommen skal min lille Sebastian være:) Han sparker som en besatt mens jeg sitter her og skriver:)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 hehe skjønner den.. jeg også var veldig vinglete i starten, drømte om både gutt og jente, men fikk skikkelig jentefølelse de siste 4 ukene før ul, og det er ei jente vi får også =) Har tenk på Sienna, Eline, Sofia, Leah og Emilie til navn.. veldig usikre enda, men jeg liker Eline best da, og han liker Sienna.. men det er jeg litt skeptisk til siden det er så uvanlig og sånn.. selv om det er fint!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Min het Leyla frem til i dag Da viste ul en liten tut Nå er det vel Aron, hvis ikke faren slår seg helt vrang. Men jeg har ikke bestemt meg 100% enda.
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Det blir nok annerledes når babyen kommer, da får man sikkert et sånn "ping" DET her er en Ronja! eller noe sånn i den duren:P hehe både eline og sienna er fine navn=) Julia, og Camilie syns jeg også er fint...men jeg kommer til å bruke Ami uansett om d blir en jente....men d må bli Ami-et eller annet....for Ami blir litt kort.. Det vi sliter med er etternavna da...jeg heter madsen, og han johnsen....madsen johnsen, johnsen madsen...navna klinger liksom ikke sammen:P
Gjest Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Vi har sagt at vi ikke skal bestemme oss uansett før hun kommer ut, selv om vi har favoritter! plutselig er det et av de andre enn vi tenkte på, så tror det er lurt om man ikke bare har en eneste favoritt da:) Heheheh jeg ser den med etternavn.. her blir det hans etternavn, kanskje mitt som mellomnavn om hun får ett navn, og det gjør hun mest sannsynlig, så da får vi se
Gjest Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 hehe ja sånn kan fort skje.. Leyla var fint, kan jo spare det til event en nr 4?
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Det var jo lurt=) ikke lett d her med navn...men d værste er når andre kommer å sier, du MÅ kalle ungen din d..det eeeer så fint! lag en baby sjøl hvis du syns navnet er så bra liksom.. syns jeg da:)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 hehe ja skjønner det.. har ikke opplevd mye til det faktisk, bare "du må IKKE kalle ungen din det!".. ikke at det betyr noe hva andre synes egentlig, bare jeg og pappan liker det.. Mange som ikke liker sienna, mens de jeg kjenner godt liker det veeeldig godt igjen, har tenkt litt Sienna Marie, og det klinger så pent med etternavnet hans. Men er fremdeles usikker jeg da, for er så glad i sukkersøte navn, og synes det er litt mer pent.. og redd det er for uvanlig.. vanskelig dette ja..
Jelly Belly Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Her har vi tenkt på Silas eller Leah. Med etternavnet lar vi skjebnen bestemme.. Er babyen helt mørk, slik som meg så blir det mitt etternavn. Er baby helt lys som samboer blir det hans.. Etternavnene våre matcher overhodet ikke, samt at jeg vil beholde mitt uansett. Vi er kun vår familie som heter det, mens sambo deler etternavn med hele resten av sverige..
Gjest Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Liker Leah kjempegodt så det var et godt valg! Silas har jeg ikke hørt før, uvant og trenger litt tilvendig, men det var ganske stilig i grunn...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 Ja vi får se da Tror kanskje det holder med 3 Liker Ayla også, så i morges fantaserte jeg om tvilliger som skulle hete Aron og Ayla hehe. Var enda godt da jm sa at her er det bare en.
Trulte76 Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 JM trudde det ble en gutt..vi så iallefall oe som lignet på en tut Så da blir det en Niklas her
JordbærMamma Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 Hannah eller Julie eller Maria. Kanskje. Hannah om vi velger å kalle opp oldemoren, vi kalte opp gutten vår etter oldefaren så.... Vanskelig dette!
C@milla *EMIL* Skrevet 23. april 2008 #21 Skrevet 23. april 2008 Han kommer nok til å bli hetende Emil.. eller kanskje Christian, må se hva som passer.. Men både jeg og Mannen min liker veldig godt Emil )
Edelweis Skrevet 23. april 2008 #22 Skrevet 23. april 2008 hvis det blir en gutt, skal han hete Emrik eller Christoffer. blir det jente blir det enten Inger Louise eller Adeleid.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #23 Skrevet 23. april 2008 Syns det er omtrent umulig med guttenavn, men har kommet frem til kanskje Sondre eller Markus.
Malin&TE Skrevet 23. april 2008 #24 Skrevet 23. april 2008 Lillegutt i magen skal hete Håvard Krisander <3
maria isabell Skrevet 23. april 2008 #25 Skrevet 23. april 2008 daniel,benjamin,aleksander,andreas,sebastian..maria elise, sara elise,maria isabell,sara isabell.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå