Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 22 (1985), samboer er 30(1977), og vi er superklare! Bra økonomi har vi ei, men men. Han er skuespiller teatret i Bergen, og kommer til å tjene bedre med årene. De har så utrolig ussel lønn, selv om yrket er supeettertraktet. Sært. Jeg studerer, og ønsker å bli gravid under studiene, da jeg ønsker å ta meg god tid, med barn og permisjoner innimellom. Vi er også sikre på at det er "oss", og ønsker veeeldig en liten NÅ! Hehe. Sluttet på pillen i midten av mars, har hatt TR 11.april, men ser ingen ting til denne ELen som skulle vært i disse dager. Er første pp, emn må nok vente litt før jeg kommer i gang etter pilleslutts er det ut til. Vært hos akupunktur i dag for første gang:):):) Vi bor i Bergen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

jeg er strax 22 år og samboer er 24 :) vi har vært sammen i 7 år og samboere i 5 ca :) jeg er veldig klar for å få barn nå , han er med på leken *hihi* begge har faste jobber - eier leilighet , har bil og er forlovet :) så passer seg veldig bra nå ... vi har opplevd sååå mye sammen og håper virkelig vi kan oppleve det å få barn sammen :) føler ikke at jeg er i noen PP enda ! da jeg fortsatt venter på mensen etter p sprøyte slutt i februar.... er mer gøy og være prøver når den har kommet føler jeg ... men får se hvor lang tid det tar da ?? :)

masse lykke til alle sammen :)

Skrevet

Er også snart 22, mannen min er 28.

Vi har vært sammen i 2,5 år, og gift i 8, snart 9, mnd.

Vi er begge veldig klar for å utvide familien, men ting er litt vanskeligere enn vi trodde. Jeg har sykluser på 66 dager, så selvom vi har prøvd siden nov/des er jeg bare i 2pp

Har nettopp kjøpt oss splitt nytt hus, som vi flytter inn i om 2 uker.

Håper vi snart kan innrede barnerom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...