Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 *Du er helt ferdig av å gå opp ei trapp eller en bakke *Du må stoppe opp vær 10. meter pga sting,sliten eller vondt i bekken eller kynner *Du klarer kun å sove på venstre side pga att du blir kvalm av å ligge i andre stillinger *Du må hjelpe til med hender under rompa for å klare å snu deg i senga uten att det skal bli så uendelig vondt *Du ser ikke hvordan det ser ut der nede,men veeeeeeeeeeet att det burde blitt barbert,hehe... *Du må bytte plass i senga med sambo for å komme nærmere toalettet:P flere.... ?
Tiril <3 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 * Gamle damer på 80 tar deg igjen med gåstolen
Ella78 m/ A&M Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hehe, sånne tråder er alltid morsomt! * Du stønner når du reiser deg, og av og til når du setter deg. * Du sover glatt 10 timer eller mer i strekk hver natt. * Det første folk ser på når de treffer deg er magen.
Mia Maria Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Du vet du er gravid når du: "IKKE glatt sover 10 timer i strekk"....) hehe... (har ikke sovet mere enn 4 timer gjennomsnittlig i døgnet på ca 240 dager..så er godt rustet til våkenetter!!!!)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 *Må ha hjelp for å få på skoa eller noe(n) å støtte deg til/mot. *Det å komme seg inn/ut av bilen er rene treningsøkta. *Du må på do hvert 10. minutt for å tisse, og ofte kommer det bare 2 dråper. *Magen dulter borti både folk og gjenstander i tide og utide. *Du føler at du går i de samme plaggene hele tiden. *Når du ligger i badekar får du asosiasjoner med ordet "hvalsafari" *Å gå med string eller push-up er ikke helt det samme mer(ikke synet av det heller for den saksskyld) *Bomullstruser og bestemor-bh'er derimot.. :-)
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 *Når du synes dagen er reddet fordi du slapp å sette inn tallerknene i oppvaskmaskinen... *Når du må ta en pustepause før du orker å vri om nøkkelen og starte bilen... *Når du skjønner at du har 3 uker på deg til å få alt i stand alt til babyen kommer, og det eneste du orker å gjøre med det er å tenke at i morgen er det 2 uker og 6 dager...
Figa *Fødeklar* Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 *Hake blir til dobbelthake *Alle vennene dine og hele familien din er noen hensynsløse idioter som bare er ute etter å såre deg (dette i følge deg selv, og kun deg selv) *Folk på bussen reiser seg for deg :-) *Du vagger i stedet for å gå *Ikke kan la vær å stoppe på "nyfødtavdelingen" på Hennes og Mauritz *Du må innom barnimagen.com minst en gang om dagen.
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 ikkje får pusta for magen e i veien kvar gong 3 åringen ska ha hjelp te ta på skonå....pjuh.... Ikke klare ta på dg sokkar sjol! Ikkje har sove på x-antall netter...:=(Buhuuuu..... det e et ork te gå opp trappene te loftet...
Tante Bassa Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 - Når man ikke kan klippe tåneglene sine selv.....
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 *Beste sex stilling er bakfra for alt annet er pes )
Nordlyspar♥ Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 * Når du drømmer at militæret er etter deg og babyen din * når navelfobien din er på det sterkeste og navelen *poff* er borte * Når du tar frem isen og skal ta deg ei skje, men ender opp med å spise hele boksen. * Når overmadrassen ligger halveis uttafor senga, og mannen sover i blad-dungen(som lå under overmadrassen) etter en urolig natt med null gode stillinger.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 hehe, jeg tenker at dere har erfaringer når jeg leser dette, og da er det ganske morsomt og se for seg! som fks at gubben til nordlyspar..... sover i blad-dungen, hihi *Når du kler på deg fordi du fryser, også går det 2 min så må du kle av deg fordi det kjennes ut som du renner bort! *når samboeren din må ta over intim barberingen din, for det er et prosjekt og gjøre det selv! *Når tålmodigheten din er like lang som peker fingerneglen din! *hver gang noe skal gjøres og du tenker, DET kan jeg gjøre:) også begynner du, også må du si, "du kjæresten min, jeg får ikke til jeg" (enten fordi magen er i veien, el fordi det rett og slett ble for anstrengende) *når du ser på bikkja de, og tenker at han skulle vært badet,nappet,gredd,klipt klør,rensa ører osv,, men det stopper opp etter børstinga fordi kroppen ikke klarer mer! *når du går rundt med masse dårlig samvittighet fordi det er så mye du skulle gjort! *når du får lyst på ting du ellers aldri ville hatt lyst på *når halsbrann er et meget kjent ord! ja, jeg kan sikkert fortsette men, hehe
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 *Når man ruller ut av sengen i steden for å reise seg opp. * Når mange av setningene du sier begynner med "Når denne babyen endelig kommer da skal jeg.... " *Når klesvasken blir for tung å bære bort til stativet. *Når du legger merke til alle andre som er gravide, og leser alle fødselsannonser. *Når folk ikke lenger spør hvordan det går med meg, men med magen min. *Du veit du bare kan drite i å komme deg rundt og innimellom bord som står for nærme veggen. *Når gubben din snakker om slimpropper, terminer, leggkramper, kynnere, vitale mål for denne uka og nesten kan mer enn meg om evnet. * Når du virkelig føler at du ser ut som en flodehest, og ingen benekter det om du sier det. "Du er jo gravid" * Når datteren på 7 sier "når skal du få trøkt ut den vannmelonen a mamma".... Ja, ja. det var litt fra meg.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 - Når folk ler av deg når de ser deg fra siden, fordi du har blitt så latterlig stor. - Når barnimagen er tidenes beste internett side. - Når man skifter sittestilling ca hundre ganger pr time. - Når man er sulten ca hele tiden - Når man ikke har sovet godt på så mange netter at man har mistet tellingen - Når man daglig drømmer om alt man skal gjøre og hva man skal ha på seg når magen forsvinner. - Når man går med de samme klærne ALLTID, fordi det er det eneste som passer.
Smånetta 14.mai Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 *Når du synes han karen på tv som sier LiverPOL bør skytes, eller i det minste møte noen skumle typer i en bakgate. *Du synes det samme gjelder han på reklamen som sier centrebet, og hun på Europrisreklamen. *Du sender en hissig, gråtkvalt mail til det selkspet som deler ut gratisavis om at du slett ikke vil motta den når de truer dine barns fremtidige miljø på den måten de gjør ved å søple ned postkassa di med reklame og ufornuftig papirbruk. *Det bekymrer deg i over to uker at du ikke vet hvordan du får av sidene på badekaret så du får vasket under med klorvann I DAG! *Du blir merkelig oppspilt av tanken på friske sommerfrukter. *Du blir det samme når du står ved siden av Alf Skille (eller annen litt underlig lokalkjendis)i en butikk. *Du går opp verdens bratteste bakke for å se om du går i fødsel en dag og er invalid dagen etter.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 - Når man sjekker dopapiret, ALLTID når man er på do. Blod? Slimpropp? NOE SOM TYDER PÅ FØDSEL?
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Haha.. lo godt da jeg leste det øverste punktet ditt på listen Smånetta 14mai!! Satt selv og irriterte mg grenseløst over komentatoren som sa LiverPOL!!!!! og det var heller ikke få gangene han nevnte det under kampen jeg så!!! ble faktisk litt forbanna hver gang..hehe.. sambo syntes reaksjonen min var noe morsom da han kunne se og ikke minst høre(!) min irritasjon hver gang LiverPOL ble nevnt!!
april08baby Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 -sønnen din på 2 har begynnt å sukke og stønne som deg -det er en underlig følelse å trå på beina for de er så fulle av vann -alt annet enn fødselsprat er kjedelig -griner bare du hører en fin sang eller noen som kan minne om rørende på tv -runder 100 kg
Smånetta 14.mai Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 Eller sønnen din på 20 mnd har begynt å puste tung når han får kynnere... Ble litt ille berørt i går da han plutselig stod ved siden av meg og tok på magen mens han rynket øynene og pustet.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 *når middagen består av skive med ost å ketchup og blir kalt pizza for man ikke gidder å gå ned trappa til første for å ta opp kjøttdeig i fryseren *når magen er blitt det nye hjelpe bordet når man skal spise is *når gubben truer med å ringe kranservice hvergang man stønner for så å rulle seg ut av sofen..... *når alt fra bikinilinje ned til tærne er igjenngrodd og ser ut som en urskog...(ser ut som man støtter natur og ungdom og fredrikk hauge er stolt av deg)
Bebbiss Skrevet 23. april 2008 #21 Skrevet 23. april 2008 * Når du puster og peser som en dårlig madrasspumpe av å justere bilsetet. * Når samboer'n underholder seg ved å trykke på bena dine fordi merkene blir værende pga masse vann i kroppen.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 23. april 2008 *Når sønnen på 2 år sier: " mamma aue "flere gang pr dag når jeg ynker meg over presset i isjiasnerven eller bekkenet. *Når sønnen klapper seg på magen å sier : beibi æ(hehe så søt )
JuniMamma_jente08 Skrevet 24. april 2008 #24 Skrevet 24. april 2008 *samboer våkner i panikk midt på natta og tror fødselen er i gang, bare fordi du har prøvd å snu deg uten hjelp og stønna og akka seg over ubehjelpelig bekken *når helten din er den som kommer hjem med is-te/sjokolade/eple eller hva man nå har dilla på *når du ikke har sett dine egne bein (for ikke å snakke om dine mer private steder) på evigheter
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 24. april 2008 *når du drar opp buksa gang på gang å ikke kan vente med å få ungen ut så du kan brenne den j.... buksen !! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå