Cybele Skrevet 23. april 2008 #26 Skrevet 23. april 2008 Hei! Jeg er 22 (1985), samboer er 30(1977), og vi er superklare! Bra økonomi har vi ei, men men. Han er skuespiller teatret i Bergen, og kommer til å tjene bedre med årene. De har så utrolig ussel lønn, selv om yrket er supeettertraktet. Sært. Jeg studerer, og ønsker å bli gravid under studiene, da jeg ønsker å ta meg god tid, med barn og permisjoner innimellom. Vi er også sikre på at det er "oss", og ønsker veeeldig en liten NÅ! Hehe. Sluttet på pillen i midten av mars, har hatt TR 11.april, men ser ingen ting til denne ELen som skulle vært i disse dager. Er første pp, emn må nok vente litt før jeg kommer i gang etter pilleslutts er det ut til. Vært hos akupunktur i dag for første gang:):) Vi bor i Bergen:)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 hei jeg er strax 22 år og samboer er 24 vi har vært sammen i 7 år og samboere i 5 ca jeg er veldig klar for å få barn nå , han er med på leken *hihi* begge har faste jobber - eier leilighet , har bil og er forlovet så passer seg veldig bra nå ... vi har opplevd sååå mye sammen og håper virkelig vi kan oppleve det å få barn sammen føler ikke at jeg er i noen PP enda ! da jeg fortsatt venter på mensen etter p sprøyte slutt i februar.... er mer gøy og være prøver når den har kommet føler jeg ... men får se hvor lang tid det tar da ?? masse lykke til alle sammen
blirjegsnartmamma Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 Er også snart 22, mannen min er 28. Vi har vært sammen i 2,5 år, og gift i 8, snart 9, mnd. Vi er begge veldig klar for å utvide familien, men ting er litt vanskeligere enn vi trodde. Jeg har sykluser på 66 dager, så selvom vi har prøvd siden nov/des er jeg bare i 2pp Har nettopp kjøpt oss splitt nytt hus, som vi flytter inn i om 2 uker. Håper vi snart kan innrede barnerom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå