Gå til innhold

Du vet att du er gravid når :

Anbefalte innlegg

Skrevet

*når du kjøper drikke mest for å få tak i isbiter å knaske på

*når førsteklassingene på jobb ler av deg fordi du ramler på rumpa og blir sittende der under et hederlig forsøk på å hjelpe noen med skoene

*Når du står og håndvasker støttestrømpene før sengetid for å ha dem rene og tørre til en ny dag på jobb

*når din bestemor på 84 ler av deg fra sykehussengen på slagavdelingen fordi hennes støttestrømper er kulere enn dine

*når kjæresten din ser forhåpningsfullt opp og sier "munchies?" hver gang du sitter og lurer på hva du egentlig har lyst til å stappe i gapet akkurat nå... (ja, han hadde gledet seg umåtelig til å se meg spise langt morsommere ting enn isbiter og tomat...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*når du MÅ tisse en gang i timen minst... spes. når det ikke er do i nærheten!! ....

Skrevet

Når du leter frem "bestemor"trusene hver gang, og glatt overser stringtrusene,for "bestemor"trusene er de mest behagelige.

Skrevet

*dytte*

Skrevet

når du leter etter et sted og sette deg uansett hvilken butikk du måtte befinne deg i...

Skrevet

Det er akkurat sånn det er. I dag dro jeg for og hente sønnen min i barnehagen trur du ikke jeg klarte og" velte "tre stakkars små tasser på veien...huff jeg ser ikke noe som er under mage regionen...

Skrevet

*Når samboeren eller de i nærheta må ta på deg sokkene,eller skoene.

*Når det er et mareritt å stå foran speilet for å sminke seg

*noen andre rundt deg klager på at de har vondt å er sliten( Prøv å vær høygravid*grrrr* )

*Når dyra blir et hatobjekt :(

*Når du føler at du alltid må ha noe i kjæftn

*At man alltid har med seg niste(eple,eller noe) når man skal kunn ut en liten tur

*At pluselig man våkner tidligere enn før.. feks,våknet alltid 13-1400 tiden før... nå 08-09 tiden

Skrevet

*Du går å stryker deg på magen hele dagen :o)

Skrevet

He he, så morsom tråd!

har en! :

*når mannen din klager over at han aldri har rene boksere og tskjorter lengre.. Hvorfor? Hmm.. si det.. Jeg trer IKKE på meg en stram g-streng!

Skrevet

- Når barna i barnehagen like ved roper "DU E TJUKK" når du går forbi.

- Når man bruker ca 10 min på å få på seg sokkene.

Skrevet

Når det i et hushold på to voksne personer går ca en hel dorull i døgnet. Og når du nesten utvikler håndeksem etter å ha vasket deg så ofte pga de samme do-besøka.

Når mageboeren nekter deg å sitte fremoverbøyd å spise (buk-boksing).

Når du er skeptisk til å gå ute blant folk i tilfelle du lekker gjennom genseren

(på besøk fra 2 tri. Joiner dere her inne om ei uke=))

Skrevet

*når det er helt greit å vagge rundt i de gamle treningsbuksene som ikke dekker magen, og mammatoppen lager en sånn pen glippe

*når man kjefter på alt og alle og tar seg nær av hver minste lille ting.

*når man har fått høre: er det to? en million ganger og man plutselig skjeller ut vedkommende som var så uheldig å si det akkurat DEN dagen, ja da er man høygravid...

* det å ta en liten halvtime på øyet i sofan gjerne blir til 3 timers øredøvende snorking til samboers store fortvilelse

*når man bruker en halvtime på do om morran og det bare for å vente på at alt vannet i ansiktet skal synke så man klarer å åpne øya nok til å se det fæle morratrynet.

* når katten er den eneste i verden som forstår deg.

*når man er et bunnløst sluk og ikke så veldig flau over det. Takk for bufeter når man er ute o spiser.

*når man bestiller en glass med vann ute og ber om et nytt et før samboeren har fått colaen sin.

Skrevet

- Når 4-åringen hjelper meg med å ha på blåposer for å gå inn på b.hg, og de voksne sier at det er greit at jeg bare går inn... Hehe!

- Når 4-åringen minner meg på at jeg snart får flat mage igjen... Fordi hun hører meg sukke og stønne når jeg f.eks. har på meg sokker e.l. ...

- Når gutten min på snart 7 minner meg på at jeg deljer han ned meg magen hver gang jeg snur meg, og han står i nærheten...

- Når jeg sitter å griner til heffalompen,jordmødrene, fine barnedikt, korpset som øver forbi blokka, fordi jeg gleder meg på mine barns vegne til 17. mai...

- Når jeg gruer meg til å lage middag, fordi jeg ikke klarer lukta av kokt eller stekt mat... *blæ*, og at jeg like greit kunne hatt pølse og potetmos HVER dag, fordi det ikke lukter eller smaker noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...