Høns Skrevet 22. april 2008 #26 Skrevet 22. april 2008 Savner: Å ikke fåvondt når jeg går 50m Sove på magen Spise Roastbeef/Carpaccio/Biff.... Å ha mer energi til bøllen jeg allerede har
Gjest Skrevet 22. april 2008 #27 Skrevet 22. april 2008 -og ligge å sove lenge om morgenen på MAGEN uten å løpe på do 5 ganger hver natt. - og lekesloss med kjæresten min - å drikke vin - å kunne pynte meg med klære mine uten å føle at ingenting passer (nei vent, de passer faktisk ikke) - å trene skikkelig hardt - sydentur og soling - ligge inntil kjæresten uten og mose noe(n) -vors med venninner -å ikke være hormonell som ei tikkende bombe
Gjest Skrevet 22. april 2008 #28 Skrevet 22. april 2008 men gud så verdt det det er! tenk så godt det glasset med vin blir igjen når jeg har fått tid til å savne det litt.. gir meg bare enda mer å se frem til etter fødsel
babygullz <3 vilde Skrevet 22. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 22. april 2008 så fin gravidmage du hadde Malle & Lillemor:)
våken_om_natta Skrevet 22. april 2008 #30 Skrevet 22. april 2008 Jeg savner migrene-medisinen min veeeldig!!!!!!!!
nussie Skrevet 22. april 2008 #31 Skrevet 22. april 2008 Jeg kan til tider savne: -sove hele natta uten å måtte fly på do. -spekemat -Masse energi,kanskje aller mest!!(blir fort sliten og trøtt!!) -Mitt beste humør(er noe hormonell for tida..hmm) -å gå i ola buksene. Men ville aldri i livet byttet ut det å gå gravid,for det er jo bare herlig med en mage med masse liv i:))
Gjest Skrevet 23. april 2008 #32 Skrevet 23. april 2008 jeg savner energi og tålmodighet,kort lunte her for tiden:P
Gjest Skrevet 23. april 2008 #33 Skrevet 23. april 2008 Så snilt sagt, tusen takk, det var koselig å høre :-) er litt koselig å begynne å se mer gravid ut, og ikke bare oppblåst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå