Gjest Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 *når du kjøper drikke mest for å få tak i isbiter å knaske på *når førsteklassingene på jobb ler av deg fordi du ramler på rumpa og blir sittende der under et hederlig forsøk på å hjelpe noen med skoene *Når du står og håndvasker støttestrømpene før sengetid for å ha dem rene og tørre til en ny dag på jobb *når din bestemor på 84 ler av deg fra sykehussengen på slagavdelingen fordi hennes støttestrømper er kulere enn dine *når kjæresten din ser forhåpningsfullt opp og sier "munchies?" hver gang du sitter og lurer på hva du egentlig har lyst til å stappe i gapet akkurat nå... (ja, han hadde gledet seg umåtelig til å se meg spise langt morsommere ting enn isbiter og tomat...)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 24. april 2008 *når du MÅ tisse en gang i timen minst... spes. når det ikke er do i nærheten!! ....
Lille trille satt på hylle Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 Når du leter frem "bestemor"trusene hver gang, og glatt overser stringtrusene,for "bestemor"trusene er de mest behagelige.
skatten kom i mai :) Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 når du leter etter et sted og sette deg uansett hvilken butikk du måtte befinne deg i...
lille pernille;o) Skrevet 25. april 2008 #31 Skrevet 25. april 2008 Det er akkurat sånn det er. I dag dro jeg for og hente sønnen min i barnehagen trur du ikke jeg klarte og" velte "tre stakkars små tasser på veien...huff jeg ser ikke noe som er under mage regionen...
stord damen 22.06.08 Skrevet 25. april 2008 #32 Skrevet 25. april 2008 *Når samboeren eller de i nærheta må ta på deg sokkene,eller skoene. *Når det er et mareritt å stå foran speilet for å sminke seg *noen andre rundt deg klager på at de har vondt å er sliten( Prøv å vær høygravid*grrrr* ) *Når dyra blir et hatobjekt *Når du føler at du alltid må ha noe i kjæftn *At man alltid har med seg niste(eple,eller noe) når man skal kunn ut en liten tur *At pluselig man våkner tidligere enn før.. feks,våknet alltid 13-1400 tiden før... nå 08-09 tiden
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 26. april 2008 #33 Skrevet 26. april 2008 *Du går å stryker deg på magen hele dagen )
Frøken Tredjegangs Skrevet 26. april 2008 #34 Skrevet 26. april 2008 He he, så morsom tråd! har en! : *når mannen din klager over at han aldri har rene boksere og tskjorter lengre.. Hvorfor? Hmm.. si det.. Jeg trer IKKE på meg en stram g-streng!
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 26. april 2008 #35 Skrevet 26. april 2008 - Når barna i barnehagen like ved roper "DU E TJUKK" når du går forbi. - Når man bruker ca 10 min på å få på seg sokkene.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 26. april 2008 #36 Skrevet 26. april 2008 Når det i et hushold på to voksne personer går ca en hel dorull i døgnet. Og når du nesten utvikler håndeksem etter å ha vasket deg så ofte pga de samme do-besøka. Når mageboeren nekter deg å sitte fremoverbøyd å spise (buk-boksing). Når du er skeptisk til å gå ute blant folk i tilfelle du lekker gjennom genseren (på besøk fra 2 tri. Joiner dere her inne om ei uke=))
bullebull&gullegull Skrevet 27. april 2008 #37 Skrevet 27. april 2008 *når det er helt greit å vagge rundt i de gamle treningsbuksene som ikke dekker magen, og mammatoppen lager en sånn pen glippe *når man kjefter på alt og alle og tar seg nær av hver minste lille ting. *når man har fått høre: er det to? en million ganger og man plutselig skjeller ut vedkommende som var så uheldig å si det akkurat DEN dagen, ja da er man høygravid... * det å ta en liten halvtime på øyet i sofan gjerne blir til 3 timers øredøvende snorking til samboers store fortvilelse *når man bruker en halvtime på do om morran og det bare for å vente på at alt vannet i ansiktet skal synke så man klarer å åpne øya nok til å se det fæle morratrynet. * når katten er den eneste i verden som forstår deg. *når man er et bunnløst sluk og ikke så veldig flau over det. Takk for bufeter når man er ute o spiser. *når man bestiller en glass med vann ute og ber om et nytt et før samboeren har fått colaen sin.
1, 2, 3!!! Skrevet 27. april 2008 #38 Skrevet 27. april 2008 - Når 4-åringen hjelper meg med å ha på blåposer for å gå inn på b.hg, og de voksne sier at det er greit at jeg bare går inn... Hehe! - Når 4-åringen minner meg på at jeg snart får flat mage igjen... Fordi hun hører meg sukke og stønne når jeg f.eks. har på meg sokker e.l. ... - Når gutten min på snart 7 minner meg på at jeg deljer han ned meg magen hver gang jeg snur meg, og han står i nærheten... - Når jeg sitter å griner til heffalompen,jordmødrene, fine barnedikt, korpset som øver forbi blokka, fordi jeg gleder meg på mine barns vegne til 17. mai... - Når jeg gruer meg til å lage middag, fordi jeg ikke klarer lukta av kokt eller stekt mat... *blæ*, og at jeg like greit kunne hatt pølse og potetmos HVER dag, fordi det ikke lukter eller smaker noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå