Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #26 Skrevet 22. april 2008 Barnemat? Bleier? hehe Nei, du har vel alt på stell! Dere får ha en knakande flott tur!!!!
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 #27 Skrevet 22. april 2008 *kremt* her på dib bør jeg ikke fortelle at jeg har pakka,så jeg kan flytte...hehe...men jeg liker å ha det meste med. tusen takk, vi skal kose og bade, og kjøre leiebil...jadda, har ikke reisefeber jeg....hehe....
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #28 Skrevet 22. april 2008 Haha, jeg har 13 kilo skittentøy jeg må vaske etter turen, og fortsatt 2 kofferter med rent tøy...tralalala Det er småkaldt i vannet da, til info! Får håpe dere har oppvarma basseng der dere skal bo! Eller at det blir varmt utover uka ;o)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. april 2008 #29 Skrevet 22. april 2008 Det er jo uansett godt å komme seg litt vekk da, trassige barn eller ikke =0) Og det er jo litt mere stabilt vær der enn her nå da også.. Du får kose deg med skittenklærne ;0)
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 #30 Skrevet 22. april 2008 det er oppvarma,både ett av de 4 store og det lille barnebassenget. men er meldt passe varmt, og hvis ikke så har jeg tøy til det også...hehe...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #31 Skrevet 22. april 2008 Datteren din satt nok pris på turen Noen unger går jo gjennom en slik fase i den alderen, hvor de prøver å teste grenser til det uendelige.. Må si jeg er litt misunnelig på dere altså, skulle gjerne hatt en tur til varmere strøk nå og brunet skrotten litt
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #32 Skrevet 22. april 2008 man har tøy for enhver annledning! Hehe )
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #33 Skrevet 22. april 2008 Jada, hun satte pris på det Jeg spurte hva hun syntes var gøyest da "leke med mamsen" ) Søtt og da ) Jeg hadde håpa på og brune skrotten, men tror jeg må ty til litt solarium! Solbrent i panna da ;o)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #34 Skrevet 22. april 2008 Hehehe, ikke så lett å få solet seg når man har to små barn nei tenker jeg, når vi var i Frankrike i fjor så gjorde jeg ikke annet enn å løpe etter tuppa når vi var på stranden men hun var jo så søt der hun tasset rundt at det var vel verdt det hehe.. Denne sommeren håper jeg på å få solet meg litt da, bruke tjukkemagen som unnskyldning for at min kjære må løpe
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #35 Skrevet 22. april 2008 Var igrunn ikke mye standvær, men det var litt skummelt og gå langs veien der ja, med det tempoet hennes. Men det gikk bra Brukte tjukkemagen min i fjor sommer jeg, i år er den bare tjukk, uten innhold, hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #37 Skrevet 22. april 2008 Takker! Hvordan er livet som 2barnsmor???
Gjest Skrevet 22. april 2008 #38 Skrevet 22. april 2008 ikke dans på røde roser akkurat neida, det går veldig bra MEN sliter med ammingen på venstre bryst (der jeg har mest melk .. selvsagt:s) og lyst til å gi opp hele greia men Victoria er utrolig snill å ha med å gjøre hvordan var sydenturen?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #39 Skrevet 22. april 2008 Ikke gi opp! Det går over, får en håpe ) Spiser ho fortsatt bra? Godt hun er grei og ha med og gjøre, hvertfall når man har en til og ta seg av Sydenturen var super! Varmt (stort sett), og spennende
Turtelduen Skrevet 22. april 2008 #40 Skrevet 22. april 2008 Slapp av, spetakkel lager bare spetakkel... For par år siden var det meg hu var ute etter. Hehe Koslig med en tur da! Skjønner det var slitsom ja, jeg har det bare topp om jeg drar på kjæresteferie selv. Er kjempe koslig å være på jentetur og familietur, men ingenting er som kjærestetur... Men velkommen hjem!!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #41 Skrevet 22. april 2008 hu spiser som en hest kom jo hjem på onsdag forrige uke og siden da har hu gått opp 140 gram (vekt ved utskrivning var 2600 men vekta var 2770 da jeg netto veide hu men helsesøster sa at de hadde lagt på 30 gram på vekta) jeg har svær sprekk i brystvorta som begynner å bli betent i tillegg så klarer ikke amme på venstre..
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #42 Skrevet 22. april 2008 Åja, nå er det min tur skjønner jeg Haha! Jada, det var koselig Måtte bare ta av brodden her Snuppa har kosa seg masse, men hadde nok vært morsommere med litt mer bading, siden jeg skrøyt av det før vi dro... men men Kjærstetur skal vi på neste gang! Og neste år skal vi på tur MED barnevakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå