Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Da var 1 uke i syden unnagjort, men noen kunne jo advart meg mot og dra på tur med en trassen 3'er! Makan til utakknemmelig unge skal du jaggu leite lenge etter! Få her, få der, og når ho først får, så er det faen ikke bra nok det heller.. Betaler dyre dommer for og dra på attraksjoner som er "kjeeeedelige".... hagg hagg! JA til en kjæresteferie neste gang! Men, alt i alt.. Spania er supert det, varmt og godt! Ble ikke no bading, men det får man ta igjen senere GODT og være hjemme! :) LITT brunere enn før, men ikke så mye ;o)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Tror kanskje datteren ligner på sin mor... ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg har holdt meg lenge, men nå lurer jeg jaggu på hva du har imot meg? Du gjør jo ikke annet enn og slenge dritt? Og så vidt jeg kan huske, så har jeg aldri rakka ned på deg, så kanskje du skal la det være? Flott det!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Har ikke noe mot deg utover at jeg syns det er gruelig å lese innlegg på innlegg som bare er selvmedlidende syt.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Utakknemmelig eller ei, jenta di satte nok stor pris på turen hun også. Hihi, da blir det kjæresteferie neste gang. Spania er et kjempeflott land, da. Har vært der kjempemange ganger selv. Velkommen hjem!
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Da hoppa du kanskje over den biten hvor jeg sa at det var flott og fint også? Jeg kan ikke huske og ha sett at du klager sånn på andre som dag inn og dag ut legger ut syt og klag her, men for all del, det var vel meg valget falt på.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Takk LilleBallerina! Jada, ikke noe og si på Spania! (selv om ei her inne sa at den plassen vi skulle til ikke var spes barnevennlig, som forøvrig stemte) Men vi kosa oss masse, absolutt! Var jo selvfølgelig knallvær i dag når vi skulle hjem, men vi kom hjem til sol også, så det var jo supert!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Kan ikke erindre å ha vært borte i noen som er så negative som deg heller, men greit, jeg skal trekke meg tilbake og la deg nyte medlidenheten over en grusom ferie...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Er jeg utakknemmelig??? Over hva? Jeg har hatt en fin uke i Spania, dog litt slitsom, men ikke verre enn at det gikk. Fint at livet ditt er så jævla rosenrødt da, uten problemer. Nyt det!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Du har tydeligvis ingen selvinnsikt, så jeg gidder ikke gjenta meg selv i det uendelige. Mitt inntrykk er jo ikke akkurat bare basert på dette innlegget... Og mitt liv er ikke rosenrødt, men jeg unngår å brette ut her.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Huff, hørtes i grunnen ut som en fryktelig slitsom ferie, men med litt kos innimellom allikevel! Må ha vært deilig å komme seg på ferie?? Også kan jo jeg legge meg på minnet at sydenferie med en 3-åring kanskje ikke er den ferien jeg bør velge om jeg får en skikkelig trassig gutt;) Godt å være hjemme igjen?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Nei, men da foreslår jeg heller at du lar være og svare på inleggene mine
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Heiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!! Velkommen hjem....så godt at dere har kosa dere da, sånn nesten hele tiden...hehe.... unger er unger vettu....hmmm, jeg sitter klar nå til å legge meg litt,skal opp halv tolv, vi reiser halv ett,og skal ta fly i morra til gran canaria, fra gardermoen... og du klager?? hehe...jeg skal ha med 2 stk,og 1 uten sete på flyet,(de er snart 7 og snart 2) men det går vel det også :-)) vi snakkes om 15 dager da :-)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 hvor var dere i spania? vi skal reise til spania 1 juni, galgleder meg, reiser forresten med 3 barn
*dum&deiLig*™ Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Signerer Spetakkel i dette innlegget. Ikke mye positivt å spore i HI, fikk ikke inntrykk av at dette hadde vært noe særlig morro.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Takk 5 om dagen!!! :) Jada, unger er unger Blir bare bittelitt pes når været er så som så, og gatene ikke er egnet for vogner, OG maset kommer røynende på fra 3åringen ) (Vi dro herfra kl 02.50 da, når vi sku reise, så jeg kan klage litt..hehe) Vi hadde også en uten sete, gud så praktisk når det er så trangt... hehe Ha en riktig så god ferie!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 Joda, det var koselig Men det blir vel litt sånn at dagen etter en fødsel så er det verste man har gjort, og 1 mnd etter, så kan man gjøre det igjen! SLAPP AV!!! JEG KOSA MEG!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 Vi var i Malaga! Benelmadena? (husker ikke stavinga akkurat nå) Juni er sikkert knall! Var litt smådårlig vær der nå, men absolutt bedre enn hjemme!
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 ja, det er så praktisk å ha de uten sete, for de er jo ikke noe særlig mark heller etter en sånn 4-5 timer...hehe... men jeg tror nok at dere har hatt det fint....kom bare litt galt ut i noen andre innlegg her... og 14 dager er faktisk bedre med barn, blir litt mere ro da...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #20 Skrevet 22. april 2008 Ja, men jeg har lest her tidligere at man ikke fikk ha med bilstol på flyet, men det var det 2 stk som hadde på turen hjem nå altså... hmm... Haha, det var da marking på den som hadde setet her også ;o) Neste gang tror jeg vi velger et litt mer barnevennlig sted, dette var jo en spontantur! Sant nok at det blir mer ro med 14 dager, absolutt! Kom nok litt feil ut ja, og hjelper ikke når noen tydeligvis har lagt meg for hat heller, men pytt
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. april 2008 #21 Skrevet 22. april 2008 Velkommen tebake! Vi reiser 2 uker til Kreta nå til lørdag, og skal ha med ei på 5 mnd og en på 2 1/2 (og i verste 2 årstrassen) så blir spennende det ja....
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #22 Skrevet 22. april 2008 Hørtes utrolig deilig ut! Været blir jo bare bedre og bedre nå ) Her var det ikke noe problem med han på 7 mnd, han bare smilte ) Hehe
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 #23 Skrevet 22. april 2008 neida, ikke bry deg om det, her er det som det pleier.... vi har valgt en plass som det er veldig barnevennlig, men når det er påsparke tur, så er det ikke så lett å velge...men nå er dere en erfaring rikere:-)) får se på det sånn... nå er heldighvis lucas veldig snill og rolig til vanlig(snart 2 år ), så får satse på det,at det går bra..hehe...nei må henge opp litt tøy, og få lagt meg...er ikke trøtt, men blir det vel i morra en gang uten søvn i natt... Ps: har bursdag i dag jeg....det er det ikke så mange som vet, har ikke tenkt over det selv engang, har vært så opptatt med turen....
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2008 #24 Skrevet 22. april 2008 GRATULERER MED DAAAAAAAAAAAAAGEN!!!!!! :D :D :D Ja, barnevennlig er tingen! Og en annen årstid.. men det var jo nå det passa, med pappaperm og alltingen Men vi har kosa oss, og snuppa får noe og fortelle om i bhg i morgen! Gjør noe fornuftig! Har du pakka pass??? hehe
* 5 om dagen * Skrevet 22. april 2008 #25 Skrevet 22. april 2008 pass er pakka ja, hehe...spør meg heller, om hva jeg ikke har pakka... Og tusen takk.....feirer der nede, når ting har roa seg tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå